Rok 2010 byl rekordním rokem pro Chevrolet v Evropě

Chevrolet předal v roce 2010 v Evropě 477,194 vozů, což představuje nárůst o 12 % v porovnání s rokem 2009 a znamená dosud pro tuto americkou značku druhý nejlepší výsledek v Evropě.

Rok 2010 uzavřela s rekordním tržním podílem ve čtvrtém čtvrtletí (2,7 procenta) a v prosinci (3,0 procenta). Celkem se v tomto roce zvýšil tržní podíl značky ve 21 zemích Evropy.

Chevrolet zaznamenal v roce 2010 rekordní tržní podíly na jedenácti evropských trzích, z toho čtyřech západní Evropy (Rakousko, Dánsko, Portugalsko, Španělsko) a sedmi ve střední a východní Evropě (Bosna, Bulharsko, Chorvatsko, Rumunsko, Slovinsko, Turecko, Uzbekistán). V Rusku Chevrolet obhájil svou pozici nejprodávanější ne-domácí značky s tržním podílem 5,9 procenta.

„Naše silné výsledky dobře připravily půdu pro rok 2011, rok našeho stého výročí,“ říká Wayne Brannon, prezident a výkonný ředitel Chevrolet Europe. „Díky sedmi novým vozům, které v tomto roce přineseme na trh, máme fantastickou příležitost povznést Chevrolet v Evropě na novou úroveň.“

Zákazníci značky Chevrolet v Evropě se můžou těšit na nový rodinný van Orlando, novou generaci SUV Captiva, úplně nové Aveo (čtyřdveřový sedan a pětidveřový hatch) a pětidveřovou verzi kompaktního modelu Cruze. Modelová řada se rozšíří o Corvette Grand Sport, i o ikonické Camaro kupé i kabriolet, které je několik měsíců v čele tabulek sportovních automobilů v USA. Na konci roku bude v evropských showroomech oceňovaný Volt, elektrický automobil s prodlouženým dojezdem.

„Doteď nabídka našich modelů pokrývala méně neý 30 procent trhu v Evropě,“ vysvětluje Brannon. „S našimi novými ‚stoletými auty‘ a s několika novými dieslovými a benzínovými motory budeme konkurovat ve více než polovině tržních segmentů.“

Ačkoli je Chevrolet víc známý svými sportovními automobily, jako Corvette, jeho bestsellerem v Evropě byl mini automobil Spark. Ačkoli na trh přišel začátkem roku, rychle se probojoval na 4. příčku segmentu s podílem vyšším než 7 %.

Chevrolet

Chevrolet je celosvětově největší značkou General Motors s ročním prodejem okolo 4 milionů vozů ve více než 130 zemích. Je čtvrtou největší automobilovou značkou na světě pokud jde o prodej a také jednou z celosvětově nejrychleji se rozvíjejících značek. Vozy Chevrolet jsou atraktivní, s výrazným designem, praktické a hospodárné. Navíc stále nabízí vynikající poměr ceny a hodnoty. Po znovuuvedení značky v Evropě v roce 2005 zde Chevrolet více než zdvojnásobil prodej svých vozů na více než 500 000 v roce 2008. V roce 2010 zvýšil Chevrolet svůj tržní podíl v Evropě na více než 2,5 procenta prodejem 477 194 vozů. Chevrolet disponuje v Evropě sítí 2900 dealerství a servisních míst. V nabídce značky Chevrolet najdeme nový městský vůz Spark, malé Aveo, kompaktní Cruze sedan a legendární sporťák Corvette. V roce 2011 Chevrolet uvádí na trh sedm nových vozů: úplně nový rodinný van Orlando, nové SUV Captiva, Corvette Grand Sport Coupé, nové Aveo hatchback a sedan, Cruze hatchback, kupé a kabriolet Camaro a oceňovaný elektrický automobil Chevrolet Volt s prodlouženým dojezdem. Největšími trhy pro Chevrolet jsou v Evropě Rusko, Itálie, Španělsko, Německo, Francie a Turecko. Značku založil v USA švýcarský imigrant Louis Chevrolet v roce 1911. Značka tedy letos oslavuje 100 let své existence.

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Máca s.r.o.
Znojemská 86, 586 01 - Jihlava
567 302 971
jsedlak@automaca.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
AUTOCENTRUM Olomouc s.r.o.
Horní Lán 445/1, 779 00 - Olomouc
585 750 354
seat@seatolomouc.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Aktuálně nejlepší česká tenistka Karolína Plíšková se spolu se sestrou Kristýnou stala novou tváří značky Mototechna

Aktuálně nejlepší česká tenistka...

Nejlepší současná tenistka Češka Karolína Plíšková se dnešním podpisem smlouvy se společností AURES Holdings stala jednou z tváří značky zánovních vozů Mototechna. Mototechna poskytne...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Generátor dálkových autoovladačů KD-900 se čtečkou frekvencí

Generátor dálkových autoovladačů...

Zabýváte se výrobou autoklíčů a pracujete s dálkovými ovladači? Pak jistě víte, že vybavení kvalitními a moderními přístroji může značně ulehčit práci každému klíčaři. Takovým...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Autosalon Ženeva 2015 – to nejzajímavější a nejhezčí včetně krásných dívek

Autosalon Ženeva 2015 – to...

Viktor Tamayo pro vás vybral skutečné novinky, které stojí za povšimnutí. Podívejte se v následujícím videu na zajímavé momenty ze světové akce vonící benzínem ve Švýcarsku. Nechybět...