Koncept Orlando ověřuje potenciál kombinace SUV stylingu, rodinného vanu a kombi do jediného vozu, přičemž chce z této syntézy vytěžit co nejvíce.
Namísto obvykle plochých boků karoserie má Orlando blatníky zvýrazněné dvoutónovým lakováním. Výsledkem je muskulaturní vzhled, díky jemuž má Orlando robustný image SUV modelu, aniž by však trpělo vysokou hmotností nebo přílišnou výškou, což jsou obvyklé nectnosti SUV vozů.
Uvnitř je koncept Orlando navržen tak, aby plnil všechny požadavky kladené na moderní rodinný vůz – má adaptabilní sedadla v „divadelním“ uspořádání do třech řad, přičemž nabízí až sedm míst pro cestující. Pokud by prioritou byla přeprava nákladu, dá se prostorná kabina rychle proměnit na velký a skladný nákladový prostor. Rozvor dlouhý mimořádných 276 cm a velký rozchod předních i zadních kol dávají vzniknout mimořádně prostornému interiéru.
Výkonnou a hospodárnou pohonnou jednotkou je dvoulitrový turbodiesel Chevrolet o výkonu 110 kW/150 k, jehož točivý moment vrcholí na hodnotě 320 Nm.
Studie Orlando navazuje na odkaz nejnovějšího sedanu Cruze, představuje však další krok vpřed v rámci celého portfolia modelů značky Chevrolet, které tradičně přinášejí zákazníkům z celého světa vysokou kvalitu, hospodárnost a spolehlivost.
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií