GAZ GAZelle
– představuje ideální kombinaci užitných vlastností a ceny. Moderní, praktický automobil uveze, dle provedení, až 1,5 tuny nákladu a nabízí mimořádný prostor.
– díky své celkové hmotnosti do 3,5 t, může řídit osoba s řidičským oprávněním skupiny B
– svými provozními náklady je ideální investicí
GAZ GAZelle s pohonem 4×2 má díky velmi malému poloměru otáčení (menšímu, než většina osobních automobilů) velice dobrou ovladatelnost a tím i využití v omezeném městském provozu
GAZelle se vyrábí v modifikacích:
- valník 4,5 m
- třístranný sklápěč
- chladící skříň
- furgon
- montážní dílnu
- komunální vozidlo se sypačem a radlicí
- hasičské vozidlo
- odtahové vozidlo
- nosič kontejnerů
- montážní plošina s dosahem 14 metrů
Vyhovuje nárokům pro použití v zemědělství (lesnictví, farmářství), stavebnictví, energetice, komunálních službách, atd.
Kabina pro přepravu osob nabízí 3 až 9 sedadel. V interiéru došlo k mnoha materiálovým změnám.
Podvozek je dodáván se zadním pohonem 4×2, nebo s trvalým pohonem 4×4, mezinápravovým diferenciálem a uzávěrkou. Automobil ve verzi 4×4 je díky své světlé výšce vhodný k využití v extrémně těžkém terénu, či na neudržovaných komunikacích.
Originální a osobitý design
– upoutá zejména výraznou přední částí s masivním nárazníkem zajišťujícím zároveň dostatečnou deformační zónu. Jednoduchá konstrukce a robusnost celého vozu zaručuje dlouholetou životnost.
Motor Cummins
Nové motory Cummins (Columbus, USA) pro vozy GAZ GAZelle, produkuje jeden z největších nezávislých výrobců vznětových motorů na světě. Motory Cummins našly uplatnění v mnoha vozech a strojích světových značek (Avia, Iveco, Ford, Dodge, aj.).
Specifikace motoru Cummins ISF 2.8L
Model | ISF2.8s3129T |
Typ | Diesel s turbodmychadlem a chladičem stlačeného vzduchu |
Počet válců | 4, v řadě |
Zdvihový objem | 2,781 litru |
Výkon | 88,3 kW při 3200 ot/min |
Maximum točivého momentu | Nm 270 při 1400-3000 ot/min |
Inovace
V rámci modernizace modelové řady GAZelle byly například modernizovány následující komponenty:
- palubní deska
- přední nárazník
- maska chladiče
- hliníkový chladič s intercoolerem
- hlavní brzdový a spojkový válec
- tlumiče podvozku
- posilovač řízení
- volantový sloupek nastavitelný ve dvou směrech
- bezúdržbové kardany se zapouzdřenými ložisky
- modernizovaná převodovka
- modernizovaný mechanizmus stěračů čelního skla
- – a mnohé další
Všechny úpravy vedou ke snížení spotřeby pohonných hmot, emisí škodlivých plynů a celkovému snížení nákladů na provoz vozidla.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií