Společnost GO parking ukončila čtyřtýdenní ojedinělou kampaň „Lítej v tom se mnou“ s fenomenálními výsledky díky využití nových médií.

Kampaň a její sdělení se šířilo pouze po sociální síti Facebook a emailu. Společnost vsadila na maximální využití nových médií a dosáhla skvělých výsledků.

Čtyřtýdenní kampaň, jejíchž hlavní cenou je jednodenní výlet soukromým letadlem do vybrané evropské destinace, stála společnost téměř jeden milión korun.

„Naším cílem bylo oslovit co nejširší skupinu lidí a finální výledky dokazují, že jsme se vydali správným směrem. Po ukončení kampaně registrujeme 280.000 unikátních návštěv a více než 2 500 000 zobrazení stránek, aktivně soutěžilo 14 600 hráčů,“ uvádí Karin Ruszová, marketingová manažerka společnosti GO parking.

„Velice zajímavá je také míra opuštění stránek, která byla po celou dobu kampaně nižší než 6%. To znamená, že celých 94% procent návštěvníků strávili na stránkách dostatek času a naše sdělení a výhra je zaujaly.“ dodává Karin Ruszová.

„Od kampaně jsme očekáváli nárůst spontánní znalosti značky a pochopitelně také nárůst prodeje. Návštěvnost našich stránek www.goparking.cz se zvýšila o 80%. Nárůst prodeje registrujeme ve výši 20%, což jsou skvělé výsledky s přihlédnutím k faktu, že během kampaně docházelo k omezení letového provozu v důsledku aktivity islandské sopky,“ dodává Karin Ruszová.

Sázka na kreativitu a novátorský přístup se společnosti GO parking vyplatila. Podstatou kampaně bylo stihnout letadlo v 350 Kč v kapse. Přesně tolik stojí jeden den parkování na GO parkingu. Ti, kteří se rozhodli soutěžit, museli nasbírat co nejvíce bodů tím, že přizvou k soutěži co nejvíce kamarádů. Na konci snažení čekala na nejúspěšnějšího hráče pohádková výhra v podobě jednodenního výletu letadlem do vybrané destinace po Evropě pro sebe a dalších pět kamarádů a to s kapesným 50.000 Kč.

Výherce soutěže, který získal 12 600 bodů, si nyní vybírá evropskou destinaci svých snů a v průběhu příštího týdne budou známy další detaily.

Statistika:

  • Počet hráčů: 14 600
  • Počet unikátních přístupů: 280 000
  • Počet zobrazení stránek: 2 500 000
  • Nárůst návštěvnosti stránek GO parking po kampani: 80%
  • Nárůst prodeje GO parking po kampani: 20%

O kampani „Lítej v tom s námi:“

Facebook v České republice využívá již více než 2 000 000 uživatelů. Jen málo společností dosud využilo skutečný potenciál této sociální sítě. Jako první zahájila společnost GO parking novátorskou kampaň, jejíž cílem bylo přinést nový element do tradičních aktivit a soutěží v médiích. Kampaň využívající sociální sítě slibuje výrazné ušetření financí věnovaných na marketing.

O GO parking:

Společnost GO parking nabízí moderní, komfortní a cenově příznivé hlídané parkoviště v bezprostřední blízkosti letiště. Parkování je pohodlné, jakmile je vůz zaparkován, minibus přepraví během cca tří minut zákazníky včetně jejich zavazadel k terminálu. Bezpečnost parkoviště zajišťuje systém trojí ochrany: elektronický zabezpečovací systém, fyzická ostraha 24 hodin denně, pojištění zaparkovaných vozidel. Služby GO parkingu jsou až o 60% levnější než srovnatelná konkurence. Společnost GO parking nabízí jako první v ČR možnost rezervace a platby přes internet. Během pobytu v zahraničí mají zákazníci možnost využít doplňkových služeb.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda Prelude: Návrat technické ikony

Honda Prelude: Návrat technické ikony

Po pětadvaceti letech se na evropské silnice vrací legendární jméno – Honda Prelude. A vrací se v podobě, která dokonale vystihuje dnešní automobilovou éru: plně hybridní kupé e:HEV,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota GR Yaris Aero Performance 2026 má české ceny

Toyota GR Yaris Aero Performance 2026 má...

Toyota zahájila předprodej nové sportovní verze modelu GR Yaris pro rok 2026 pod označením Aero Performance. Cena vozu inspirovaného účastí Toyoty ve světovém šampionátu rallye WRC začíná na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Chtěli byste mít tohle ve „sklepě“? Toyota chystá mini elektromobil do 45 km/h

Chtěli byste mít tohle ve „sklepě“?...

Toyota zkoumá, jak bude vypadat městská doprava zítřka – malá, tichá a elektrická. Konsorcium vedené Toyota Manufacturing UK získalo od britské vlády podporu na studii proveditelnosti lehkého...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot Boxer Furgon: Síla, prostor a spolehlivost v každém detailu

Nový Peugeot Boxer Furgon: Síla, prostor...

Peugeot nedávno představil novou generaci robustního pracovního partnera. S nejvýkonnějším dieselovým motorem, komfortní kabinou a moderní technikou. Vyzkoušeli jsme Peugeot Boxer Furgon ve verzi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nextbase: Počet srážek automobilů se zvěří roste, hodí se mít záznam z palubní kamery

Nextbase: Počet srážek automobilů se...

V loňském roce došlo k dalšímu nárůstu počtu automobilových nehod způsobených srážkou se zvěří. Úměrně cenám nových vozů a nákladům na opravy rostou také způsobené škody....