Citroën se na prvním místě ocitnul již druhý rok v řadě – loni byl oceněn vůz Jumpy – a s modelem nové Berlingo obsadil i druhou příčku! Je to důkaz toho, že nabídka Citroënu splňuje potřeby profesionálů.
Cena, kterou Nemo získal, je vyznamenáním pro kreativitu značky Citroën a odměnou pro vůz nové koncepce, který odpovídá očekáváním zákazníků používajících kompaktní dodávky. Jeho sympatický vzhled, skvělá funkčnost a úsporný charakter (emise od 116 g CO2/km) mu již od uvedení na trh, ke kterému došlo ve všech hlavních evropských zemích postupně v průběhu prvního pololetí 2008, získaly obdiv více než 13 000 zákazníků.
Citroën Nemo doplnil velkou rodinu užitkových vozů Citroën. Postavil se po boku vozů Berlingo First, nové Berlingo, který je na trhu od dubna, Jumpy a Jumper. Citroën s touto ve své historii největší modelovou řadou pokrývá téměř všechny potřeby zákazníků lehkých užitkových vozů (užitečná hmotnost až 2 tuny a užitečný objem 2,5 – 17 m3).
Celá modelová řada svědčí o tom, jaký důraz Citroën tomuto trhu dává: v roce 2007 tvořily lehké užitkové vozy celou pětinu vozů, které Citroën v Evropě (27 zemí) prodal. Tento živý zájem je odměněn 9,6 % podílem na evropském trhu (27 zemí).
Nemo je díky své důmyslné koncepci a okouzlujícímu stylu neopomenutelným faktorem úspěchu značky. Především je to díky obdivuhodné funkčnosti, která bod po bodu splňuje požadavky zákazníků kompaktních dodávek: užitečný objem 2,5 m3, užitečné zatížení 610 kg, variabilní sedadlo spolujezdce Extenso s mnoha konfiguracemi, které umožní rozšířit užitečný objem na 2,8 m3 a užitečnou délku na téměř 2,5 m.
Celý vůz má velmi malé vnější rozměry (3,86 m), aby se řidič mohl snadno proplétat městským provozem.
Nemo není jen praktický. Je také úsporný, jak z hlediska nákupu, tak provozu, a je zároveň vybaven velmi účinnými motory: motor HDi 70 spojený s pilotovanou ruční pětistupňovou převodovkou SensoDrive má spotřebu pouhé 4,4 l/100 km a emise 116 g CO2/km (ve smíšeném režimu). V tomto segmentu je to rekordní výsledek!
Fotografie Citroena Nemo jsou z redakčního testu tohoto oceněného vozu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.