Vincent Rambaud byl jmenován generálním ředitelem značky Peugeot s platností od 2. dubna 2010. Působností bude spadat pod J.-M. Galese, ředitele značek skupiny PSA Peugeot Citroën.
Vincent Rambaud (51 let) dosud působil na pozici ředitele zóny Latinská Amerika v rámci skupiny PSA Peugeot Citroën.
Jean-Marc Gales, ředitel Značek, prohlásil : „Zkušenosti Vincenta Rambauda, které získal po dobu svého mezinárodního působení, jsou zárukou úspěchu v reakci na výzvu globalizace značky Peugeot v době, kdy Značka, posílená novou identitou a výrazně obnovenou a obohacenou modelovou řadou, nastavuje dynamismus svého růstu.“
Vývoj obchodní organizace značky Peugeot:
Obchodní organizace značky Peugeot prochází vývojem, který jí má umožnit dosáhnout tří hlavních cílů pro období do roku 2015: postoupit o 3 místa ve světovém pořadí automobilových značek, stát se referenční značkou v oblasti designu, dosáhnout vedoucího postavení ve službách mobility.
Počínaje 2. dubnem 2010 bude zúžené operativní generální ředitelství organizovat obchodní aktivity Peugeotu v rámci čtyř hlavních oblastí:
- Francie – ředitel Olivier Veyrier.
- Severní Evropa – ředitel Olivier Dardart – zóna zastřešující Německo, Velkou Británii, Irsko, Rakousko, Švýcarsko, Nizozemí, Belgii a Lucembursko, Pobaltí, Skandinávii, země střední a východní Evropy.
- Jižní Evropa – ředitel Rafael Prieto – zastřešující Španělsko, Portugalsko, Itálii, Řecko, Kypr, Maltu a Turecko.
- Mezinárodní obchod – ředitel Jean-Philippe Imparato – zóna, kam spadají země prioritního rozvoje (Latinská Amerika, Čína, Rusko) a dále pak ostatní trhy, kde je Značka přítomna (Afrika, Asie, Střední východ…).
Rada ředitelstev značky Peugeot obsahuje kromě 4 operativních divizí (4 hlavní oblasti – viz výše) také 5 oborových divizí, které zůstávají novou organizací nedotčeny:
- Marketing a komunikace: Xavier Peugeot
- B to B (prodej firemním zákazníkům): Marcel de Rycker
- Ojeté vozy: Olivier Quilichini
- Rozvoj obchodní sítě a kvality: Daniel Rollet
- Služby a náhradní díly: Serge Habrant
Dále tuto organizaci doplňují dvě podpůrné aktivity – divize Řízení lidských zdrojů (ředitelka Alexandra Merino) a Finanční správa (ředitelka Marie-Thérese Lardeur).
Životopisy :
Vincent Rambaud (51 let), vystudoval francouzskou VŠ ENSTA se zaměřením na polytechniku. Ke skupině PSA Peugeot Citroën nastoupil v roce 2002 a zastával různé funkce v ředitelství Panhard & Levassor, následně pak ve společnosti Gefco. Od roku 2007 působil v „Business Unit Mercosur“ a stal se členem širší Rady generálních ředitelstev skupiny PSA Peugeot Citroën. Následně byl v roce 2009 jmenován ředitelem pro obchodní zónu Latinská Amerika. Před nástupem do skupiny PSA zastával různé funkce v poradenských společnostech a průmyslových závodech.
Olivier Veyrier (52 let), vystudoval vysokou školu ESCP ve Francii ze zaměřením na obchod. Ke značce Peugeot nastoupil v roce 1980 jako ředitel pobočky Paříž XII. V roce 1993 přešel do vedení oblastního ředitelství v Nancy. V letech 1995 až 2001 působil na pozici ředitele rozvoje koncesionářské sítě Peugeot, následně pak 4 roky ve funkci ředitele Peugeotu Německo. V roce 2007 se stal vedoucím poprodejního servisu značky Peugeot a poté vedoucím oddělení garancí Skupiny. Od roku 2008 byl generálním ředitelem distribuce PGA Skupiny.
Olivier Dardart (50 let), diplomovaný na francouzské VŠ ESSEC, u značky Peugeot od roku 1983. V letech 1983 – 2001 se věnoval různým funkcím v rámci obchodního ředitelství Peugeotu Francie. Byl ředitelem vlastní obchodní sítě Francie (2001 – 2004), následně ředitelem rozvoje obchodní sítě Peugeot (2004 – 2005). V roce 2006 byl jmenován ředitelem Peugeotu Německo, v roce 2009 pak ředitelem zóny zastřešující Rakousko, Benelux, Nizozemí, Portugalsko, Švýcarsko, země střední a východní Evropy a evropské dovozce.
Rafael Prieto, (46 let), vystudoval ekonomické vědy a správu podniků na univerzitě v Madridu. Od roku 1989, kdy nastoupil ke značce Peugeot, zastával různé obchodní a marketingové pozice ve Španělsku a ve Francii. Od roku 2003 do roku 2008 působil jako ředitel Peugeotu Portugalsko, později pak jako marketingový ředitel Značky. V roce 2008 byl jmenován ředitelem Peugeotu Španělsko.
Jean-Philippe Imparato (43 let), vystudoval VŠ ESC v Grenoblu. Od roku 1991 zastával různé obchodně-řídící pozice v rámci skupiny PSA, později působil v rámci mezinárodní organizace Skupiny, zvláště pak v Číně a v Latinské Americe. V roce 2003 se stal ředitelem výrobní kvality v Číně. V roce 2006 se ujal řízení kvality z hlediska dodavatelů v rámci ředitelství dodavatelských vztahů. Od roku 2008 působil jako generální ředitele Citroënu Itálie.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií