Tato nová hybridní technologie, jež byla poprvé představena na pařížském Autosalonu u konceptů Peugeot Prologue a Citroën Hypnos, se bude u vozů značek Peugeot a Citroën používat od roku 2011.
Vývoj a výroba dieselové hybridní technologie, která je významnou součástí environmentální strategie společnosti PSA Peugeot Citroën, znamená pro tuto společnost obrovskou výzvu.
Tím, že výrobce svěřil výrobu součástek, kterou doposud zajišťovalo několik dodavatelů, jedinému hlavnímu partnerovi, společnosti Bosch, jež je nejvýznamnějším výrobcem příslušenství pro automobilový průmysl, připravil si cestu pro uvedení dieselových hybridních automobilů na evropský trh.
Bosch bude podle této smlouvy dodávat vedle zadního elektrického motoru a předního vysokonapěťového alternátoru i související výkonovou elektroniku, která tyto součásti řídí. Bosch bude dále na základě specifikací od společnosti PSA Peugeot Citroën dodávat i systém řídící společnou činnost elektrických a elektronických součástí, brzdného systému (ABS) a elektronického stabilizačního systému (ESP), čímž se dosáhne zvýšení rekuperace energie.
Tato posílená spolupráce mezi projektovými kancelářemi obou partnerů umožní optimalizovat fungování hybridního pohonu a současně zlepšit společnou zkušenost a odbornost v této oblasti, což je příslibem dalšího rychlého rozvoje v příštích letech.
Společnost PSA Peugeot Citroën tímto partnerstvím projevila důvěru, kterou má ke značce Bosch, i vůli vytvářet dlouhodobé výsadní strategické vztahy s některými dodavateli. Výrobce tento postup považuje za užitečný pro to, aby byly na trh co nejdříve a za cenově výhodných podmínek uvedeny technologické novinky, přinášející významné snížení emisí CO2.
Pro společnost Bosch znamená tato úzká spolupráce s PSA Peugeot Citroën slibnou možnost společného rozvoje inovativního výkonného a účinného hybridního systému.