Celkem bylo prodáno 185 vozů, což představuje nárůst o více než dvojnásobek oproti stejnému období v loňském roce.
Nejprodávanějším vozem Porsche se v České republice stala nová generace modelu Porsche Caynenne, kterou si zakoupilo celkem 85 příznivců značky Porsche. Sportovně-terénní model Cayenne se tradičně drží na předních příčkách prodejnosti vozů Porsche již od svého uvedení na trh v roce 2002. „Porsche Cayenne je v českém prostředí opravdu velmi populární,“ říká Anna Gruberová, PR manažerka společnosti Porsche Inter Auto CZ a dodává, „první signály nám také potvrzují, že i o jeho hybridní verzi je v České republice relativně velký zájem.“
Druhým nejúspěšnějším z nabídky vozů Porsche se stal model Panamera, čtyřdveřový zástupce třídy Gran Turismo, kterého se do července tohoto roku prodalo 65 kusů. Panamera je dokonalým příkladem strategie „Porsche Intelligent Performance“, která spočívá v neustálém zdokonalování a inovacích vozů značky Porsche.
Trvale rostoucí zájem o značku Porsche tak opět potvrzuje vedoucí postavení Porsche v segmentu luxusních a sportovních vozů v České republice.
Pro všechny příznivce pak společnost Porsche Inter Auto CZ v loňském roce otevřela Porsche Centrum na pražském Proseku, které patří mezi největší a nejmodernější v celé střední Evropě.
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií