Vlastní tým inženýrů Maybachu realizuje přání zákazníků.
Maybach Landaulet, pátý model luxusní značky Maybach
– obnovil legendární kategorii klasických luxusních landauletů, u nichž má pevnou střechu jen přední část interiéru pro řidiče. Nad cestujícími vzadu se na přání otvírá obrovská plátěná skládací střecha a umožňuje výhled na modré nebe. Romantika v těsném kontaktu s přírodou, vybraný komfort a technika na nejvyšší úrovni se harmonicky spojují v tomto mimořádném vozidle.
Maybach Landaulet vznikl na přání zákazníka
Značka Maybach je ztělesněním automobilové highendové luxusní třídy. Symbolizuje suverénní automobilovou techniku na nejvyšší úrovni, nadčasovou stylovou eleganci a řemeslnou preciznost. Protože přibližně dvě třetiny zákazníků Maybachu chtějí svá vozidla přizpůsobit zcela svému individuálnímu vkusu a osobním představám, vychází jim tato luxusní značka svou vybranou nabídkou možností výbavy na přání vstříc.
Landaulety se dříve používaly často jako státnické limuzíny, v nichž se cestující prezentovali lidem na chodnících či okrajích silnic. Obavy o bezpečnost způsobily, že se landaulety v současnosti v této roli již vůbec nepoužívají.
Ještě dnes jsou Landaulety řazeny na vrchol automobilové konstrukce jako osvědčené vozy pro posádku, která má vlastního řidiče. Inovativní, výkonná technika, mimořádný komfort a luxusní atmosféra výrazně pozvedávají tento automobil dokonce i z okruhu luxusních vozidel. Podíl na tom mají také vybrané, drahé materiály, které jsou v modelu Maybach Landaulet zpracovány do nejmenších detailů rukama specialistů s velkým řemeslným nadáním.
Velká plátěná skládací střecha pro cestující na zadních sedadlech
Technickým základem pro Maybach Landaulet je Maybach 62 S. Technici Maybachu odstranili zadní střešní modul, aby cestujícím poskytli ničím nerušený výhled na modré nebe. Zachované boční stěny jsou vyztuženy integrovanými ocelovými profily. Protože tato opatření nezměnila siluetu luxusní limuzíny, zůstávají zachovány velkorysé dveře a kompletní interiér s jedinečnou konfigurací polohovatelných sedadel.
Na přání cestujících ovládá řidič plátěnou střechu spínačem na středové konzole. Na jeho pokyn otevřou elektromotory plně automaticky dva zámky, které zajišťují plátěnou skládací střechu k rámu střechy, střecha se složí a měkce se uloží, včetně integrovaného zadního okna z jednovrstvého bezpečnostního skla, dozadu za zadní sedadla. Otvírání a zavírání střechy zajišťují téměř nehlučně hydraulické válce, po jednom na pravé a levé straně. Nezbytnou hnací sílu dodává elektrohydraulické čerpadlo, které je umístěno v boční stěně zavazadlového prostoru. Celá choreografie otvírání a zavírání střechy zabere méně než 20 sekund. Přitom je zavazadlový prostor při otevřené střeše přístupný bez omezení.
Velkorysá nabídka místa a prvotřídní komfort
Zadní části interiéru můžou být na přání vyrobena v kontrastních barvách. Na opulentních polohovatelných zadních sedadlech, potažených ušlechtilou kůží Grand Nappa, se cestuje v luxusním prostředí, které splňuje i vysoké estetické nároky. Základem mimořádného komfortu je velkorysá nabídka místa v zadní části interiéru, kterou Maybach Landaulet převzal beze změn od modelu Maybach 62 S. K usednutí zde vybízejí dvě velkorysá samostatná sedadla. Elegantní samostatná sedadla umožňují i vzrostlým osobám využívat jedinečnou lůžkovou polohu, kterou cestující znají jinak jen z křesel ve třídě „business“ moderních dopravních letadel. Jestliže osoba sedící na zadním sedadle aktivuje stisknutím tlačítka předprogramovanou odpočinkovou polohu, sklopí se opěradlo pomalu dozadu až do úhlu 47 stupňů. Zároveň se dopředu vyklopí opěrky chodidel a lýtek. Díky tomu si může cestu užívat v uvolněné odpočinkové poloze. Cestující si samozřejmě mohou sedadlo zcela přizpůsobit svým osobním požadavkům na komfort.
K dalšímu zvýšení komfortu sezení přispívají pneumaticky nastavitelné vzduchové polštáře v opěradle a masážní funkce s různými programy.
Vše vyladěno pro jízdu bez střechy
Maybach přizpůsobil luxusní zadní část interiéru požadavkům na jízdu bez střechy. Například zadní opěrky hlavy jsou v porovnání s limuzínou větší, díky tomu účinně přispívají k tlumení intenzity víření vzduchu. Při překročení rychlosti 70 km/h navíc automaticky vyjede přídavný úzký deflektor potlačující ještě účinněji eventuálně rušivá vzdušná proudění za jízdy. Asi pět centimetrů široký ochranný prvek lze kdykoli ovládat pomocí spínače na středové konzole, který je pro cestující na zadních sedadlech pohodlně dosažitelný.
Telefonní systém v prostoru pro cestující je vybaven přídavným sluchátkem ve středové konzole, aby cestující vzadu mohli komunikovat s řidičem i za jízdy se staženou střechou.
Dělicí stěna s elektricky ovládaným skleněným oknem
Maybach Landaulet, koncipovaný jako vůz pro posádku s vlastním řidičem, může být vybaven dělicí stěnou. Spodní část dělicí stěny je tvořena sendvičovou hliníkovou konstrukcí. Horní část vyplňuje okno z vrstveného skla, opatřené elektricky ovládanými závěsy. Okno lze stáhnout a vytáhnout elektromotorem.
Dva samostatné systémy zajišťují příkladné klima
Také klimatické pohodlí na palubě Maybachu Landaulet přispívá k požitku z jízdy na vysoké úrovni. Aby byl prostorný interiér účinně klimatizován, vybavil Maybach vozidlo dvěma nejmodernějšími automatickými klimatizacemi – jedna je pro přední část a druhá speciálně pro zadní část interiéru. Díky vysoké výkonnosti a inteligentnímu řízení nabízí systém jak vpředu, tak i cestujícím vzadu možnost individuálního nastavení a programování klimatizace. Parametry klimatizace byly přizpůsobeny podmínkám v modelu Maybach Landaulet. Jízda bez střechy je tak potěšením i za méně příznivých povětrnostních podmínek.
Zábava a komunikace v nejmodernější podobě
Centrála pro zábavu a komunikaci je ve voze Maybach Landaulet umístěna v zadní konzole. Velký počet odkládacích přihrádek usnadňuje cestujícím vzadu nalézt vhodná místa pro odložení velkých i malých předmětů. Jen ve speciálně sestavených vnitřních výplních dveří je k dispozici deset odkládacích schránek, jejichž víka se otvírají na povel tlačítka.
Základem konceptu odkládacích prostorů v zadní části interiéru vozidel Maybach je multifunkční středová konzola mezi sedadly. Inženýři Maybachu zde soustředili všechno, co slouží zábavě a potěšení cestujících na zadních sedadlech: přehrávač DVD, měnič na 6 CD, chladicí box s vlastním elektrickým kompresorem a inteligentní systém, který zajišťuje v bezpečné poloze stříbrné poháry a lahev šampaňského. Speciálně pro Maybach navržené číše na sekt ze sterlingového stříbra jsou drženy sponami, které při odložení nádoby automaticky obepnou jejich nožku. Pokud cestující pohár mírně pozvedne, spony se opět uvolní.
Individuální výbava bez příplatku
Jako důkaz mimořádné orientace na zákazníky splňuje Maybach u svého Landauletu mnohá speciální přání bez dodatečných nákladů. Budoucí majitelé vozu Maybach Landaulet si tak mohou zdarma zvolit individuální výbavu svého vozidla z kompletní palety laků, kůží a ozdobných prvků pro vozy značky Maybach. Příplatky jsou účtovány pouze za velmi exkluzivní přání, jako jsou například speciální laky podle přání zákazníka, vybrané barvy kůží, ozdobné díly z přírodního kamene nebo elektricky ovládaná dělicí stěna.
Motor a podvozek
Maybach Landaulet je poháněn motorem V12 se zvýšeným výkonem. Inženýři Maybachu zdokonalili tuto poháněcí jednotku společně s experty značky Mercedes-AMG pro Maybach 57 S a Maybach 62 S. Díky přeplňování dvěma turbodmychadly a kapalinovému chlazení stlačovaného vzduchu dosahuje motor V12 ze zdvihového objemu 5980 cm3 nejvyššího výkonu 450 kW, který je k dispozici v rozpětí od 4800 do 5100 otáček za minutu, zatímco pozoruhodné maximum točivého momentu 1000 N.m může být využíváno mezi 2000 a 4000 otáčkami za minutu.
V souladu s manufakturním charakterem značky Maybach je dvanáctiválcový motor, přeplňovaný dvěma turbodmychadly, sestavován ručně v manufaktuře na výrobu motorů Mercedes-AMG. Filozofii „Jeden muž, jeden motor“ zdůrazňuje podpis příslušného odpovědného technika na charakteristickém štítku, který je upevněn na krytu motoru V12 Biturbo – jeho podpis ručí za nejvyšší kvalitu a pečlivost.
S elektronicky řízeným vzduchovým odpružením AIRMATIC DC (Dual Control) a systémem adaptivního tlumení (ADS II) dosahuje Maybach Landaulet neobyčejné úrovně jízdního komfortu a zároveň dokazuje, že se i reprezentativní vozidlo může vyznačovat vysokou agilitou a jízdní dynamikou.
Kromě velkoryse dimenzovaných kotoučových brzd s vnitřním chlazením – na přední nápravě vždy se dvěma brzdovými třmeny – pracují v modelu Maybach Landaulet stejně jako v Maybachu 62 S zároveň dva elektrohydraulické systémy SBC™ (Sensotronic Brake Control). Společně s ESP®, ASR, ABS a brzdovým asistentem tak Maybach Landaulet disponuje nejmodernějšími a nejvýkonnějšími asistenčními regulačními systémy.
Inovativní technologie sesterské značky Mercedes-Benz
Stejně jako všechny limuzíny Maybach profituje i Maybach Landaulet z jedinečných zkušeností sesterské značky Mercedes-Benz, z vývoje a výroby vysoce kvalitních automobilů v segmentu luxusních vozů. Pro limuzíny Maybach byly zdokonaleny a úspěšně aplikovány významné inovace značky Mercedes-Benz a patří k jejich standardní výbavě. Jimi je vybaven samozřejmě i Maybach Landaulet – platí to například pro elektronicky řízené vzduchové odpružení AIRMATIC DC (Dual Control), hlasové ovládání LINGUATRONIC a ovládací a zobrazovací systém COMAND APS.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií