Vítězný návrh by měl představit vizi, v rámci níž by se tyto vozy staly dalším z výrazných symbolů Prahy.
Soutěže se mohou zúčastnit profesionální i amatérští designéři do 35 let. Návrhy účastníků mají nastínit vizi ekologického dopravního prostředku blízké budoucnosti. Vítězný návrh by měl ideálně odrážet a dokreslovat charakter Prahy, ale samozřejmě také splňovat zvláštní požadavky kladené na vozy taxislužby.
„Soutěží Dassault Systemes Design Challenge chceme podpořit mladé designéry, chtěli bychom jejím prostřednictvím na nové talenty upozornit a umožnit jim získat zkušenosti i cenné kontakty. Budeme rádi, pokud soutěž podnítí kreativitu mladé designérské generace,“ uvedl Miloš Korvas, manažer pro klíčové zákazníky společnosti Dassault Systemes.
Kompletní propozice soutěže Dassault Systemes Design Challenge najdete na internetových stránkách časopisu AutoDesign&Styling (www.auto-design.cz), kde se může každý účastník zaregistrovat a později také přihlásit svůj projekt. Uzávěrka pro příjem je 31. srpna 2011. Projekty následně posoudí odborná porota. Vítězové budou oficiálně vyhlášeni v říjnovém vydání časopisu AutoDesign&Styling a dalšími mediálními partnery soutěže. Na vítěze čeká 1000 eur. Designér druhého nejlepšího projektu získá 500 eur a za třetí místo je vypsána odměna 300 eur.
Pořadatel
Dassault Systemes je světový lídr v 3D a PLM (product lifecycle management) řešeních, která dodává více než 115 000 zákazníků v 80 zemích světa. Na trhu softwarových aplikací působí už od roku 1981. Dassault Systemes nabízí trojrozměrnou vizi celého životního cyklu produktu od návrhu přes údržbu po recyklaci. Společnost je také průkopníkem na poli 3D marketingových řešení.
Portfolio Dassault Systemes čítá tyto produkty: CATIA pro virtuální navrhování, SolidWorks pro trojrozměrný mechanický design, DELMIA pro virtuální výrobu, SIMULIA pro virtuální testování, ENOVIA pro management životního cyklu produktů a 3DVIA pro trojrozměrnou “živou zkušenost”.
Více informací o Dassault Systemes najdete na stránce http://www.3ds.com/company/regional-spotlights/czech/.
Hlavní mediální partner
Časopis AutoDesign&Styling je vizuálně pojatým prémiovým časopisem, který už šestým rokem nabízí svým čtenářům neotřelý pohled na automobilový design. Vášeň pro krásné tvary je hlavním pojítkem originálního českého časopisu. Na jeho stránkách lze proto odhalit často překvapivá spojení napříč celým odvětvím designu, nebo vypátrat zdroje inspirace úspěšných designérů. Od čtvrté sezóny časopis vychází s česko-anglickými texty. V každém čísle na čtenáře čekají exkluzivní rozhovory s předními designéry, nejvýraznější automobilové novinky, reportáže ze zajímavých akcí, portréty legendárních tvůrců a mnoho dalších inspirativních článků.
Soutěží Dassault Systemes Design Challenge navazuje časopis AutoDesign&Styling na úspěšnou designérskou soutež Allivision09, která proběhla v roce 2009 a mezi designéry i laickou veřejností vzbudila značný ohlas.