Pět hvězdiček
v nedávném testu, který zahrnoval čelní náraz při rychlosti 64 km/h, ukazuje, že V60 Plug-in Hybrid má stejně vysokou úroveň bezpečnosti, jako standardní V60.
Evropský hodnotící institut Euro NCAP
– uvádí celkové hodnocení pro každý model automobilu, který testuje. Samostatné testy se provádějí ve čtyřech podkategoriích, ze kterých poté vzejde celkové hodnocení. Podrobné informace o testech a výsledcích najdete na adrese: www.euroncap.com.
Unikátní přístup k bezpečnosti
Začlenění akumulátoru a zohlednění vyšší hmotnosti, kterou způsobuje, vyžadovalo v průběhu vývoje modelu V60 Plug-in Hybrid jedinečný přístup k bezpečnosti. Konstrukce byla upravena a zesílena, aby umožňovala řízenou deformaci zajišťující vysokou úroveň bezpečnosti. Baterie v modelu V60 Plug-in Hybrid je zapouzdřena a umístěna pod podlahou zavazadlového prostoru.
Plug-in Hybrid byl během vývoje vystaven náročnému testovacímu programu, stejně jako všechny nové modely Volvo. Součástí tohoto programu jsou plnohodnotné nárazové testy v různých situacích, které zahrnují čelní náraz, náraz zezadu či z boku, abychom ověřili, že i technologie baterií splňuje nejpřísnější bezpečnostní požadavky značky Volvo. V60 Plug-in Hybrid rovněž nabízí všechny jedinečné aktivní bezpečnostní funkce značky Volvo, jako je systém City Safety, upozornění na nebezpečí kolize s funkcí automatického brzdění a detekce chodců.
Již je vyprodáno
Výroba nového Volva V60 Plug-in Hybrid se rozjíždí a prvních 1 000 vozů edice „Pure Limited“ bylo vyprodáno ještě před tím, než dorazily do showroomů. Po této počáteční výrobě vozů pro modelový rok 2013 se výroba Plug-in Hybridu navýší na 4 000 – 6 000 vozů pro modelový rok 2014 – a výrobní sloty na příští rok se již zaplňují.
Volvo V60 Plug-in Hybrid je výsledkem úzké spolupráce mezi Volvo Car Group a švédskou energetickou firmou Vattenfall. Na financování jeho vývoje se obě firmy podílely společně.
Tři auta v jednom
Řidič modelu V60 Plug-in Hybrid nemusí při jízdě dělat žádné kompromisy díky třem jízdním režimům: Pure, Hybrid a Power. Spotřeba paliva v hybridním režimu (jízdní cyklus NEDC) je pouze 1,8 l/100 km (48 g/km CO2).
Navíc se řidič může rozhodnout, zda až 50 km pojede na elektrický pohon s nulovými emisemi – nebo popustí otěže kombinované kapacitě vznětového motoru a elektromotoru a získá výkon 215+70 k a 440+200 Nm točivého momentu a zrychlení 0-100 km/h za 6,1 sekundy.
Autorizovaný dealer a opravce VOLVO
Člen koncernu TUkas
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.