Václav Pech jun. se těší na horizonty v Českém Krumlově

Českou republiku reprezentující posádka Václav Pech jun. – Petr Uhel odjížděla minulý týden ze Slovinské Ljubljaně ověnčená trofejemi, které získala za první místo v Rallye Saturnus.

Radost v EuroOil teamu byla o to větší, že se podařilo tuto rallye vyhrát počtvrté za sebou, což se ještě nikomu nepodařilo.

To pořádně zvedlo náladu Václavu Pechovi jun., který je tak na nadcházející Rallye Český Krumlov, soutěž započítávanou do Mezinárodního mistrovství České republiky v rallye, řádně natěšený. „Rallye Český Krumlov je jedna z mých nejoblíbenějších soutěží. Rychlostní zkoušky jsou tady hodně technické a většinou vedou po úzkých šumavských silničkách. Krumlov je první soutěží sezony, která se jede už v hodně zelené a ještě neposekané krajině, což je na jednu stranu pěkné pro oko, ale na druhou stranu se v krajnicích skrývají kameny a pařezy, které se musejí již v tréninku pečlivě zaznamenat do rozpisu. Velmi jednoduše se totiž o ně dá prorazit pneumatika nebo dokonce ohnout zavěšení kola, jak už jsme se v minulosti několikrát přesvědčili. Na trati je také velké množství horizontů, na kterých se skáče, a nalétáme tak tady tolik, co za celý rok na ostatních soutěžích dohromady. Většinu horizontů známe z minula a máme je načtené. Víme tedy, co si kde můžeme dovolit, a kde by byl velký skok zbytečným rizikem. Už v roce 2002, tehdy s Fordem WRC nás totiž už takový jeden „vyškolil“. V tréninku při pomalejší jízdě vůbec na to nevypadal, ale při závodě byl dopad takový, že Petr chvíli nečetl a už jsem myslel, že budu muset zastavit a pomoci mu. Naštěstí další díra Petrovi dech vrátila. Mechanikům jsme tím samozřejmě také připravili dost práce,“ říká k náročné trati Václav Pech jun.

Rallye Český Krumlov odstartuje v pátek 27. května přesně v 16:00 okruhovou rychlostní zkouškou na českobudějovickém výstavišti a na posádky čeká celkem dvanáct rychlostních zkoušek ve dvou etapách, a trať je dlouhá více než 600 kilometrů.

Cíl a vyhlášení výsledků proběhne v sobotu krátce po sedmnácté hodině v Jelení zahradě pod českokrumlovským zámkem.

Tisková informace Václava Pecha jun., Plzeň, 26.5.2011

EuroOil team a Václav Pech jun. zvou a těší se na všechny fanoušky rallye.

Petr Eliáš

www.VaclavPech.cz

Tuto tiskovou informaci rozesílá redakce RallyeJournal.cz.

Mail: info@RallyeJournal.cz, web: www.RallyeJournal.cz,

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Češi stále riskují: Nejčastější příčiny nehod jsou rychlost, nepozornost a nedání přednosti

Češi stále riskují: Nejčastější...

Ve Spojeném království právě probíhá Road Safety Week (letos od 16. do 22. 11.), týden věnovaný prevenci a bezpečnosti silničního provozu. Do jednotlivých aktivit se zapojují partneři...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové Renault Clio: Malý městský švihák startuje na 430 tisících

Nové Renault Clio: Malý městský...

Šestá generace Renaultu Clio přijíždí do Česka. Odvážnější design, chytřejší technologie a hybrid, který zvládne 80 % městské jízdy na elektřinu. Renault vzal své ikonické Clio a dal...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Na Olympu se usadil BYD: Jak se nabíjí výkonem 1 megawatt?

Na Olympu se usadil BYD: Jak se nabíjí...

Když se dnes mluví o elektrické mobilitě, BYD stojí na vrcholku hory a vyhlíží celé odvětví z výšky. Není to náhoda – a už vůbec ne trik. Tahle technologická mašina o 120 000...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA vypouští bestii: Leon VZ TCR přináší závodní adrenalin na běžné silnice

CUPRA vypouští bestii: Leon VZ TCR...

Závodní okruhy mají nového vyslance – a míří rovnou do ulic. CUPRA představuje Leon VZ TCR, nejsilnější Leon s pohonem předních kol v historii. Limitovaná edice pro pouhých 499 řidičů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot Polygon: Když volant není volant a auto má duši z budoucnosti

Peugeot Polygon: Když volant není volant...

Peugeot odhalil koncepční vůz Polygon – plně funkční prototyp, který mění samotnou podstatu řízení. S revolučním volantem Hypersquare, elektronickým řízením Steer-By-Wire a překvapivě...