Společnost GO parking ukončila čtyřtýdenní ojedinělou kampaň „Lítej v tom se mnou“ s fenomenálními výsledky díky využití nových médií.

Kampaň a její sdělení se šířilo pouze po sociální síti Facebook a emailu. Společnost vsadila na maximální využití nových médií a dosáhla skvělých výsledků.

Čtyřtýdenní kampaň, jejíchž hlavní cenou je jednodenní výlet soukromým letadlem do vybrané evropské destinace, stála společnost téměř jeden milión korun.

„Naším cílem bylo oslovit co nejširší skupinu lidí a finální výledky dokazují, že jsme se vydali správným směrem. Po ukončení kampaně registrujeme 280.000 unikátních návštěv a více než 2 500 000 zobrazení stránek, aktivně soutěžilo 14 600 hráčů,“ uvádí Karin Ruszová, marketingová manažerka společnosti GO parking.

„Velice zajímavá je také míra opuštění stránek, která byla po celou dobu kampaně nižší než 6%. To znamená, že celých 94% procent návštěvníků strávili na stránkách dostatek času a naše sdělení a výhra je zaujaly.“ dodává Karin Ruszová.

„Od kampaně jsme očekáváli nárůst spontánní znalosti značky a pochopitelně také nárůst prodeje. Návštěvnost našich stránek www.goparking.cz se zvýšila o 80%. Nárůst prodeje registrujeme ve výši 20%, což jsou skvělé výsledky s přihlédnutím k faktu, že během kampaně docházelo k omezení letového provozu v důsledku aktivity islandské sopky,“ dodává Karin Ruszová.

Sázka na kreativitu a novátorský přístup se společnosti GO parking vyplatila. Podstatou kampaně bylo stihnout letadlo v 350 Kč v kapse. Přesně tolik stojí jeden den parkování na GO parkingu. Ti, kteří se rozhodli soutěžit, museli nasbírat co nejvíce bodů tím, že přizvou k soutěži co nejvíce kamarádů. Na konci snažení čekala na nejúspěšnějšího hráče pohádková výhra v podobě jednodenního výletu letadlem do vybrané destinace po Evropě pro sebe a dalších pět kamarádů a to s kapesným 50.000 Kč.

Výherce soutěže, který získal 12 600 bodů, si nyní vybírá evropskou destinaci svých snů a v průběhu příštího týdne budou známy další detaily.

Statistika:

  • Počet hráčů: 14 600
  • Počet unikátních přístupů: 280 000
  • Počet zobrazení stránek: 2 500 000
  • Nárůst návštěvnosti stránek GO parking po kampani: 80%
  • Nárůst prodeje GO parking po kampani: 20%

O kampani „Lítej v tom s námi:“

Facebook v České republice využívá již více než 2 000 000 uživatelů. Jen málo společností dosud využilo skutečný potenciál této sociální sítě. Jako první zahájila společnost GO parking novátorskou kampaň, jejíž cílem bylo přinést nový element do tradičních aktivit a soutěží v médiích. Kampaň využívající sociální sítě slibuje výrazné ušetření financí věnovaných na marketing.

O GO parking:

Společnost GO parking nabízí moderní, komfortní a cenově příznivé hlídané parkoviště v bezprostřední blízkosti letiště. Parkování je pohodlné, jakmile je vůz zaparkován, minibus přepraví během cca tří minut zákazníky včetně jejich zavazadel k terminálu. Bezpečnost parkoviště zajišťuje systém trojí ochrany: elektronický zabezpečovací systém, fyzická ostraha 24 hodin denně, pojištění zaparkovaných vozidel. Služby GO parkingu jsou až o 60% levnější než srovnatelná konkurence. Společnost GO parking nabízí jako první v ČR možnost rezervace a platby přes internet. Během pobytu v zahraničí mají zákazníci možnost využít doplňkových služeb.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Policie ČR omlazuje vozový park. Do konce letošního roku převezme 352 vozů Škoda Kodiaq II. generace. Prvních 51 kusů už bylo předáno na polygonu automobilky Škoda Auto v Úhelnici u Mladé...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vozy na autoplyn mají našlápnuto k dalšímu rekordu. Jak se ceny LPG dotknou emisní povolenky?

Vozy na autoplyn mají našlápnuto k...

Za letošní tři čtvrtletí už bylo registrováno více nových osobních vozů na LPG než za celý loňský rok. Dá se tak očekávat, že v roce 2025 přibude na českých silnicích přes 6000 LPG...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový SEAT Ibiza a Arona: Španělský temperament v moderním kabátě

Nový SEAT Ibiza a Arona: Španělský...

SEAT to není jen její mladší a ambicióznější Cupra. Španělská automobilka slaví 75 let a dává to patřičně najevo. Do nového výročí vstupuje s modernizovanými modely Ibiza a Arona –...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia PV5 Cargo stanovila rekord Guinnessovy knihy: Ujela 693,38 kilometru na jedno dobití

Kia PV5 Cargo stanovila rekord Guinnessovy...

Kia přepsala historii a stanovila nový globální standard dojezdu elektrických vozidel. Kia PV5 Cargo, první specializované elektrické lehké užitkové vozidlo značky a součást průkopnické řady...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda Prelude: Návrat technické ikony

Honda Prelude: Návrat technické ikony

Po pětadvaceti letech se na evropské silnice vrací legendární jméno – Honda Prelude. A vrací se v podobě, která dokonale vystihuje dnešní automobilovou éru: plně hybridní kupé e:HEV,...