Návštěvnost webových stránek největšího tuzemského prodejce ojetých vozů AAA AUTO letos meziročně vzrostla o nadproporcionálních 19 %.
„Hlavním důvodem je letošní tuhá zima, která vede zákazníky k tomu, aby namísto osobní návštěvy autocenter vybírali vozy pohodlněji – prostřednictvím internetových stránek,“ uvedl ředitel prodeje skupiny AAA AUTO Petr Suchánek.
Počet shlédnutých stránek webu www.aaaauto.cz se za prvních pět týdnů letošního roku meziročně zvýšil dokonce o 31 %. „Obchodování s ojetými vozy přes internet je dnes výrazně jednodušší díky mobilnímu výkupu a nově i mobilnímu prodeji, kdy je vůz vykoupen nebo prodán přímo u zákazníka, bez nutnosti jezdit na pobočku,“ připomněl Petr Suchánek.
Průměrná týdenní návštěvnost webu www.aaaauto.cz v roce 2008 činila 82 tisíc unikátních návštěvníků, což bylo o 16 % více, než v roce 2007. Průměrný počet shlédnutých stránek za jeden týden v roce 2008 meziročně vzrostl o 10 %, a to na 1 milion 486 tisíc týdně.
Modernímu způsobu nakupování přes internet pak napomáhá skutečnost, že u většiny vozů v AAA AUTO je možná jejich výměna za jiný do tří dnů po zakoupení. V případě zánovních automobilů, prodávaných pod značkou AAA Premium Auto, se pak lhůta na případnou výměnu prodlužuje až na sedm dní.