
Světové premiéry modelu se zúčastnilo téměř 300 novinářů a 700 zástupců sítě.
Značka Peugeot působí na čínském trhu necelých 5 let. V kumulativním součtu však již překročila hranici 410 000 prodaných vozů a v roce 2009 dosáhla nárůstu svých prodejů o 44% oproti předcházejícímu roku.
Po úspěšném získání pozic v segmentu M1 s modely 307 sedan a 307 hatchback, kterých bylo celosvětově vyrobeno 3 522 800 vozů, zahajuje značka s novým modelem 408 DongFeng Peugeot další ofenzívu na čínském trhu.
Nový reprezentativní sedan, uzpůsobený požadavkům čínských zákazníků, posílí produktovou řadu Dong Feng Peugeot v segmentu M1, pokrývajícím více než 45% celkového automobilovém trhu. Nový DF Peugeot 408 by měl značce Peugeot v roce 2010 umožnit 30% zvýšení prodejních objemů v porovnání s rokem 2009 a dvojnásobně předstihnout předpokládaný nárůst trhu.
Tento sedan se zvýšenou architekturou byl navržen a sestrojen v rámci spolupráce Design center Peugeot v Evropě a v Číně a splňuje 3 záměry :
- Ztělesňuje moderní charakter značky Peugeot;
- Zaručuje maximální bezpečnost;
- Nabízí bezkonkurenční prostornost a obyvatelnost.
Model 408 ctí logiku názvosloví značky Peugeot
Číslice 4 v názvu modelu má souvislost s rozměry vozu (4,68 m) a jeho pozicí v segmentu rodinných sedanů vyšší střední třídy. 0 uprostřed je spojovacím článkem a ukazuje na příslušnost ke značce Peugeot a číslice 8 vyjadřuje poslední generaci vozu.
Toto označením předurčuje modelu 408 místo v současné modelové řadě Peugeot a na čínský trh uvádí sérii vozů poslední generace s číslem 8.
Dong Feng Peugeot 408, výsledek joint-venture mezi PSA Peugeot Citroën a čínskou skupinou DFM. Vůz se vyrábí v závodě Wuhan v čínské provincii Hubei. Jeho ambicí je stát se jednou z hlavních referencí na trhu, přičemž jeho roční prodejní cíl čítá 100 000 vozů.
Peugeot
Peugeot je jedinou značkou na světě, která nabízí služby globální mobility s kompletní řadou osobních a užitkových vozů, skútrů, jízdních kol a širokou nabídkou servisních a doplňkových služeb. Celkem 10 000 prodejních míst ve 160 zemích světa reprezentuje spojení náročnosti a emocí pod značkou Peugeot. V roce 2009 prodal Peugeot celkem 1 842 000 vozů a stal se 1. francouzskou značkou na světě v počtu přihlášených vozů a 10. v celkovém žebříčku. 50% vozů Peugeot prodaných ve světě má emise CO2 nižší než 140 g/km. Značka vychází ze své 200leté tradice a v roce 2010 připravuje obměnu stylu, vizuální identity, doplňuje svou nabídku mobility a potvrzuje své mezinárodní ambice. Pokračuje ve svém rozvoji a uvádí na trh automobilovou specialitu RCZ, elektrický vůz i0n, v Číně model 408, tři nové modely v Latinské Americe a v Evropě zavádí svou novou nabídku kompletní mobility, službu Mu by Peugeot.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.


 
                                         
                                         
						
 
								 
								 
								 
								 
								
 
				 
						
					 
						
					 
						
					 
						
					 
						
					


