Vedení koncernu GM Motors stanovilo strategii svých značek v Evropě

Od začátku roku 2016 bude GM bojovat o přízeň zákazníků na evropských trzích za pomoci svých značek Opel a Vauxhall. Chevrolet už nebude v hlavním prodejním segmentu zastoupen z důvodů náročného obchodního modelu a složité ekonomické situace v Evropě. 

Chevrolet, čtvrtá největší globální automobilová značka

– se v západní a východní Evropě soustředí na prodej vybraných ikonických modelů, jako jsou např. Corvette a široké spektrum svých modelů bude nadále prodávat v Rusku a zemích Společenství nezávislých států. Tak dojde k posílení značek Opel a Vauxhall a zredukuje se složitý marketing zapříčiněný souběžným prodejem vozů značek Opel a Chevrolet v západní a východní Evropě. V Rusku a Společenství nezávislých států jsou značky jasně definované a odlišené, takže je vyšší i jejich konkurenceschopnost v jednotlivých segmentech.

Značka Cadillac

– která finalizuje plány expanze na evropském trhu, v průběhu nejbližších třech let posílí a rozšíří svoji prodejní síť v rámci přípravy na uvedení dalších nových produktů na trh.

Přijatá strategie koncernu GM Motors pro Evropu

– je přínosem pro všechny čtyři značky: Opel, Vauxhall, Cadillac i Chevrolet. GM bude profitovat z pozice silných značek Opel a Vauxhall a také z další expanze značky Cadillac. Zákazníci v Evropě budou moci kupovat automobily od výrazně definovaných značek koncernu GM a Chevroletu pak nová strategie umožní koncentrovat investice tam, kde skýtají největší příležitosti k růstu.

Chevrolet při dalším postupu

– bude úzce spolupracovat se svojí dealerskou sítí v západní a východní Evropě, tak, aby bylo zabezpečeno plné uspokojení požadavků stávajících zákazníků i v následujících letech. Chevrolet bude i nadále poskytovat všechny záruky, dodávat náhradní díly a servisovat vozy Chevrolet, a to samozřejmě i na vozy zakoupené od nynějška do konce roku 2015.

Většina vozů značky Chevrolet, prodávaných v západní a východní Evropě, se vyrábí v Jižní Koreji. Proto se GM bude ve svých korejských výrobních závodech soustředit na dosažení ziskovosti, snižování nákladů a maximalizaci prodejů automobilů – to bude pro Chevrolet cesta ke zlepšení hospodářských výsledků v rychle se měnícím globálním ekonomickém prostředí se silnou konkurencí.

General Motors Co. (NYSE:GM, TSX: GMM) a  partneři

– vyrábějí automobily ve 30 zemích světa. Koncern GM, jeho dceřiné společnosti a společné podniky prodávají automobily pod značkami Chevrolet, Cadillac, Baojun, Buick, GMC, Holden, Jiefang, Opel, Vauxhall a Wuling. Více informací o General Motors a jejich dceřiných společnostech (včetně společnosti OnStar, která je globálním lídrem v oblasti bezpečnosti a zabezpečení automobilů a informačních služeb) lze najít na http://www.gm.com

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
AUTOCENTRUM Olomouc s.r.o.
Horní Lán 445/1, 779 00 - Olomouc
585 750 354
seat@seatolomouc.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Borská 59, 301 00 - Plzeň-Karlov
800 900 701
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Generátor dálkových autoovladačů KD-900 se čtečkou frekvencí

Generátor dálkových autoovladačů...

Zabýváte se výrobou autoklíčů a pracujete s dálkovými ovladači? Pak jistě víte, že vybavení kvalitními a moderními přístroji může značně ulehčit práci každému klíčaři. Takovým...