Mio je stále jedničkou na trhu s GPS ve střední a východní Evropě

Výsledky průzkumu společnosti Canalys za třetí kvartál roku 2008 potvrzují nejvyšší pozici značky Mio na trhu s GPS navigačními systémy v regionu střední a východní Evropy

Aktuální průzkum společnosti Canalys ukazuje, že Mio Technology je nejvýše postaveným prodejcem hardwaru na trhu s GPS ve střední a východní Evropě.

Ve třetím čtvrtletí výrobce získal více jak 33% trhu s GPS zařízeními, což značce Mio zajistilo vedoucí příčku. Mio Technology také drží vedoucí pozici v tomto regionu v segmentu PDA (Osobní Digitální Asistent) s integrovaným GPS a navigačním softwarem, kde získal více jak 71% podíl.

„Dosažení více jak 33% podílu na trhu, na kterém je v našem regionu tak silná konkurence, je důkazem o síle značky Mio. Poskytování kvalitních služeb pro koncové uživatele, jako jsou mapové aktualizace zdarma, moderní call centrum, nejlepší lokální mapy a inovační uživatelsky přívětivý software, se nám vyplácí. Dnešní uživatelé jsou velmi nároční a výše uvedená data ukazují, že dávají přednost kvalitním značkovým produktům.“ – říká Anna Janas Senior Brand Manager pro střední a východní Evropu, Mio Technology.

Mio Technology Corporation — informace

Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává více jak 1200 lidí a své produkty prodává ve více jak 47 zemích.

Mio předvovídá, že mobilní život a mobilní obchod bude v budoucnu základem každodenního života. Produkty, zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy, byly vyvynuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More“, tedy „Objevte více“, vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům vědět, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně.

Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS v regionu střední a východní Evropy. Celosvětově obsazuje třetí příčku.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - MG posiluje nabídku elektrického bestselleru: MG4 electric startuje na 589 900 kč

MG posiluje nabídku elektrického...

Společnost MG Motor Česká republika představuje mimořádnou akční nabídku na plně elektrický hatchback MG4 Electric, díky níž mohou zákazníci ušetřit až 190 000 Kč. Tento model se tak...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota Hilux v novém: 9. generace bude mild-hybridní, čistě elektrická i vodíková

Toyota Hilux v novém: 9. generace bude...

To, že Toyota uvede na trh zcela nový Hilux deváté generace, s tím se počítalo. Ale že posune legendární pick-up do nové éry elektrifikovaných pohonů i s vodíkovým palivovým článkem, to je...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Twingo se vrací. Malý rebel znovu roztáčí městská kola

Twingo se vrací. Malý rebel znovu...

Renault oprášil legendu. Nové Twingo E-Tech Electric navazuje na původní městskou ikonu z 90. let, ale přivádí ji do 21. století. Je elektrické, hravé, prostorné, a hlavně cenově dostupné....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Citroën C5 Aircross: Gauč na kolech, který umí šetřit i hýčkat

Nový Citroën C5 Aircross: Gauč na...

Citroën má nový trumf a vlajkovou loď. Druhá generace modelu C5 Aircross spojuje komfort obývacího pokoje, francouzský smysl pro design a moderní elektrifikaci. Na platformě STLA Medium vzniklo...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Předprodej hybridní Toyoty Aygo X začíná. Jaké jsou české ceny?

Předprodej hybridní Toyoty Aygo X...

Toyota Aygo X prošla proměnou, dostala modernější tvář, ale také pohon – poprvé je k dostání jako hybrid. A právě teď startuje dlouho očekávaná možnost zarezervovat si svůj nový vůz...