Nový Opel Insignia vybojoval další mezinárodní cenu, udílenou mezinárodní komisí odborníků: Za svůj výjimečný design získala vlajková loď automobilky Opel prestižní cenu „red dot“ v nabité kategorii produktového designu.
Mezinárodní trofej „red dot“ – udílená od roku 1955 pod záštitou Designerského centra Severního Porýní-Vestfálska – se svým významem, šíří záběru a prestiží řadí k nejdůležitějším trofejím svého druhu na světě. Cena „red dot“ je udílena komisí desigerských expertů z řady zemí, kteří hodnotí především inovativnost daného produktu, jeho funkčnost a kvalitu.
Nový Opel Insignia, který vznikal v designerském centru automobilky Opel v německém Rüsselsheimu, uvedl do života nový designerský jazyk Opelu, který je označován za dokonalou symbiózu sochařské umění a německé preciznosti.
„Za celý designerský tým Opelu mohu prohlásit, že zisk trofeje „red dot“ je pro nás mimořádně výjimečným momentem,“ říká Mark Adams, vicepresident GM Europe odpovědný za design. „Jde totiž o skutečně prestižní cenu, udílenou mezinárodní porotou designerů z neautomobilové branže – a právě to nám potvrzuje, že Opel se svým výrazným, dynamickým stylingem trefil do vkusu současné doby.“
K charakteristickým prvkům nové designérské koncepce Opelu patří především nejrůznější variace na téma „křídlo“ a „břit“, které jsou dobře patrné na bocích nové Insignie, ale zaznívají i v provedení světlometů a koncových světel nebo třeba madel dveří.
Opel Insignia vybojoval již před časem nejuznávanější automobilovou cenu „Automobil roku 2009“ (Car of the Year 2009), o které rozhoduje šest desítek špičkových motoristických publicistů ze 23 zemí Evropy. Kromě toho ale Insignia stihla získat už celou řadu dalších ocenění a trofeji, například trofej „DESIGNBEST“ od poroty ankety Autobest, která sdružuje motoristické novináře z patnácti zemí střední a východní Evropy. Dalším triumfem byl titul „Executive Car of the Year“ udílený britským magazínem Top Gear.
Cenu „red dot“ získala v minulosti řada předních firem, které jsou uznávané za svůj inovativní design, jako například Apple nebo Nokia. Opel vybojoval toto ocenění již se svými modely Opel GT, Astra GTC a Astra G. A vloni získala studie Opel Flextreme cenu „red dot“ v kategorii designových konceptů od „red-dot“ centra v Singapuru.
Do soutěže o cenu „red dot“ se letos přihlásilo 1400 firem ze 49 zemí světa s celkem 3231 produkty. „Mezinárodní jury uznávaných expertů měla letos velmi těžkou práci,“ říká Jan Sötebeer, senior project manager ceny „red dot“. „Jménem celé poroty bych proto rád pogratuloval Opelu k zisku této ceny.“
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů