Oba zároveň startují s podporou importérů Škoda v daných zemích.
Celkem 14 rychlostních zkoušek asfaltové soutěže čítajících 321 kilometrů rozdělených do třech dnů otestuje odolnost a připravenost jak jezdců, tak týmů.
Každý den bude nutno přesunout veškeré vybavení do jiného servisního parku, logistickou náročnost soutěže ještě umocní soutěžní program od brzkých ranních do pozdních večerních hodin. Korsická rally se vrací ke svým kořenům, kdy soutěž povede celým ostrovem.
Jan Kopecký z továrního týmu Škoda Motorsport, před soutěží poznamenává:
“Nečeká nás nic lehkého, obyčejně bývají soutěže IRC přeci jen logisticky jednodušší. Navíc se opravdu jede od rána do večera, k tomu neustálé přesuny celého týmu. To vše má vliv na výkon, spánku nebude tolik. Na Korsice jsem v minulosti již startoval, letošní soutěž je však úplně jiná skladbou erzet, k tomu se mnohde střídá rovný rychlý asfalt se starým rozbitým povrchem. Navíc se jede v horách, kde není vidět do zatáček. O to důležitější bude naše příprava. Ale jdeme na start s odhodláním, na Kanárských ostrovech jsme zajeli skvělý závod, chceme udržet laťku naší výkonnosti hodně vysoko a stoupat pořadím šampionátu“.
Škoda figuruje po úvodních dvou závodech IRC na první pozici v hodnocení výrobců a Juho Hänninen vévodí hodnocení pilotů. Freddy Loix je průběžně třetí a Jan Kopecký pátý.
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů