Dobrodruhové Xavier Degon a Antonin Guy se za volantem Citroënu C-Zéro vydali 11. února ze Štrasburku.
Před sebou měli 25 000 km, 8 měsíců, 17 zemí a jen 250 € za elektřinu!
Cílem jejich dobrodružství je v souvislosti s ekologickými výzvami, kterým svět čelí, napravit image elektromobilu v očích široké veřejnosti a dodat lidem důvěru v jeho využití (dojezd, bezpečnost, dobíjení, atd.). Aby posádka tuto výzvu splnila, musí každý den přesvědčit obyvatele zemí, kterými projíždí, aby jí zapůjčili svou elektrickou zásuvku. Stovky dobití jsou stovkami příležitostí pro setkání s lidmi po celé trase.
Antonin Guy a Xavier Degon zdůrazňují:
„Pokud my můžeme objet svět v sériovém elektromobilu, pak vy ho můžete používat pro většinu svých běžných cest!“
80 let po příjezdu polopásových vozidel, které se zúčastnily Žluté expedice pod vedením André Citroëna, do Pekingu, je značka hrdá, že může doprovodit Antonina Guye a Xaviera Degona v tomto novém technologickém a lidském dobrodružství!
Posádka projela po přejezdu USA Japonsko od Tokia přes horu Fudži, ale také bývalé hlavní císařské město Kjóto, po Nagasaki a mohli se tak plně ponořit do japonské kultury.
Příští etapa: Singapur, start již tento týden 14. června…
„Dvojí šok: kulturní, ale také elektrický!“… těmito slovy se Antonin Guy a Xavier Degon vrací k japonské etapě své Elektrické odysey.
Během cesty Japonskem
– Antonin Guy a Xavier Degon velmi ocenili množství stanic pro rychlé nabíjení. Díky nim stačilo Antoninovi a Xavierovi pouhých 30 minut pro nabití a to téměř po celé trase, protože infrastruktura je v Japonsku velmi hustá. Udělali tak další krok v prezentaci Elektrické odysey, dobrodružství, které dokazuje, že elektromobil se může stát plnohodnotným řešením mobility.
Japonci se během cesty ukázali velmi solidární, posádka se setkala s mnoha velice horlivými „pluggery“, včetně šintoistického kněze, který Citroënu C-Zéro požehnal na další cestu!
Citroën C-Zéro
– se nyní vydává na svůj poslední námořní přejezd přes Čínské moře. Další etapa startuje 14. června v Singapuru, odkud se po souši Antonin a Xavier dostanou na podzim do Štrasburku. Do té doby je čekají ještě kilometry a kilometry a řada asijských setkání v Malajsii, Thajsku, Laosu, Vietnamu a pochopitelně Číně…
Více informací o Elektrické odysee: www.electric-odyssey.com
Značka Citroën
Značka Citroën byla založena před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh novou řadu výrobků DS, kterou dnes tvoří modely Citroën DS3, DS4 a DS5. Citroën, který se opírá koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 7 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, zastoupení v 80 zemích a 1 436 000 vozů prodaných v roce 2011.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”