Cascada je elegantní čtyřsedadlový kabriolet, který se v USA začne prodávat v prvním čtvrtletí roku 2016.
Nový model je dalším příkladem
– úspěšné spolupráce značek Buick a Opel, která už nyní zahrnovala společně vyvinuté sesterské modely Buick Encore / Opel Mokka, Buick Verano / Opel Astra Sedan a Buick Regal / Opel Insignia.
Opel Cascada byl vyvinut v mezinárodním technickém a vývojovém centru ITDC v Rüsselsheimu, kde více než 6000 specialistů pracuje na nových modelech značky Opel, ale také na modelech určených pro ostatní značky koncernu GM. Cascada zamíří na nové trhy pod značkou Buick. Cascada umožní zvýšit vytížení polského výrobního závodu v Gliwicích.
V Evropě se model Cascada skvěle zapsal jak u zákazníků, tak i u odborných novinářů, což se odrazilo v množství ocenění – například Plus X Award v Německu a Zlatý volant ve Švýcarsku. V Portugalsku získal Opel Cascada v roce 2014 titul Kabriolet roku od motoristického časopisu Turbo Magazine.
Buick Cascada pohání
– účinný zážehový motor 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo o výkonu 147 kW / 200 k. Tento čtyřválec dosahuje maximálního točivého momentu 300 Nm. Speciálně navržená přední náprava HiPerStrut (High Performance Strut) umožňuje přesný a komfortní přenos točivého momentu na silnici a zaručuje tak pohodlnou jízdu. Turbodmychadlem přeplňovaný motor nejnovější generace je v případě kabrioletu Buick standardně propojený se 6-stupňovou automatickou převodovkou.
Speciálním prvkem modelu Cascada je vysoce kvalitní textilní střecha
– ta se elektricky otevře stlačením knoflíku během pouhých 17 sekund – a to i během jízdy rychlostí až 50 km/h. Čtyřsedadlový kabriolet pro americký trh má luxusní standardní vybavení, obsahující prvky jako např. 20-palcové ráfky kol z lehké slitiny nebo kožená sedadla, která se po sklopení opěradla automaticky posunou dopředu, aby se usnadnil přístup k zadním sedadlům. Technickou lahůdkou je infotainment IntelliLink se 7-palcovým (17,8 cm) barevným dotykovým monitorem.
S modelem Cascada poskytne Buick americkým zákazníkům extrémně emocionální produkt
– půjde o první kabriolet značky Opel po 25 letech. V USA se prodej kabrioletů od roku 2009 do roku 2013 zvýšil o 3 procenta na více než 131 000 kusů. Tento segment se vyznačuje vysokou „věrností“ zákazníků: Až 37 procent z nich si při koupi nového automobilu vybere opět kabriolet. Přitom ale více než dvě třetiny zákazníků změní značku, což vytváří velký prodejní potenciál pro model Buick Cascada.
Koncern General Motors
– bude pokračovat v úzké spolupráci se značkou Buick i v následujících letech všude, kde to dává smysl. Je to logické, protože obě značky reprezentují shodné hodnoty, ale nestřetávají se na mezinárodních trzích: Buick se prodává v severní Americe a Číně, Opel hlavně v Evropě. Koncern GM už avizoval výrobu nového modelu Buick v Rüsselsheimu ve druhé polovině této dekády.
Také australská značka Holden (součást koncernu GM)
– bude profitovat z této globální strategie koncernu General Motors. Opel letos začne exportovat svoje modely do Austrálie i na Nový Zéland. Kromě kupé Holden Astra GTC, sportovní verze VXR a vlajkové lodi Insignia to bude také kabriolet Holden Cascada. Tím se Cascada stane trojčetem kabrioletů na třech kontinentech – to je nejlepší důkaz atraktivity tohoto velkého kabrioletu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.