Od roku 2007, kdy Chevrolet Europe soutěž založil, neustále narůstá počet účastníků i její prestiž.
Letošní kreativní téma „Fenomén fotbal“ je výzvou pro mladé umělce, aby se zaměřili na stálou popularitu tohoto globálního sportu, který nyní Chevrolet na stejně rozsáhlé úrovni podporuje.
Susan Docherty, prezidentka a výkonná ředitelka Chevrolet Europe vysvětluje, že načasování a téma YCC 2013 jsou ideální:
„Jsme nadšeni, že se prostřednictvím našeho sponzorování fotbalu přibližujeme této hře a miliardám jejích příznivců na celém světě. Věříme, že náš závazek vůči fotbalu a kontinuální podpora začínajícím umělcům přinesou silný a mimořádně zajímavý ročník YCC.“
Ústředním tématem YCC 2013 je fotbal: hra, její fanoušci a vášeň pro ni.
Kreativní zadání v letošních čtyřech disciplínách užitého umění YCC mají být oslavou a současně zprostředkovat unikátní pohled na fenomén fotbalu.
- Móda – Zadáním je navrhnout poutavý, sportovní outfit, který vyjadřuje ducha ultimativního fotbalového fanouška. Bude se nosit při představení nového Chevroletu Aveo Manchester United Special Edition
- Fotografie – Za krásou a napětím profesionálního fotbalu je podstata sportu – týmová spolupráce, disciplína, půvab pod tlakem. Zadáním je vrátit se zpět k základům a vytvořit fotografii, která osvětluje světovou atraktivitu fotbalu.
- Video – Zadáním je vytvořit optimistický, zábavný film, který vysvětluje pravidla a svět fotbalu těm, kteří ho nehrají nebo nesledují sport. Film se také musí snažit udělat z nich fanoušky
- Vizuální umění – Cílem je prostřednictvím velkoplošných polepů vytvořit design pro Chevrolet Aveo Manchester United Special Edition, která se bude vystavovat na evropských autosalónech. Sportovní Aveo je třeba přeměnit na „fanouškovský transportér“, který dopraví nadšené fanoušky Manchesteru United na zápasy.
Téma soutěže byla inspirovaná nedávno oznámeným globálním sponzorstvím mužstev Premier League Manchester United a Liverpool, i projektem One World Futbol, který dodává prakticky nezničitelné fotbalové míče dětem v nouzi. Rozsáhlý marketingový a mediální dosah těchto sponzorských aktivit pravděpodobně přispěje k zvýšení publicity YCC 2013 a jejích vítězů.
YCC: rostoucí počet účastníků i prestiž
Young Creative Chevrolet (YCC) uvedl Chevrolet Europe v roce 2007, aby podpořil kreativitu rodících se umělců v začátcích jejich kariéry. Šest let YCC znamenalo významný skok v účasti, když se posledního ročníku zúčastnilo 280 škol užitného umění z 24 zemí Evropy. Rostoucí zájem o účast se dá vysvětlit nejen atraktivním finančním oceněním vítězných projektů na národní a evropské úrovni, ale také předpokládaným společenským uznáním a – v případě vítězů evropského kola – možností jedinečné profesní stáže a v roce 2012 samotným slavnostním večerem s odevzdáváním cen (YCC award night).
V rámci ročníku YCC 2013
– proběhne hodnocení prací na národní úrovni v průběhu června 2013, přičemž v každé disciplíně mohou být uděleny maximálně tři ceny. Vítězná práce z každé kategorie postoupí do evropského finále v červenci 2013. Poroty na národní i evropské úrovni tvoří uznávaní umělci z příslušných oborů, experti na design, profesionálové z oblasti médií a vedoucí pracovníci značky Chevrolet.
Registrace škol je možná od dnešního dne.
V souladu s pravidly soutěže, se mohou školy užitého umění z celé Evropy zaregistrovat do 31. prosince 2012. Do soutěže se mohou zapojit pouze studenti takto zaregistrovaných škol, což vytváří předpoklad pro doposud nejambicióznější a nejsledovanější ročník.
Young Creative Chevrolet
Young Creative Chevrolet je celoevropská umělecká a designérská soutěž, kterou představil Chevrolet Europe v roce 2007, aby podpořil kreativitu nadějných umělců v začátcích jejich kariéry a posílil základní hodnoty značky Chevrolet. Každý rok jsou mladí umělci postaveni před výzvu splnit kreativní zadání ve vybraných disciplínách užitého umění, jakými jsou móda, fotografie, video a vizuální umění. Prostřednictvím této iniciativy dává Chevrolet studentům nejen možnost využít svůj talent, ale také spolupracovat s profesionály v příslušných oborech a představit svou práci širokému publiku včetně lifestylových médií. V každé zúčastněné zemi ocení porota, složená z uznávaných umělců a profesionálů, udělí ceny maximálně třem projektům v každé disciplíně. Práce z prvního místa v každé disciplíně automaticky postupují do celoevropského hodnocení, v kterém mezinárodní porota vybere tři nejlepší projekty v každé disciplíně.
Navíc k peněžnímu ocenění (1. místo 4000 €; 2. místo 3000 €; 3. místo 2000 €), evropští vítězové YCC dostanou možnost unikátní stáže v zákulisí práce profesionálů v příslušné disciplíně. Young Creative Chevrolet postupně vyrostl z 8 zúčastněných zemí a 32 škol v roce 2007 na 24 zemí a 280 škol v roce 2012.
Pro více informací o soutěži YCC, prosíme, navštivte:
www.youngcreativechevrolet.eu nebo www.facebook.com/youngcreativechevrolet.
Chevrolet
Chevrolet je celosvětově největší značkou General Motors s ročním prodejem přes 4 miliony vozů ve více než 140 zemích. Je čtvrtou největší automobilovou značkou na světě pokud jde o prodej a také jednou z celosvětově nejrychleji se rozvíjejících značek. Vozy Chevrolet kombinují výrazný design, výkon, inovace a praktické vlastnosti. Poskytují vynikající poměr ceny a hodnoty. Značku založil v USA švýcarský imigrant Louis Chevrolet v roce 1911, v roce 2011 oslavila své sté výročí. V roce 2005 byla značka Chevrolet opět uvedena v Evropě. Má celkově 2500 prodejních a servisních míst v západní a střední Evropě. Evropská nabídka značky Chevrolet obsahuje městský automobil Spark, malý model Aveo sedan a hatchback, kompaktní model Cruze sedan a hatchback, rodinný van Orlando, SUV Captiva, legendární sportovní modely Camaro a Corvette, jakož i elektromobil Chevrolet Volt s prodlouženým dojezdem. V roce 2012 Chevrolet uvádí kombi Cruze station wagon a limuzínu střední třídy Malibu. Více informací o značce Chevrolet můžete najít na www.chevroleteurope.com.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií