Tak, jak je již standardně vnímána špičková kvalita automobilů Škoda, tak také rostou nároky zákazníků na veškeré služby. Výrazem takové péče o zákazníky je také nové Zákaznické centrum, které bylo 13. prosince 1999 slavnostně otevřeno v centru Mladé Boleslavi. V těsném sousedství Škoda Auto Muzea tak vznikly reprezentativní prodejna a showroom značky Škoda pro velkoodběratele a zaměstnance automobilky.
V úvodním slovu předseda představenstva Vratislav Kulhánek zdůraznil význam Zákaznického centra v rámci současných a budoucích investic Škoda Auto, které přispívají k obohacení nejen samotné firmy Škoda Auto, ale také města Mladé Boleslavi a celého regionu. Dále zdůraznil, že automobily Škoda nabízejí nejen vynikající a pokrokovou techniku, ale současně nesou v sobě silný emocionální náboj, který hraje stále větší roli v rozhodování zákazníků, kterou značku si vyberou. Proto musí být pozitivně emotivní také zážitek při převzetí automobilu, který je často vnímán jako „nový přírůstek do rodiny“.
Moderní a architektonicky mimořádně zajímavý projekt zákaznického centra se stane součástí útvaru, který bude v Mladá Boleslavi utvářet image automobilky a ponese jméno Škoda Auto City. Kromě zaměstnanců automobilky, kteří si zde mohou auta kupovat, zde budou nové vozy přebírat především velkoodběratelé jako např. Ministerstvo vnitra, Telecom, Coca Cola, Česká pošta a další firmy.
V roce 1999 automobilka kromě dokončení výstavby Zákaznického centra pokračuje ve výstavbě Centra náhradních dílů, zahájila výstavbu nového závodu na výrobu motorů a převodovek a připravuje se na další investice v roce 2000. Letos Škoda Auto obdržela prestižní ocenění Stavba roku za nové Konstrukční centrum ve vývojovém středisku.