Milan Bezák na voze Porsche 911 GT3 Cup, zatím kraluje pořadí memoriálu Ing. Vojtěcha, který se jel naposledy v rámci FIA GT v Brně. I po tomto velmi slušně obsazeném podniku, vévodí celkové klasifikaci slovenský jezdec, startující na švýcarskou licenci. Na druhého Suchého má náskok více, jak deseti bodů.
V nejsilnější divizi nad 3500ccm3 zatím vede s přesvědčivým náskokem Bezák s Porsche. Druhý v pořadí – Petr Fulín, který odjel pouze dvě jízdy, má již poměrně velkou ztrátu. Startoval pouze na prvním klání v Brně s novým BMW M3 E92. Na třetím místě figuruje Rakušan Piribauer s dalším vozem Porsche, který má ovšem jen velmi malý náskok na další kolegy s vozy Porsche – Bodeho a Zumsteina. Z našich pak figuruje na šestém místě Petr Vacík s Ferrari 360.
Divize do 3500ccm3 má svého favorita zatím v Danu Suchém s BMW GTR. Ovšem ani tady nemůžeme hovořit o nějakém velkém náskoku, před druhým Petrem Kačírkem. Třetí zatím zůstává Marcel Kusín.
S větším odstupem pak na ně vzhlíží Kotrba, Válek, Němec Schulze a Lucák. Všichni, kromě Schulzeho, který startoval na Nissanu 350Z, mají k dispozici techniku od BMW.
V třílitrové divizi má zatím navrch Němec Milde s BMW 130i. Stříbrnou pozici zatím obsadil Dan Skalický a třetí příčka patří Firlovi mladšímu. Bramborová pocta míří hodně na východ, když jí zatím drží Artur Ribko z Lotyšska. Do soubojů s vozy BMW 130i se však pustili i Matějovský s Hybáčkem na Seatu Leon Tdi. Prozatím jim patří 12.-13. místo. Své umístění pěkně vylepšil závody v Brně i Dan Želínský a v průběžném pořadí je zatím sedmý.
Nejslabší divize do 2000ccm3 si svého favorita našla v Josefu Pekařovi s Peugeotem 306 Maxi, který zatím předčil i Vladimíra Ostaševského na Renaultu Clio. Třetí a čtvrtá příčku obsadili zatím členové týmu C´iest la vie. Radek Bareš a Šimon Kubišta se značkou Alfa Romeo zajeli pěkné umístění.
Na Alfy se pak tlačí značka Škoda. Robert Pláteník a Bohumil Pfeiffer na Škodě Fábia a Jiří Bažata s Octávií. V jedné jízdě však bodoval i Tom Kotek na Pick-upu. Rojka, Zeman a Špalek s Renaulty Clio snad také ještě neřekli v poháru poslední slovo. Cupové Octavie byly k vidění zatím jen v Brně, kde sice významnějšího úspěchu nedocíly, ale Vaňkát, Kárný a Juppa mají ještě možnost toto postavení v divizi v následujících dvou závodních víkendech na Salzburgringu a Oscherslebenu, ještě napravit.
Průběžné pořadí memoriálu Ing. Vojtěcha po FIA GT:
Třída do 2000ccm3:
- 1. J.Pekař – Peugeot 306 Maxi
- 2. V.Ostaševski – Renault Clio
- 3.R.Bareš – Alfa Romeo 147 GTA
Třída do 3000ccm3:
- 1. D.Milde (D) – BMW 130i
- 2. D.Skalický – BMW 130i
- 3. L.Firla jr. – BMW 130i
Třída do 3500ccm3:
- 1. D.Suchý – BMW M3 GTR
- 2, P.Kačírek – BMW M3 GTR
- 3. M.Kusín – BMW M3 GTR
Třída nad 3500ccm3:
- 1. M.Bezák (CH) – Porsche 911 GT3 Cup
- 2. P.Fulín – BMW M3 E92
- 3. J.Piribauer (A) – Porsche 997 Cup
Vláďa Rožánek, Memoriál Ing. Vojtěcha 2008