Prostřednictvím společného podniku Shanghai GM představil Chevrolet v Číně hospodárný Cruze a New Sail.
V roce 2011 představí Volt, elektrický automobil se schopností prodlouženého dojezdu.
V rámci příprav příchodu modelu Volt využil Chevrolet mezinárodní autosalón Auto China 2010na představení studie elektrického automobilu Volt MPV5. Studie pětimístného, víceúčelového crossoveru demonstruje potenciál pohonného systému Voltec, využívajícího na bezemisní elektrickou jízdu stejný základ, jako model Volt.
Maximalizace účinnosti a stylu
Styling studie Volt MPV5 si vypůjčil designérské a aerodynamické prvky z modelu Chevrolet Volt. Přední čelo patří mezi nejaerodynamičtější mezi crossovery díky uzavřené mřížce a aerodynamicky optimalizovanému přednímu spoileru, což společně napomáhá snížení spotřeby paliva. Kryt spodní části, spolu s ochranou podvozku, tvarovanými koncovými světly a speciálně navrhnutými plochami v zadní části také pomáhají studii Volt MPV5 co nejlépe prorážet vzduch. Intenzivní zaměření na aerodynamiku umožňuje zvýšení dojezdu v čistě elektrickém režimu.
Exteriér studie Volt MPV5 není výlučně jen o hospodárnosti. Její modrá metalická barva Sonic Blue je působivá, přičemž dvojité prosklené panely střechy a 19palcová kola inspirovaná Voltem dodávají studii Volt MPV5 sportovní akcent.
„Studie Volt MPV5 přebírá efektivní design Chevroletu Volt a přizpůsobuje ho segmentu rodinných crossoverů. Je na první pohled identifikovatelná jako skutečný člen rodiny Chevrolet,“ řekl Bob Boniface, ředitel GM North America Crossover Exterior Design, jehož tým pracoval ve spojení s členy designérského studia GM v Austrálii na studii Volt MPV5.
Rozměry studie Volt MPV5 přinášejí cestujícím zvýšený komfort. Zatímco rozvor studie Volt MPV5 2760 mm je delší jen o 15 mm v porovnání s rozvorem Chevroletu Volt, jeho karosérie je delší o 181 mm (4585 mm), širší o 73 mm (1871 mm) a o 182 mm vyšší (1612 mm), než v případě modelu Chevrolet Volt.
Uvnitř studie Volt MPV5 využívá středovou konzolu a přístrojový panel, stejně jako i výrazná dvojbarevná kožená sedadla. Díky rozměrům studie Volt MPV5 sedí cestující pohodlně i na zadních sedadlech. Jak je typické pro crossovery Chevrolet, sedadla ve Voltu MPV5 poskytují maximum komfortu a flexibility, včetně zlepšeného nastupování a vystupování.
Pokud jde o náklad, studie Volt MPV5 pokračuje v tradici crossoverů díky sklopným a překlopitelným sedadlům v druhé řadě, čímž vznikne zavazadlový prostor až 1764 l, přičemž prostor za druhou řadou sedadel je 863,7 litrů.
Pohon Voltec zvyšuje ekologickou kredibilitu
Studie Volt MPV5 využívá stejný systém pohonu Voltec jako Chevrolet Volt, včetně přídavné možnosti využití motorového generátoru na prodloužení jízdního dosahu a potlačení „obav z dojezdu.“ Soustava lithium-ionových baterií ve tvaru písmena T s kapacitou 16 kWh zásobuje energií pohonnou elektrickou jednotku.
Flexibilita systému Voltec umožňuje studii Volt MPV5 splnit všechny požadavky na rychlost a akceleraci při obsazení pěti cestujícími na vzdálenost až 51,5 km v čistě elektrickém režimu práce pohonu. To je dvojnásobek vzdálenosti, kterou průměrný městský řidič v Číně absolvuje za den. Pokud se baterie vyčerpá, začne ji dobíjet motorový generátor se zdvihovým objemem 1,4 l a umožní tak na elektřinu dojezd dalších 482 km.
„Studia Volt MPV5 dokazuje flexibilitu pohonného systému Voltec, který dokáže vyrobit dostatek elektrické energie na pohon řadu vozidel, od kompaktního sedanu jako Volt až po crossover jakým je studie Volt MPV5,“ řekl Doug Parks, GM Global Vehicle Line Executive a Global Vehicle Chief Engineer pro elektrická vozidla.
„Rychle rostoucí požadavky na osobní dopravu v celé Číně vytvářejí nové výzvy ve sférách enviromentální a energetické bezpečnosti,“ řekl Kevin Wale, President and Managing Director of the GM China Group. „GM je zaangažované v hledání a zavádění řešení, mezi která patří i elektrifikace automobilů. Světová premiéra studie Voltec MPV5 v Pekingu demonstruje zájem GM vytvořit z Číny světové centrum své strategie pokrokových technologií.“
GM pokračuje v rozvoji elektrifikace Číny prostřednictvím výzkumu a vývoje. V Pekingu bylo otevřeno China Automotive Energy Research Center (CAERC). Podnik spolu s SAIC a Tsinghua University vyvíjí energetickou strategii pro automobily v Číně. GM China Science Lab, otevřený loni v listopadu, se zabývá progresivním výzkumem souvisejícím s automobily, včetně vývoje baterií. V březnu GM představilo v Šanghaji studie EN-V (Electric Networked-Vehicle). Těžiště expozice Pavilónu SAIC-GM na World Expo 2010 v Šanghaji, ztělesňuje vizi GM o osobní dopravě v městech v roce 2030. Navíc GM podporuje strategii šanghajského společného podniku „Drive to Green“, zaměřenou na vývoj ekologických produktů, ekologické způsoby výroby a ekologickou zodpovědnost.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií