Společnost Volvo Group podepsala novou smlouvu o dodávce pneumatik se společností Goodyear Dunlop Tires Europe

Smlouva je o dodávce pneumatik první výbavy pro celý sortiment nákladních automobilů a autobusů Volvo, včetně nákladních automobilů Renault, vyráběných v Evropě.

Tato smlouva pomůže v pokračování růstu tržního podílu společnosti Goodyear Dunlop Tires Europe v oblasti nákladních a užitkových pneumatik první výbavy, který v současnosti činí více než 30 %.

Tříletá smlouva zahrnuje dodávku pneumatik Goodyear a Dunlop pro nákladní automobily a autobusy Volvo, stejně tak jako pro nákladní automobily Renault, které jsou vyráběny v Evropě. Pneumatiky pro nákladní vozidla a autobusy, pokrývající celé rozměrové spektrum až do rozměru 16”, budou vyráběny v továrnách společnosti Goodyear v Lucembursku, Německu, Slovinsku a Turecku.

„Velmi nás těší, že můžeme pokračovat v našem dlouhodobém vztahu se značkami společnosti Volvo Group. S touto společností spolupracujeme již řadu let a považujeme se více za partnera v oblasti techniky než za dodavatele. Náš vzrůstající podíl na trhu nákladních pneumatik první výbavy v rámci evropských výrobců nákladních automobilů, autobusů, návěsů a přívěsů odráží důvěru, kterou v naše výrobky a služby mají jak sami výrobci, tak celý průmysl silniční dopravy,“ řekl Hubert Moquet, Goodyear Director Original Equipment Sales Truck Tires Europe.

Společnost Goodyear Dunlop Tires má dlouholetou zkušenost při spolupráci s Volvo Group ve vývoji a výrobě produktů, které zlepšují jízdní vlastnosti vozidla, stejně tak jako při zavádění nových, inovačních výrobků. Pneumatika pro řízenou nápravu rozměru 355/50R22.5 byla navržena a vyrobena tak, aby splnila specifické požadavky společnosti Volvo. Následně byla uvedena na trh jako první vodicí pneumatika s profilovým číslem 50. Nabízí větší nosnost, snížený valivý odpor, a tím optimalizaci spotřeby paliva, zvýšený kilometrový výkon, zlepšené chování za jízdy, stabilitu a pohodlí, a zároveň snižuje poškozování silnic. Tato inovovaná pneumatika poskytuje dopravcům, a to obzvláště těm, kteří vlastní těžké nákladní automobily a obrovské návěsy a přívěsy, více provozních výhod než kterákoli jiná pneumatika.

Nedávno byla představena technologie Goodyear Duraseal společně s uvedením nové konstrukční řady nákladních automobilů Renault. Použitím pneumatik s touto novou technologií umožnil Renault svým zákazníkům kupujícím nový Renault Kerax volbu, která může výrazně zredukovat prostoje vozidla, a tím pádem zvýšit produktivitu.

Goodyear

Goodyear je největším světovým výrobcem pneumatik. Společnost se sídlem v Akronu (Ohio, USA) vyrábí pneumatiky, technické pryžové výrobky a chemikálie ve více než 90 závodech ve 28 zemích po celém světě. Své marketingové aktivity má společnost téměř v každé zemi světa. Goodyear zaměstnává přibližně 80 000 pracovníků.

Sortiment pneumatik společnosti Goodyear Tire & Rubber Company pro nákladní vozidla, autobusy a autokary zahrnuje přes 400 různých typů pneumatik ve více než 55 rozměrech. Pneumatikami Goodyear svá vozidla standardně vybavuje mnoho předních světových výrobců nákladních vozidel, včetně značek Volvo, Renault, Scania, DAF, MAN, Daimler Chrysler a Iveco. Goodyear také dodává pneumatiky všem významným výrobcům návěsů a přívěsů.

Díky své servisní síti TruckForce, 24hodinové silniční asistenční službě Goodyear ServiceLine24h a elektronickému systému řízení pneuhospodářství FleetOnlineSolutions™ poskytuje společnost Goodyear největší rozsah specializovaných služeb ve svém oboru.

Pokud se chcete o společnosti Goodyear a jejích výrobcích dozvědět více, navštivte stránky www.goodyearpneu.cz.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Češi stále riskují: Nejčastější příčiny nehod jsou rychlost, nepozornost a nedání přednosti

Češi stále riskují: Nejčastější...

Ve Spojeném království právě probíhá Road Safety Week (letos od 16. do 22. 11.), týden věnovaný prevenci a bezpečnosti silničního provozu. Do jednotlivých aktivit se zapojují partneři...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové Renault Clio: Malý městský švihák startuje na 430 tisících

Nové Renault Clio: Malý městský...

Šestá generace Renaultu Clio přijíždí do Česka. Odvážnější design, chytřejší technologie a hybrid, který zvládne 80 % městské jízdy na elektřinu. Renault vzal své ikonické Clio a dal...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Na Olympu se usadil BYD: Jak se nabíjí výkonem 1 megawatt?

Na Olympu se usadil BYD: Jak se nabíjí...

Když se dnes mluví o elektrické mobilitě, BYD stojí na vrcholku hory a vyhlíží celé odvětví z výšky. Není to náhoda – a už vůbec ne trik. Tahle technologická mašina o 120 000...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA vypouští bestii: Leon VZ TCR přináší závodní adrenalin na běžné silnice

CUPRA vypouští bestii: Leon VZ TCR...

Závodní okruhy mají nového vyslance – a míří rovnou do ulic. CUPRA představuje Leon VZ TCR, nejsilnější Leon s pohonem předních kol v historii. Limitovaná edice pro pouhých 499 řidičů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot Polygon: Když volant není volant a auto má duši z budoucnosti

Peugeot Polygon: Když volant není volant...

Peugeot odhalil koncepční vůz Polygon – plně funkční prototyp, který mění samotnou podstatu řízení. S revolučním volantem Hypersquare, elektronickým řízením Steer-By-Wire a překvapivě...