THE ACTION

Show nabitá skutečnými zážitky na Autosalonu 2005 v Brně

Na letošním brněnském Autosalonu mohli návštěvníci shlédnout představení specifického emotivního projektu The Action, zaměřeného na mladé řidiče. Cílem projektu je prevence užívání alkoholu a jiných omamných látek před řízením motorových vozidel a během něj. Boj proti rychlé jízdě a důraz na používání bezpečnostních pásů jsou dalšími sděleními, která působí na cílovou skupinu teenagerů.


Jde o první preventivní projekt v České republice, který pracuje s přesně danou cílovou skupinou a používá při tom moderní komunikační prostředky srozumitelné teenagerům a mladým lidem. Bezstarostný svět, který nejen mladí řidiči znají z televize, reklam, filmů a počítačových her, je konfrontován s realitou opravdového života ovlivněného dopravní nehodou. Pomocí moderních uměleckých prostředků a dějových zvratů je divák vtažen do děje a emocí, které se odehrávají v průběhu a po skončení dopravní nehody. Při realizaci projektu The Action se také poprvé na jednom pódiu setkali zástupci tří hlavních složek IZS (Integrovaného záchranného systému), které se podílejí na likvidaci následků dopravních nehod (záchranáři, hasiči a policisté).


„Představení je poměrně drsným vykreslením reality. Našim cílem je, aby si mladí lidé uvědomili, jak nebezpečné může být porušování základních pravidel bezpečnosti silničního provozu,“ říká Martin Gebauer ze společnosti EuroNet.CZ.


Forma preventivního působení, kterou používá projekt The Action, je specifická tím, že se nesnaží poučovat o tom, jak se má účastník silničního provozu chovat. Účinkující neurčují divákům pravidla chování. Průběh multimediální show nabízí silný emotivní prožitek a seznamuje diváky s reálnými dopady dopravní nehody nejen na oběť, ale i na další osoby v jejím okolí. Závěr si vytváří divák sám.


Představení projektu v České republice zajišťuje agentura EuroNet.CZ ve spolupráci s Ministerstvem dopravy – BESIP. Autorská práva k projektu vlastní holandská společnost ITC. Česká verze byla autorským týmem po konzultacích s odborníky upravena a rozšířena tak, aby odpovídala mentalitě českých teenagerů a mladých lidí, a mohla je tak lépe oslovit. Licenci vlastní agentura EuroNet.CZ


Další informace o projektu The Action naleznete na webové stránce www.theaction.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové Renault Clio: Malý městský švihák startuje na 430 tisících

Nové Renault Clio: Malý městský...

Šestá generace Renaultu Clio přijíždí do Česka. Odvážnější design, chytřejší technologie a hybrid, který zvládne 80 % městské jízdy na elektřinu. Renault vzal své ikonické Clio a dal...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Na Olympu se usadil BYD: Jak se nabíjí výkonem 1 megawatt?

Na Olympu se usadil BYD: Jak se nabíjí...

Když se dnes mluví o elektrické mobilitě, BYD stojí na vrcholku hory a vyhlíží celé odvětví z výšky. Není to náhoda – a už vůbec ne trik. Tahle technologická mašina o 120 000...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA vypouští bestii: Leon VZ TCR přináší závodní adrenalin na běžné silnice

CUPRA vypouští bestii: Leon VZ TCR...

Závodní okruhy mají nového vyslance – a míří rovnou do ulic. CUPRA představuje Leon VZ TCR, nejsilnější Leon s pohonem předních kol v historii. Limitovaná edice pro pouhých 499 řidičů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot Polygon: Když volant není volant a auto má duši z budoucnosti

Peugeot Polygon: Když volant není volant...

Peugeot odhalil koncepční vůz Polygon – plně funkční prototyp, který mění samotnou podstatu řízení. S revolučním volantem Hypersquare, elektronickým řízením Steer-By-Wire a překvapivě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - MG posiluje nabídku elektrického bestselleru: MG4 electric startuje na 589 900 kč

MG posiluje nabídku elektrického...

Společnost MG Motor Česká republika představuje mimořádnou akční nabídku na plně elektrický hatchback MG4 Electric, díky níž mohou zákazníci ušetřit až 190 000 Kč. Tento model se tak...