Na český trh přichází se třemi motorizacemi v kombinaci s osmistupňovou samočinnou převodovkou tiptronic.
Audi posiluje nabídku motorů pro vozy Q7 o dva nové zážehové šestiválce, vznětovou jednotku V6 TDI druhé generace a upravený turbodiesel V8 TDI, který dostal stejně jako ostatní šestiválcové motory výkonný rekuperační systém pro zpětné získávání kinetické energie během zpomalování. Všechny motory pro Audi Q7 disponují přímým vstřikováním paliva a přeplňováním.
Úplnou novinkou jsou zážehové motory 3.0 TFSI ve dvou výkonových stupních:
Základní varianta 3.0 TFSI poskytuje nejvyšší výkon 200 kW (272 k) a maximální točivý moment 400 N.m v širokém rozpětí otáček od 2250 do 4750 min-1. Audi Q7 dokáže s tímto motorem zrychlit z 0 na 100 km/h za 7,9 s a dosáhnout nejvyšší rychlosti 222 km/h, resp. 225 km/h s adaptivním pneumatickým pérováním. Cena této motorizace začíná na 1 253 083 Kč bez DPH (1 503 700 Kč s DPH).
Výkonnější provedení vidlicového šestiválce 3.0 TFSI přeplňovaného kompresorem poskytuje řidiči výkon 245 kW (333 k) a točivý moment 440 N.m při 2900 až 5300 min-1. Sprint z klidu na 100 km/h lze s těmito výkonovými parametry zvládnout za 6,9 s, přičemž ručička rychloměru se může při další akceleraci zastavit až na hodnotě 243 km/h (245 km/h s adaptivním pneumatickým pérováním). Cena je 1 312 500 Kč bez DPH (1 575 000 Kč s DPH).
Nově vyvinutý turbodiesel 3.0 TDI druhé generace
– nemá kromě hodnoty výkonu se svým předchůdcem prakticky nic společného. Díky nejvyššímu výkonu 176 kW (240 k) a točivému momentu 550 N.m při 1750 až 2500 min-1 se může vznětové Audi Q7 3.0 TDI pochlubit nejvyšší rychlostí 215 km/h (218 km/h s adaptivním pneumatickým pérováním) a zrychlením z 0 na 100 km/h za 7,9 s. Průměrná normovaná spotřeba paliva klesla o 19 % na pouhých 7,4 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 195 g/km. Cena této motorizace je 1 197 917 Kč bez DPH (1 437 500 Kč vč. DPH). V nabídce je také ekologicky šetrná varianta TDI clean diesel, jejíž cena začíná na 1 224 167 Kč bez DPH (1 469 000 Kč vč. DPH), a která již dnes splňuje emisní normu Euro 6 pro rok 2014.
Snížení spotřeby u osmiválcového motoru 4.2 TDI:
Díky sníženému vnitřnímu tření a nové vstřikovací soustavě common rail s maximálním vstřikovacím tlakem 2000 barů poklesla průměrná normovaná spotřeba paliva také u osmiválcového motoru 4.2 TDI, a to z 9,9 na 9,2 l/100 km. Výkon se přitom udržel na hodnotě 250 kW (340 k) a úctyhodný točivý moment 800 N.m je k dispozici v rozpětí otáček od 1750 do 2750 min-1. Ve světle těchto parametrů není překvapením, že hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,4 s a nejvyšší rychlosti 242 km/h snesou srovnání i se sportovními vozy. Zde cena je 1 587 500 Kč bez DPH (1 905 000 Kč vč. DPH).
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií