„Chceme reagovat na současný trend v médiích a přizpůsobit formu svých zpráv i tzv. publicistům se zájmem o automobily, kteří je pak prostřednictvím svých blogů a online komunit šíří dál,“ říká Peter Ganjbar, PR manažer se zaměřením na nové online kanály ve Volvo Car Corporation. „Zaznamenali jsme, že i hlavní světové mediální skupiny hledají cesty na nová diskusní fóra, aby zajistili návštěvnost na svých stránkách. To je velmi zajímavý vývoj pro zákazníky, dealery a každého, kdo se zajímá o Volvo,“ pokračuje Ganjbar.
Přibližně před dvěma lety nastal prudký vzestup sledovanosti YouTube, což radikálně snížilo „konzumaci“ televizních stanic. Využití YouTube jako strategického komunikačního partnera bylo nezbytným krokem při adaptaci na skutečnou globalizaci – svět, ve kterém rychlost a jednoduchost je o krok napřed před dokonalou kvalitou. Najdete tu ve vzájemné symbióze amatérské nadšence, profesionální TV produkci i reklamu. Tento fenomén donutil mnoho společností a organizací uvažovat nad způsobem, jak by měly přistupovat ke zdánlivě chaotické mediální oblasti.
„Diváci se nikdy nenechají zmást. Je důležité jim neskrývat, kdo jste. YouTube je ve výsledku médium s vlastními kontrolními mechanismy. Všechno zveřejněné na Volvo Cars News je tudíž oficiální, přiznaný a autentický materiál od Volvo Car Corporation,“ říká Peter Ganjbar.
Kanál „Volvo Cars News“ bude veškerou reklamní a PR produkci převádět do podoby televizního dokumentárního materiálu. Cílem je nabídnout návštěvníkům hodnotné, zábavné filmy o všech novinkách a pozvat je do zákulisí Volva. „Tímto způsobem budeme také přinášet aktuální zprávy,“ dodává Ganjbar.
Fakta a související materiály:
Na YouTube můžete shlédnout video související s touto tiskovou zprávou (pro bezprostřední stažení, prosím, zvolte příslušná média, nízké nebo vysoké rozlišení, Quick Time a kvalitu vysílání).
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Autorizovaný dealer a opravce VOLVO
Člen koncernu TUkas