Ten obsahuje vybrané servisní úkony zcela zdarma, leptání skel kódem VIN a registraci vozu do databáze ECCR.
Servis mohou čerpat zákazníci AutoESA
– v síti 460 servisů PARTNER ELIT po celé České republice. Garanční servis ESA ELIT je svým rozsahem, kvalitou a počtem servisních míst nejkomplexnějším produktem tohoto druhu v České republice.
Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje AutoESA vysvětluje:
„Na základě interního průzkumu, který jsme realizovali na vzorku přibližně 1500 zákazníků, jsme zjistili, že více než 65 % z nich poptává k nově koupenému vozu služby garančního servisu. „Spojili jsme se proto se společností ELIT CZ, která na českém trhu provozuje téměř 500 servisů, a připravili servisní produkt, který je v tuto chvíli na českém trhu ojedinělý“.
Garanční servis ESA ELIT obsahuje:
– například výměnu oleje a filtrů, kompletní přezutí pneumatik nebo třeba leptání VIN kódů na skla technologií PRINTcode a registraci vozidla do databáze ECCR (European Car Code Register).
Rozsah služeb, které jsou součástí garančního servisu
– se bude v budoucnu dále rozšiřovat. Zástupci AutoESA předpokládají, že poptávka po službách garančního servisu bude i nadále stoupat a že na konci letošního roku bude tuto službu využívat minimálně 75 % zákazníků. Klienti mohou čerpat služby garančního servisu ve všech partnerských servisech PARTNER ELIT po předložení speciální plastové karty s vepsaným VIN kódem vozu. Tu obdrží v rámci nákupu balíčku doplňkových služeb ve všech autocentrech AutoESA.