Ženy v Auto ESA nejčastěji kupují stříbrnou Škodu Fabia – na tento „vysněný“ model jsou ochotny čekat až několik týdnů

Mezi kupujícími zákazníky Auto ESA bylo v roce 2014 1889 samostatných žen.

Podle interního průzkumu společnosti Auto ESA

– si ŠKODu Fabii doposud vybralo 176 samostatně vybírajících zákaznic. Na druhém místě skončila ŠKODA Octavia II, kterou si vybralo 129 zákaznic a třetí příčku zaujal Ford Focus. Ten si oblíbilo 116 řidiček. Z barev byla nejžádanější stříbrná metalíza, následována pastelovou bílou a pastelovou červenou barvou. Ačkoliv už i mezi české řidiče pronikly výhody automatického řazení, vůz s automatem si vybralo pouze 10 % žen. Naopak plných 90 % žen si vybralo vůz s parkovacími senzory. „Není to rozhodně proto, že by ženy byly horší řidičky, jak se velká část společnosti domnívá“, říká Filip Kučera z Auto ESA a vysvětluje: „Je to spíše proto, že ženy jsou v řízení mnohem zodpovědnější a nestydí se přiznat, že si v něčem nejsou jisté“. Mezi další žádané prvky výbavy vozidel pro ženy patří navigace a automatické denní svícení.

Filip Kučera, ředitel marketingu Auto ESA vysvětluje:_

„Ženy čím dál tím častěji vybírají automobily samy. Pravděpodobně to souvisí se změnou ve společnosti, kdy přibývá počet tzv. singles, tedy lidí, kteří žijí sami – bez stálého partnera“, Ženy jsou navíc stále emancipovanější a jejich příjmy se v obecné rovině přibližují příjmům jejich mužských protějšků. Ženy ale také mnohem pečlivěji plánují své finance – za hotové koupilo svůj vůz 66 % zákaznic, 34 % jich pak využila některého z finančních produktů.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai se stal Značkou roku 2018

Hyundai se stal Značkou roku 2018

Hyundai Motor je nejúspěšnější značkou soutěže Red Dot Award 2018 Hyundai byl oceněn za inovativní design, kvalitu designu a know-how v oblasti řízení značky Hyundai Motor znovu triumfoval...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai, Apple a Google spadají do TOP 40 nejhodnotnějších značek na světě

Hyundai, Apple a Google spadají do TOP 40...

Společnost Interbrand každoročně vyhlašuje TOP 100 nejhodnotnějších značek světa (Best Global Brands). Hyundai si už potřetí v řadě udržel pozici v TOP 40. Po boku firem jako Apple, Google...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Audi optimalizuje kontrolu kvality v lisovně umělou inteligencí

Audi optimalizuje kontrolu kvality v...

První možnost využití je vyvíjena pro sériovou výrobu Rozpoznávání trhlin v lisovně bude probíhat automatizovaně s využitím strojového učení Nová metoda je dalším stavebním kamenem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Racing 21 – Klokočka ŠKODA team: Do třetice bronzová Příbram

Racing 21 – Klokočka ŠKODA team: Do...

Konzistentní výkon v Příbrami přinesl v cíli třetí místo v absolutním pořadí Vzájemná sehranost posádky Vojtěch Štajf – František Rajnoha slavila opět úspěch Nejúspěšnější...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V čisté mobilitě Hyundai předběhl dobu a evropský emisní plán 2030 není pro značku problém

V čisté mobilitě Hyundai předběhl...

Společnost Hyundai již v minulosti uvedla svůj ambiciózní plán – v globálním měřítku postupně rozšiřovat ekologicky šetrnou paletu vozů a to o 22 modelů do roku 2020. V roce 2021 tak bude...