Úkolem účastníků internetové hry „Vyhraj 208“
– pořádané v rámci kampaně „Let your body drive“ k uvedení vozu 208 na český trh, bylo co nejrychleji virtuálně projet trasu vozem ovládaným tělem a emocemi.
Flashová hra „Vyhraj 208“ probíhala od 11. května do 11. června 2012 na speciální microsite. Originální virtuální jízda, při níž se pomocí webkamery snímal výraz tváře a pohyby hráče, si rychle získala řadu příznivců. Celkový počet unikátních návštěvníků stránky přesáhl 140 000. Z bezmála tisícovky soutěžících, kteří splnili všechny podmínky k získání Peugeotu 208 na více než půl roku (virtuální jízda, zodopovězení soutěžní otázky, absolvování reálné testovací jízdy u libovolného koncesionáře Peugeot), bylo vyhodnoceno deset výherců, kteří virtuální jízdu zajeli nejrychleji.
Cílem rozsáhlé marketingové kampaně „Let your body drive“
– bylo vzbudit zájem veřejnosti o tuto klíčovou novinku značky. O úspěšném uvedení vozu na český trh svědčí velký počet realizovaných testovacích jízd, příznivé reakce veřejnosti i rychle rostoucí počet objednávek. Prodeje vozu Peugeot 208 v ČR zatím dosáhly více než 300 vozů. Cílem je realizovat letos celkem 1200 registrovaných vozidel. K dosažení tohoto počtu by měly výrazně přispět modely vybavené novými tříválcovými motory o objemu 1.2 l (na trhu od července 2012) a 1.0 l (od října 2012). Úspěšná uvedení vozu hlásí i z ostatních evropských zemí. Zejména z Francie, kde registrují za první 4 měsíce prodeje 42 500 objednávek a druhou pozici na trhu osobních vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.