Značka AAA AUTO získala pro rok 2018 prestižní ocenění Superbrands

Praha, 22. února 2018 – Společnost AAA AUTO získala již podruhé prestižní ocenění Superbrands, které je v České republice udělováno po svém obnovení již pátým rokem, celosvětově pak nepřetržitě od roku 1994. Cílem tohoto hodnocení je identifikovat značky s vynikajícím postavením na lokálním trhu. Superbrands získávají pouze značky, které projdou vícekolovým hodnocením čítajícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK.

V  poslední fázi výběru značek pro ocenění Superbrands má rozhodující slovo expertní komise Brand Council. Tu tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Bernou mincí při rozhodování jsou atributy jako známost, budování brandu, inovace či prestiž.

„Ocenění Superbrands, které jsme získali již podruhé v řadě, vnímám jako potvrzení správnosti naší marketingové a komunikační strategie. Na té se zásadní mírou samozřejmě podílí i naše úsilí o zkvalitňování servisu pro zákazníky a budování pozice firmy jako experta na trhu ojetých automobilů ve střední Evropě,“ uvedla generální ředitelka mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO Karolína Topolová. Ocenění Superbrands společnost v letošním roce využije v rámci marketingu, na webových stránkách a v PR komunikaci.

AAA AUTO se zaměřila na razantnější posílení zákaznického servisu právě po nástupu nové generální ředitelky Karolíny Topolové v roce 2012. Vzniklo nové kontaktní centrum, které sdružilo dohromady celkem na 200 operátorů vyřizujících telefonické hovory a e-mailovou korespondenci se zákazníky, společnost vytvořila pozici zákaznického ombudsmana, kterým je bývalý mluvčí Škody Auto Milan Smutný, a posílila kontrolní mechanismy při výkupu vozů. Za dobu svého 26letého působení obsloužila více než dva miliony zákazníků a ročně prodá více než 75000 aut.

Společnost AAA AUTO získala pro své značky v nedávné minulosti i další ocenění. Samotná značka AAA AUTO se pravidelně umísťuje v žebříčku TOP 10 českých značek podle průzkumu agentury Ogilvy and Mather. V roce 2017 se spolešnost umístila se na 2. místě v celoevropské soutěži European Business Awards 2016/2017. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – HET ligy.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jozef Kabaň se podepíše pod design nových MG

Jozef Kabaň se podepíše pod design...

Slovenská designová star Jozef Kabaň má novou práci. Světoznámý automobilový tvůrce se stal 22. dubna 2024 oficiálně novým členem rodiny MG na pozici Vice President of Global Design Center....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Francouzské otevření nové sezony

Francouzské otevření nové sezony

Tým Rabbit Czech Racing otevřel letošní sezónu prvním podnikem mezinárodního seriálu FIA International Hill Climb Cup ve francouzském St Jean du Gard. Jezdec Adam Králík obsadil na této trati...

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny jsou ještě výhodnější

Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny...

Toyota vyrukovala s jarní ofenzivou. Velkou část modelů lze pořídit s ještě větším zvýhodněním. V akční nabídce je teď také Prius s plug-in hybridním pohonem nebo Highlander. Nová...