To jsou hlavní momenty balíčku služeb a produktů, kterým chce Opel usnadnit návrat lidí postižených povodněmi do normálních kolejí.
Pavel Šilha, šéf českého a slovenského zastoupení automobilky Opel zdůraznil:
„Během povodní přišla řada rodin a firem o svůj automobil – a protože dobře víme, jak důležitou roli auto hraje v našich životech, chceme postiženým rychle a účinně pomoci. Proto jsme speciálně pro ně připravili opravdu účinnou nabídku. Je-li vůz po záplavách „na odpis“, nabídneme jeho majiteli jakýkoli nový model Opel za lepší cenu, než jakou by dostal v nejvýhodnější akční slevě! A pokud se majitel rozhodne svůj poškozený vůz opravovat, dostane komplexní prohlídku a zhodnocení stavu vozu zdarma. Na následnou opravu pak bude uplatněna sleva ve výši 30 %!“
Andrej Barčák, marketingový ředitel značky Opel dodává:
„Ve výhodě jsou samozřejmě klienti, kteří už měli uzavřeno Opel Pojištění, které se vztahuje i na živelní pohromy, a proto zcela kryje náklady na opravu vozu poškozeného záplavami.“
Komplexní pojištění („povinné ručení“ i „havarijní pojistka“)
– Opel Pojištění má sazbou jen 2,69 % z ceny nového vozu a mimořádnou šířku krytých rizik. Součástí nabídky je i 6-měsíční celoevropská asistenční služba.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.