Objednávky na tyto nové modely již přijímají všichni autorizovaní prodejci vozů Land Rover. První vozy pak budou dodávané ještě během prosince 2010.
Nový špičkový vznětový osmiválec se zcela novou 8stupňovou převodovkou, dvě nové funkce Terrain Response® a jemné designové novinky v exteriéru – to vše je záruka, že si Range Rover ve verzi pro rok 2011 stále drží svou vedoucí pozici v segmentu luxusních SUV.
Pohonná jednotka LR-TDV8 o obsahu 4,4 litru
– s paralelním sekvenčním přeplňováním nahrazuje v nabídce vynikající motor LR-TDV8 o obsahu 3,6 litru a jde o naprosto unikátní motor vyvinutý touto automobilkou. Tento zcela nový „super-diesel“ nabízí kombinaci špičkového výkonu, mohutného točivého momentu a velice pohodlné jízdy. Přes svůj vysoký výkon je tento osmiválcový motor také „čistší“: má menší spotřebu paliva i nižší emise než jeho předchůdce a splňuje přísné emisní limity EU5. Asi nejlepší zprávou je nicméně to, že v kombinovaném cyklu dosahuje tento osmiválec o obsahu 4,4 litru spotřeby 9,4 l/100km, což z tohoto vozu činí vůbec první Range Rover, který se dostal pod hranici 10 l/100km.
Nová pohonná jednotka Range Roveru o výkonu 313 koňských sil a točivém momentu 700Nm je i šetrná k životnímu prostředí: emise oxidu uhličitého se snížily o celých 14 procent. K dosažení těchto hodnot tomuto novému vznětovému motoru výrazně pomáhá nová 8stupňová automatická převodovka, kterou konstruktéři automobilky Land Rover vyladili tak, aby řidiči nabídla hladké a přesné řazení a zároveň vynikající úspornost. I díky ní nový Range Rover z rychlí z 0 na 100km/h za pouhých 7,8 sekundy; zrychlení z 80 na 120km/h pak zvládne za pouhých 5,1 sekundy.
Tato „inteligentní“ převodovka se nabízí pouze v kombinaci se 4,4litrovými motory LR-TDV a díky integraci se vznětovým motorem dokáže zajistit nejefektivnější provozní režim ve všech podmínkách. Vzhledem k obrovskému výkonu nového vznětového motoru byly všechny dieselové motory vybaveny stejným brzdovým systémem Brembo, jaký najdeme u přeplňovaného 5litrového osmiválce LR-V8. Tento systém se vyznačuje obrovskou účinností a používá se u těch nejvýkonnějších vozů: systém obsahuje 380mm chlazené přední kotouče s jedinečnými, odlehčenými hliníkovými šestipístkovými třmeny. Brzdění zadních kol zajišťují chlazené kotouče s jednopístkovým třmenem.
Špičkový přeplňovaný 5litrový benzinový osmiválec
– nabídne Range Rover v modelovém roce 2011 v kombinaci s 6stupňovou automatickou převodovkou, což je kombinace, jež byla poprvé představena pro rok 2010. Přeplňovaný agregát LR-V8 nabídne 510 koní výkonu a 625Nm točivého momentu – Range Rover díky němu zrychlí z 0 na 100km/h za neuvěřitelných 6,2 sekundy.
Novinkou pro rok 2011 jsou dvě vylepšení systému Terrain Response®, a to v podobě asistenta pro rozjezd do kopce a kontroly akcelerace při jízdě v prudkých svazích.
V interiéru
– lze objednat podsvícené prahy pro přední dveře, nové řadící páky pro dieselové modely a novinek doznal i audio systém.
Ve výbavě exteriéru
– pak uživatelé jistě ocení novou masku chladiče „Jupiter“ nebo boční ventilační mřížky u dieselových modelů).
Nový exteriérový paket umožňuje zákazníkům dodat svému vozu Range Rover individuální vzhled. Do nabídky rovněž přibyly nové barvy a druhy litých kol.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů