Insignia Sports Tourer, která se na evropském trhu objeví už na jaře roku 2009, vyniká stejně efektním a dynamickým designem, jako příbuzné verze sedan a hatchback.
„V žádném případě ale nejde o prosté „naroubování“ kombi zádi ke stávajícímu sedanu,“ vysvětluje Mark Adams, viceprezident GM Europe odpovědný za design. „Jde o zcela svébytný model – už od B-sloupku je karoserie verze Sports Tourer naprosto osobitá. Design nového modelu avizuje technickou preciznost, se kterou vyjely už modely Insignia sedan a hatchback.“
Designeři dali zadní časti verze Sports Tourer sebevědomý výraz. Zadní dveře zasahují až do boků vozu a jsou zvýrazněné velkými, plně integrovanými koncovými světly. Dynamicky stylizovaná záď ukrývá prostor, který nabízí dost místa pro pět pasažérů a spoustu jejich zavazadel. Základní objem zavazadlového prostoru činí 540 litrů. Délka Insignia Sports Tourer je 491 cm, rozvor 274 cm.
Dva nové motory – přeplňovaný zážehový motor menšího objemu a nový turbodiesel – rozšíří už tak bohatou nabídku sedmi agregátů, které jsou k dispozici už od představení verzí Insignia sedan a hatchback. Modelovou řadu Insignia navíc už zanedlouho doplní verze ecoFLEX s výrazně nižší spotřebou a velmi malými emisemi CO2.
„Elegantní Opel Insignia Sports Tourer s podporou špičkových technologií a svými vysokými bezpečnostními standardy jasně vyjadřuje strategii značky Opel, která si klade za cíl zpřístupňovat inovace a atraktivní design co nejširší škále zákazníků,“ říká Alain Visser, marketingový ředitel GM Europe.
Nově vyvinutý podvozek, konstruovaný tak, aby garantoval vysokou míru bezpečnosti a komfortu, může být doplněný inovativním systémem FlexRide, který zvyšuje stabilitu jízdy a přináší i systém elektronické regulace tlumičů v reálném čase. Systém FlexRide nabízí řidiči možnost volby třech jízdních režimů – kromě standardního adaptivního modu si může řidič navolit komfortní režim „Tour“, nebo dynamicky orientovaný režim „Sport“.
V modu „Sport“ je prožitek z dynamické jízdy v Insignii Sports Tourer ještě výraznější, protože při volbě tohoto režimu se mění nastavení souvisejících systémů, jako jsou např. řízení, ovládání plynu, tuhost tlumičů a dokonce i osvětlení palubní desky. Zákazníci Insignie si navíc mohou připlatit za sofistikovaný systém pohonu všech kol Adaptive 4×4, který aktivně distribuuje točivý moment ke kolům s nejlepší adhezí, tak, aby byla garantována špičková stabilitu a optimální trakce na jakémkoli povrchu vozovky.
Také Insignia Sports Tourer profituje z nabídky špičkových bezpečnostních systémů, jako je např. kamera „Opel Eye“, která dokáže registrovat dopravní značky nebo varovat řidiče při nečekaném vybočení z jízdního pruhu. Dalšími inovativními prvky jsou např. nová generace adaptivních světlometů AFL, které – v závislosti na aktuálních podmínkách – pracují v devíti různých režimech, nebo ortopedicky certifikovaná sedadla, které snižují namáhání zad a páteře pasažérů.
Stejně, jako modely Insignia sedan a hatchback, také Insignia Sports Tourer byla vyvinuta v Evropském konstrukčním a designerském centru GM v Rüsselsheimu.
Insignia Sports Tourer se bude rovněž vyrábět v mateřském závodě Opel v Rüsselsheimu, který je jedním z nejmodernějších a nejproduktivnějších automobilových závodů na světě.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů