Volkswagen spouští kampaň „Think Blue.“

VW zahajuje v České republice v rámci projektu „Think Blue.“ kampaň zaměřenou na odpovědný přístup k životnímu prostředí , tedy i snížení spotřeby pohonných hmot.

Kromě cíle stát se v roce 2018 největší automobilkou na světě si Volkswagen vytyčil i cíl stát se tou nejzodpovědnější automobilovou značkou vzhledem k životnímu prostředí.

Volkswagen spouští kampaň „Think Blue.“
Volkswagen spouští kampaň „Think Blue.“
Volkswagen spouští kampaň „Think Blue.“

Zajištění dostupnosti trvale udržitelné mobility pro každého je pro značku Volkswagen nejvyšší prioritou. Její výrobní program proto již dnes zahrnuje nejrůznější modely BlueMotion Technology, BlueMotion, BlueTDI, EcoFuel, BiFuel nebo Hybrid. V praxi však k účinné ochraně životního prostředí samotná nabídka vyspělé techniky nestačí, a tak vznikl projekt Think Blue zaměřený na osvětu široké veřejnosti a podporu ekologického chování.

Předehra kampaně Think Blue

– byla v České republice zahájena v sobotu 22. října večerním promítáním mořského světa na Vltavě u Střeleckého ostrova, které vyvrcholilo v pondělí 24. října. Jako další komunikační kanály pro kampaň zvolil Volkswagen outdoorovou reklamu, televizní spoty a inzeráty v tištěných médiích. Cílem uvedených aktivit je podporovat v široké veřejnosti povědomí o potřebě aktivního přístupu k zodpovědnosti za životní prostředí.

Inspirace pro název Think Blue sahá až do 60. let, kdy se Volkswagen významně podílel na demokratizaci mobility. Jedna z nejznámějších kampaní této značky nesla tehdy název Think small. Aktuální výzvou automobilového průmyslu je učinit hospodárnou a ekologickou mobilitu dostupnou pro každého a Volkswagen chce opět stanout v čele. Proto na trh uvádí cenově dostupné automobily s velmi nízkými hodnotami spotřeby paliva a emisí, ale zároveň se snaží navázat dialog s veřejností prostřednictvím nové kampaně Think Blue.

Zásady ekonomické a ekologicky šetrné jízdy

K plnému využití obrovského potenciálu nejmodernějších technologií pro snižování spotřeby paliva a emisí v moderních vozech je totiž nezbytná součinnost řidiče, jehož styl řízení má na skutečnou spotřebu paliva zásadní vliv. Projekt Think Blue se proto snaží propagovat také zásady ekonomické a ekologicky šetrné jízdy, které umožňují snížit spotřebu paliva až o desítky procent. Jak to může vypadat v praxi, ukázala letošní mezinárodní soutěž „Think Blue. World Championship 2011, v níž zvítězil Rakušan Gilbert Plank, který se třemi spolucestujícími včetně zavazadel ujel za volantem modelu Golf BlueMotion 632 kilometrů s průměrnou spotřebou 3,75 l/100 km.

V rámci celosvětového projektu Think Blue

– zahájeného v roce 2010 se Volkswagen zaměřuje rovněž na výrobu využívající energii z obnovitelných zdrojů, na recyklaci a na vývoj elektromobilů a dalších alternativních pohonů, které budou na trh uvedeny v horizontu několika málo let. Volkswagen se navíc zabývá také zcela novými přístupy k řešení individuální mobility, jak naznačuje například nedávno představený koncept NILS nebo projekt sdílení vozidel Quicar. V samotné výrobě hodlá Volkswagen díky iniciativě Think Blue. Factory snížit emise skleníkových plynů do roku 2020 o 40 % v porovnání s rokem 2010. Volkswagen se angažuje v ochraně životního prostředí i mimo sektor automobilové dopravy. Ve spolupráci s ekologickými organizacemi například bojuje v Mexiku proti erozi půdy nebo v Jižní Africe za zachování druhové rozmanitosti.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
CARNOVA s.r.o.
Hněvkovského 603/81, 617 00 - Brno
543 420 720
brno@carnova.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Světová premiéra modelu Nová California: Nejinovativnější kempink car všech dob

Světová premiéra modelu Nová...

California je ikonou v segmentu kempovacích vozů. Volkswagen Užitkové vozy nyní ve světové premiéře představuje zcela nově vyvinutou generaci bestselleru, jehož bylo vyrobeno již více než...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Svět mobility se mění: Nový ID. Buzz GTX představuje nejvýkonnější Bulli všech dob

Svět mobility se mění: Nový ID. Buzz...

Značka Volkswagen Užitkové vozy představila ve světové premiéře nový model ID. Buzz GTX s nejvyšším výkonem až 250 kW (340 k). To neznamená nic jiného, než že jde o nejvýkonnější Bulli...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen zahajuje na českém trhu předprodej nových modelů Tiguan a Passat

Volkswagen zahajuje na českém trhu...

Volkswagen zařadil do předprodeje na českém trhu nové generace oblíbených modelů Tiguan a Passat. Třetí generace kompaktního SUV a devátá generace manažerského kombi přinášejí do svých...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dokonalý VW Touareg po plastice

Dokonalý VW Touareg po plastice

Tohle je sága rodu Touaregu. Před mnoha lety se objevila první generace, která definovala pojem lidový off-road. Dnes je technologicky nejlepší Volkswagen někde úplně jinde… Před více než 20...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen poodhaluje nový Transporter

Volkswagen poodhaluje nový Transporter

Volkswagen Užitkové vozy uvede v roce 2024 na evropský trh nástupce současných modelů Transporter 6.1 a Caravelle 6.1. Nová generace této produktové řady byla významně vylepšena ve všech...