Odrážejí zaměření značky na komunikaci prostřednictvím sociálních sítí, kde mohou své fanoušky nejen informovat o horkých novinkách, ale také reagovat na jejich názory a podněty.
Letos v Ženevě Volvo představilo zcela revoluční způsob komunikace s fanoušky celého světa
– ti se tak mohli prostřednictvím Facebooku živě účastnit uvedení nejnovějšího modelu stylového hatchbacku Volvo V40 na světový trh. V expozici značky se na velkoplošné obrazovce neustále střídaly portréty zájemců posílajících na stránky automobilky své dotazy. A samozřejmě i odpovědi ? automobilka na otázky okamžitě reagovala.
Příznivci švédské značky se mohou na Facebooku zapojit
– i do řady netradičních soutěží. Pro ty kreativně zaměřené například vyhlásila automobilka soutěž o nejpoutavější polep oblíbeného crossoveru Volvo XC70 pro šampiona v alpském lyžování Ondřeje Banka. Vítězný návrh, jenž budoucí Ondřejův automobil ozdobí, bude vybrán z nejzajímavějších návrhů zaslaných do konce března.
Oficiální facebookové stránky Volvo Auto Czech jsou umístěny na adrese www.facebook.com/Volvocars.cz.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Autorizovaný dealer a opravce VOLVO
Člen koncernu TUkas