Zcela nový pick-up Ford Ranger v prodeji na našem trhu

Elegantní a praktické karoserie v provedení Single, Super nebo Double variabilitu modelové řady; k dispozici jsou dva nové vznětové motory Ford Duratorq TDCi, pohon 4×2 nebo 4×4, a čtyři atraktivní stupně výbavy

Kompletně inovovaný Ford Ranger

  • nabízí větší přepravní kapacitu, nejvyšší dovolenou hmotnost přívěsu ve své třídě, více komfortu i důmyslné technologie; jako vůbec první pick-up získal v testech Euro NCAP pětihvězdičkové hodnocení.
  • je perfektní pro práci i pro volný čas
  • je dodáván ve třech elegantních a praktických variant karoserie
Zcela nový pick-up Ford Ranger v prodeji na našem trhu

Dvousedadlová varianta Single Cab

– je ze všech tří variant karoserie nejvhodnější pro převoz rozměrných nákladů. Korba s objemem 1,82 m3 a užitečné zatížení přes 1300 kg jsou největší v této třídě. Zákazníci ocení motor o výkonu 92 kW se šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem 4×2 či 4×4.

Varianta Super Cab

– je vybavena druhým párem pomocných dveří (otevírajících se dozadu) a čtyřmi sedadly. Nabízí tak více vnitřního prostoru, využitelného pro dva cestující nebo pracovní nástroje, přičemž objem korby 1,45 m3 a užitečné zatížení přes 1250 kg jsou opět nejlepší ze všech srovnatelných automobilů. Zákazníci si mohou vybrat z motorů o výkonu 92 kW nebo 147 kW s pohonem 4×4.

Čtyřdveřový pětimístný Double Cab představuje vrchol nabídky karoserií

Cestujícím poskytuje nejvíce prostoru pro nohy v této třídě, zároveň ale disponuje velkou korbou – její objem činí 1,21 m3 a užitečné zatížení přesahuje 1100 kg. Tato verze je dodávána výhradně s pohonem všech čtyř kol, může být osazena motorem o výkonu 147 kW a zákazníci se mohou rozhodovat mezi manuální a automatickou převodovkou.

Ranger kombinuje výjimečnou přepravní kapacitu s nejvyšší dovolenou hmotností přívěsu a nejlepší brodivostí ve své třídě. Modely s pohonem všech čtyř kol utáhnou přívěs o hmotnosti až 3350 kg, popřípadě mohou i při plném zatížení zdolat vodní překážku o hloubce až 800 milimetrů.

Důmyslný a komfortní interiér

Zcela nový Ranger se prezentuje moderním vzhledem a takovou kulturou jízdy a jízdním komfortem, s jakými se dosud bylo možné běžně setkat jen v osobních automobilech.

Odvážně navržený interiér využívá materiály, které jsou kvalitní, elegantní a zároveň dlouhodobě odolné vůči méně šetrnému zacházení.

Ranger přichází s důmyslnými technologiemi, jež činí tento pick-up komfortnějším, bezpečnějším a zábavnějším. Ve vybraných modelech s rozhraním Bluetooth a vstupem pro USB a iPod lze ovládat přehrávání hudby, rádio, klimatizaci a telefon hlasovými pokyny. Ve vyšších stupních výbavy nechybí dvouzónová klimatizace či tempomat a některé verze nabízejí i satelitní navigaci s barevným displejem o úhlopříčce pěti palců.

Nový Ford Range má i zdokonalené jízdní vlastnosti. Zcela nový podvozek totiž přináší komfort srovnatelný s osobními automobily, menší ovládací síly, preciznější ovladatelnost a lepší jízdní stabilitu.

Vyšší výkon při nižší spotřebě

Pohonné jednotky zcela nového Fordu Ranger byly zkonstruovány tak, aby zákazníkům přinesly kombinaci vynikajícího výkonu a točivého momentu s nejnižší spotřebou paliva v dané třídě. K dispozici jsou dva nové motory Duratorq TDCi.

Na vrcholu palety motorizací stojí nový vznětový pětiválec 3,2 l o výkonu 147 kW.

Celých 90 procent z maximální hodnoty jeho točivého momentu (470 Nm) je k dispozici v rozmezí od 1700 do 3500 ot./min. Jeho spotřeba paliva v kombinovaném cyklu činí 9,5 l/100 km (ve variantě s pohonem 4×4 a přímo řazenou převodovkou).

Dalším motorem v nabídce je pružný a úsporný vznětový čtyřválec 2,2 l. K dispozici je ve variantách 92 kW a 110 kW. Ve spojení s pohonem 4×2 činí spotřeba motorizace 92 kW v kombinovaném cyklu pouhých 7,3 l/100 km.

Výborná ochrana cestujících i chodců

Navíc Ranger zabodoval i v ochraně chodců. V této disciplíně získal plných 81 procent, což je nejvíce ze všech automobilů, které organizace Euro NCAP do té doby testovala.

Pro zvýšení aktivní bezpečnosti na silnici i v terénu

– jsou vybrané modely Rangeru vybaveny novým pokročilým elektronickým stabilizačním programem (ESP). Ten zahrnuje řadu specializovaných systémů jako například Asistent pro sjíždění prudkého klesání (napomáhá řidiči zvládnout jízdu na příkrých svazích), Asistent pro rozjezd ve svahu (zabraňuje nežádoucímu couvnutí při rozjezdu), Dynamická stabilizace přívěsu (zajišťuje stabilitu jízdní soupravy při tažení přívěsu) nebo Dynamická adaptace na aktuální zatížení (pro zajištění optimální stability vozidla s ohledem na hmotnost nákladu).

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...