Škoda Auto otevřela Zákaznické centrum v Mladé Boleslavi

Zákaznické centrum bude dodávat automobily Škoda pro velkoodběratele a zaměstnance s předpokládanou kapacitou 10 000 vozů ročně. Auto Škoda vynaložila na jeho vybudování 116 milionů Kč.

Tak, jak je již standardně vnímána špičková kvalita automobilů Škoda, tak také rostou nároky zákazníků na veškeré služby. Výrazem takové péče o zákazníky je také nové Zákaznické centrum, které bylo 13. prosince 1999 slavnostně otevřeno v centru Mladé Boleslavi. V těsném sousedství Škoda Auto Muzea tak vznikly reprezentativní prodejna a showroom značky Škoda pro velkoodběratele a zaměstnance automobilky.


V úvodním slovu předseda představenstva Vratislav Kulhánek zdůraznil význam Zákaznického centra v rámci současných a budoucích investic Škoda Auto, které přispívají k obohacení nejen samotné firmy Škoda Auto, ale také města Mladé Boleslavi a celého regionu. Dále zdůraznil, že automobily Škoda nabízejí nejen vynikající a pokrokovou techniku, ale současně nesou v sobě silný emocionální náboj, který hraje stále větší roli v rozhodování zákazníků, kterou značku si vyberou. Proto musí být pozitivně emotivní také zážitek při převzetí automobilu, který je často vnímán jako „nový přírůstek do rodiny“.


Moderní a architektonicky mimořádně zajímavý projekt zákaznického centra se stane součástí útvaru, který bude v Mladá Boleslavi utvářet image automobilky a ponese jméno Škoda Auto City. Kromě zaměstnanců automobilky, kteří si zde mohou auta kupovat, zde budou nové vozy přebírat především velkoodběratelé jako např. Ministerstvo vnitra, Telecom, Coca Cola, Česká pošta a další firmy.


V roce 1999 automobilka kromě dokončení výstavby Zákaznického centra pokračuje ve výstavbě Centra náhradních dílů, zahájila výstavbu nového závodu na výrobu motorů a převodovek a připravuje se na další investice v roce 2000. Letos Škoda Auto obdržela prestižní ocenění Stavba roku za nové Konstrukční centrum ve vývojovém středisku.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....