Listopadový mezinárodní průzkum Chevroletu zaměřený na údržbu vozidel a návyky řidičů

Některé stereotypy se jen tak nezmění: téměř 70 % žen při zjištění závady na svém autě stále spoléhá na pomoc mužů.

Výsledky prokázaly, že majitelé se o své „plechové miláčky“ dobře starají.

„Zima, zima, zima všude je veliká“ – až 65 % řidičů v České republice se letos dobře připravilo na první letošní sníh a přezulo zimní pneumatiky včas

„Teplo a pohodlí tak jako tak“ – bezmála 50 procent českých žen preferuje malá městská vozítka, jako je například Chevrolet Spark. Muži naopak raději volí pohodlí rodinných vozů typu Chevrolet Cruze.

Listopadový mezinárodní průzkum Chevroletu zaměřený na údržbu vozidel a návyky řidičů
Listopadový mezinárodní průzkum Chevroletu zaměřený na údržbu vozidel a návyky řidičů
Listopadový mezinárodní průzkum Chevroletu zaměřený na údržbu vozidel a návyky řidičů
Listopadový mezinárodní průzkum Chevroletu zaměřený na údržbu vozidel a návyky řidičů
Listopadový mezinárodní průzkum Chevroletu zaměřený na údržbu vozidel a návyky řidičů
Listopadový mezinárodní průzkum Chevroletu zaměřený na údržbu vozidel a návyky řidičů

Zimní počasí, konkrétně sníh, led, nebo mrznoucí déšť, umí na cestách způsobit pořádný zmatek. Tvrdá realita si každoročně vyžaduje zvláštní pozornost při přípravě automobilu na zimu. Výsledky mezinárodního průzkumu Chevrolet přinesly zajímavé zjištění – návyky řidičů v České republice a na Slovensku se od sebe příliš neliší. Sněhová nadílka a kluzké vozovky, se kterými se v posledních dvou týdnech potýkáme, české řidiče nezaskočily – 65% z nich si totiž vyměnilo zimní obutí již dříve. Průzkum dále ukázal, že slovenští řidiči byli na zimu připraveni ještě o něco lépe: 85% totiž přezulo zimní pneumatiky ještě před prvním sněžením. Chevrolet doporučuje všem řidičům, aby své auto přezuli včas. Společně tak v nepříznivém počasí celkově zvýší bezpečnost provozu, a navíc se správnými pneumatikami získají obrovské výhody v oblasti komfortu jízdy, úspory paliva, ale i celkového opotřebení pneumatik.

Výsledky průzkumu dále prokázaly, že 43 % českých řidičů navštíví se svým vozem myčku alespoň jednou za měsíc a překvapivě 28 procent si klidně počká, až mu na jejich kapotu někdo napíše „Umyj mě“. To na Slovensku 50 procent majitelů aut navštíví myčku minimálně jednou za měsíc a téměř 30 % řidičů myje své auto jednou za dva týdny.

Průzkum také zjistil, že Češky se cítí být vůči svým vozům daleko zodpovědnější než muži.

Přesto i v tomto směru stále existuje prostor ke zlepšení. Muži i ženy mohou například využít nejnovějších tipů zákaznického centra Chevrolet, které všem řidičům bez výjimky pomáhají zefektivnit návyky v oblasti péče o vlastní vozidlo. Tipy poskytli na základě osobní zkušenosti. Rob Huff, automobilový závodník Chevrolet WTCC, a Ian Halleran, manažer poprodejních služeb zákazníkům společnosti Chevrolet pro střední a východní.

Když ale dojde na nejhorší, tedy na nutnost nahlédnout pod kapotu vozidla, nejsou Češky ani Slovenky stejně tak jako ženy z ostatních zemí Evropy ochotny „zašpinit si při kontrole vozidla ruce“. Konkrétně jen 13 % Češek a 15 % Slovenek takto činí pravidelně. Horší výsledky zaznamenal průzkum, který proběhl v 11 evropských zemích, už jen v Litvě (11 %) a Lotyšsku (7 %), kde se ženy ještě více zdráhají nahlédnout pod kapotu svého auta. Na druhé straně v Bulharsku tvrdí dokonce 52 % žen, že pravidelně kontroluje stav „vnitřností“ svého vozidla. Co se týče výměny motorového oleje, spoléhá většina českých žen stále ještě na svého automechanika v rámci pravidelné roční prohlídky vozidla.

V České republice většina dotazovaných žen uvedla, že preferuje malá městská vozítka. Mezi ně patří i nový automobil Chevrolet Spark, který mění veškerá zažitá pravidla. Tento model kombinuje zábavu, módu, ale i funkčnost. Je stylový, zákazníkům nabízí nejnovější „vychytávky” v oblasti zábavy, vyniká svou praktičností, malou spotřebou paliva a nízkými emisemi. Celkově Chevrolet Spark nabízí skvělý poměr cena a výkon. Narozdíl od všeobecného předpokladu, že muži preferují rychlá a sportovní auta, průzkum ukázal, že čeští muži dávají přednost velkým rodinným vozům. Chevrolet reaguje na potřeby svých zákazníků modelem Cruze. Tento rodinný vůz ztělesňuje všechny hodnoty společnosti Chevrolet v oblasti designu, kvality zpracování a použitých materiálů, stylového interiéru a exteriéru.

V České republice se průzkumu společnosti Chevrolet zúčastnilo 500 řidičů, z toho 182 žen a 318 mužů. Celkem se do šetření zapojilo 4700 řidičů z 11 evropských zemí včetně Maďarska, Rumunska, Bulharska, Slovenské republiky, Estonska, Lotyšska, Litvy, Srbska, Chorvatska a Slovinska.

O společnosti Chevrolet

Chevrolet je celosvětově největší značkou General Motors s ročním prodejem kolem 4 milionu vozů ve více než 130 zemích. Je čtvrtou největší značkou automobilů na světě pokud jde o prodej a také jednou z celosvětově nejrychleji se rozvíjejících značek. Chevrolet Europe dodává atraktivní vozy, které se vyznačují expresivním designem, hospodárným provozem a vynikajícím poměrem ceny a hodnoty. Od znovuuvedení značky v Evropě v roce 2005, Chevrolet více než zdvojnásobil svůj prodej na více než 500 000 vozů v roce 2008. V roce 2009 udržel Chevrolet svůj tržní podíl v Evropě na úrovni 2,5 procent prodejem 450 000 vozidel. Chevrolet disponuje v Evropě sítí 2900 dealerství a servisních míst. V modelové řadě vozů Chevrolet najdeme zbrusu nový městský automobil Spark, malé Aveo, kompaktní sedan Cruze, SUV Captiva, ve střední třídě model Epica a legendární sporťák Corvette. V roce 2011 Chevrolet uvede na trh nový model Orlando, úplně nový rodinný van, kupé a kabriolet Camaro, nové Aveo, Cruze hatchback a inovované SUV Captiva se čtyřmi novými motory. Nejvýznamnějšími evropskými trhy jsou pro Chevrolet Rusko, Itálie, Německo, Španělsko a Velká Británie. Značku založil v roce 1911 švýcarský emigrant Louis Chevrolet. Chevrolet se chystá oslavit 100 let existence uvedením přelomového automobilu Chevrolet Volt, elektřinou poháněného vozu s prodlouženým dojezdem. Více informací o značce Chevrolet najdete na http://www.chevroleteurope.com.

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
HAVEX-auto s.r.o.
Pražská 782/IV, 503 51 - Chlumec nad Cidlinou
495 221 256
ch.nv@havex.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autodružstvo Frýdek Místek
Beskydská 704, 738 02 - Frýdek Místek
730 588 237
seat@autodruzstvo-fm.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Aktuálně nejlepší česká tenistka Karolína Plíšková se spolu se sestrou Kristýnou stala novou tváří značky Mototechna

Aktuálně nejlepší česká tenistka...

Nejlepší současná tenistka Češka Karolína Plíšková se dnešním podpisem smlouvy se společností AURES Holdings stala jednou z tváří značky zánovních vozů Mototechna. Mototechna poskytne...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Generátor dálkových autoovladačů KD-900 se čtečkou frekvencí

Generátor dálkových autoovladačů...

Zabýváte se výrobou autoklíčů a pracujete s dálkovými ovladači? Pak jistě víte, že vybavení kvalitními a moderními přístroji může značně ulehčit práci každému klíčaři. Takovým...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Autosalon Ženeva 2015 – to nejzajímavější a nejhezčí včetně krásných dívek

Autosalon Ženeva 2015 – to...

Viktor Tamayo pro vás vybral skutečné novinky, které stojí za povšimnutí. Podívejte se v následujícím videu na zajímavé momenty ze světové akce vonící benzínem ve Švýcarsku. Nechybět...