ŠKODA zahajuje dopravně-bezpečnostní kampaň „STAY ON THE SAFE SIDE“ pro cyklisty i motoristy

  • Multimediální kampaň „STAY ON THE SAFE SIDE“ na podporu vzájemného soužití motoristů i cyklistů v silničním provozu
  • Kampaň je ve stylu kompilací videozáznamů z palubních kamer
  • Videa ukazují akční scény z každodenního života cyklistů, natočené s využitím kaskadéra
  • Kampaň je k vidění na celosvětové online-platformě značky ŠKODA We Love Cycling a na ŠKODA Storyboard

Na úvod cyklistické sezóny zahajuje ŠKODA dopravněbezpečnostní kampaň „STAY ON THE SAFE SIDE“. Cílem je posílit vzájemné pochopení, respekt a ohleduplnost motoristů a cyklistů v silničním provozu.

Na úvod cyklistické sezóny zahájila ŠKODA dopravněbezpečnostní kampaň „STAY ON THE SAFE SIDE“ na
podporu vzájemného pochopení a respektu v silničním
provozu.

V silničním provozu zažívají motoristé i cyklisté denně nebezpečné situace. Kampaň „STAY ON THE SAFE SIDE“ ukazuje možnosti, jak spolu mohou všichni účastníci silničního provozu vycházet ohleduplněji a lépe si navzájem rozumět. V rámci zábavných soutěží a pomocí informativních videí, článků a infografik autoři názorně a zábavnou formou poukazují na možná rizika a na to, jak je možné takové situace zmírnit, jak jim předcházet nebo je zcela eliminovat.

„Cyklistika je součástí naší DNA. Historie společnosti ŠKODA AUTO začala v roce 1895 právě založením továrny na výrobu jízdních kol. Pomocí platformy WeLoveCycling chceme cyklisty po celém světě motivovat, podporovat a prostřednictvím společného nadšení pro cyklistiku také inspirovat. S tím se také pojí společenská odpovědnost, a právě proto je pro nás propojení mezi cyklisty a motoristy velice důležité,“ vysvětluje Marc Brinkmann, vedoucí marketingu společnosti ŠKODA AUTO a dodává: „Chtěli bychom pomoci navázat dialog mezi oběma skupinami, zvýšit vzájemné pochopení a podpořit ohleduplnější vzájemné chování v silničním provozu.“

V chorvatské Rijece natočila ŠKODA za pomoci profesionálního kaskadéra několik akčních videí, zachycujících kritické dopravní situace – akční videa tak působí velice realisticky a vzbuzují maximální pozornost.

Nová kampaň je pokračováním dlouholeté intenzivní snahy společnosti ŠKODA AUTO o zvýšení bezpečnosti silničního provozu. Aktuální modelové řady mladoboleslavské automobilky vynikají svou bezpečností – v náročných bezpečnostních testech Euro NCAP získaly nejvyšší možné hodnocení v podobě pěti hvězdiček. Vozy značky ŠKODA navíc i v nižších segmentech disponují nejmodernějšími asistenčními systémy, které jsou jinak běžné u vozů vyšších tříd.

Podstatnou součástí kampaně „STAY ON THE SAFE SIDE“ jsou názorné infografiky. Ty ukazují nebezpečné situace v silničním provozu, ve kterých se osvědčily bezpečnostní systémy vozů značky ŠKODA. Například nový kompaktní model ŠKODA SCALA je k dispozici s rozšířeným systémem Side Assist včetně asistenta na vyparkování, který řidiče varuje před předměty v nechvalně proslulém „mrtvém úhlu výhledu řidiče“.

Dalším pilířem kampaně jsou akční videa kritických dopravních situací, které ŠKODA v listopadu 2018 nechala natočit na uzavřených ulicích v centru chorvatského města Rijeka. Automobilka přitom nevyužila techniku digitální animace, ale najala profesionálního kaskadéra, který se ujal role ohroženého cyklisty – videa tak působí velmi realisticky a budí maximální pozornost. Hlavní video kampaně můžete vidět v tomto článku na ŠKODA Storyboard.

Celá kampaň je k vidění na celosvětové online-platformě značky ŠKODA We Love Cycling, následně bude upravena i pro jednotlivé země. V České republice je nyní nově dostupná lokální modifikace této platformy adrese www.welovecycling.cz. Kampani se budou věnovat i kanály sociálních médií této platformy, jmenovitě Facebook, YouTube a Instagram.

Historie mladoboleslavské automobilky začala jízdním kolem

Vášeň pro cyklistiku sahá až do počátků historie ŠKODA AUTO, která začala právě jízdním kolem. V roce 1895 – tedy před 124 lety – založili Václav Laurin a Václav Klement v Mladé Boleslavi továrnu na výrobu jízdních kol. Už o deset let později vyjel z továrních hal první automobil mladé firmy – model Voiturette A. V roce 1925 došlo ke spojení automobilky Laurin & Klement s koncernem ŠKODA. Dnes je cyklistika jedním z pilířů strategie sponzoringu společnosti ŠKODA AUTO. Česká automobilky se angažuje jako partner cyklistiky na mnoha úrovních: kromě Tour de France a závodu kolem Španělska („La Vuelta“) podporuje automobilka ještě další mezinárodní cyklistické závody a řadu národních a mezinárodních akcí. Jízdní kola a doplňky jsou kromě toho také součástí rozšířené nabídky produktů značky ŠKODA.

 

 

 

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Trojitý úspěch pro značku ŠKODA: Modely KODIAQ, OCTAVIA SCOUT a SUPERB ovládly čtenářskou anketu „Allradautos des Jahres“

Trojitý úspěch pro značku ŠKODA:...

Volba německého časopisu Auto Bild Allrad zdůrazňuje kompetenci značky ŠKODA v oblasti vozů s pohonem 4×4 KODIAQ je nejlepším importovaným vozem v kategorii „Terénní vozy a SUV do 35 000...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA zahajuje pilotní projekt eMobility v České republice

ŠKODA zahajuje pilotní projekt eMobility...

Vybraní zákazníci z České republiky budou testovat deset prototypů vozu CITIGO E-PILOT s ryze elektrickým pohonem postavených na základě modelu Volkswagen e-up! Zkušenosti z běžného provozu a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Koncern Volkswagen plánuje v Indii sloučit všechny společnosti, které vyrábí a prodávají osobní vozy

Koncern Volkswagen plánuje v Indii...

Navrhovanou fúzi již schválila představenstva dotčených tří firem: Volkswagen India Private Ltd (VWIPL), Volkswagen Group Sales India Private Ltd (NSC) a SKODA AUTO India Private Ltd (SAIPL) Spojení...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zaměstnanci ŠKODA AUTO během akce „Ukliďme Česko“ posbírali v okolí výrobních závodů více než 1,5 tuny odpadků

Zaměstnanci ŠKODA AUTO během akce...

ŠKODA AUTO je již pátým rokem partnerem akce „Ukliďme svět, ukliďme Česko“, při které dobrovolníci po celé zemi sbírají odpadky ve svém okolí Během uplynulého víkendu posbíralo celkem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kopecký opět pokořil Valašku

Kopecký opět pokořil Valašku

Celkově páté vítězství ve Valašské rally si po suverénní jízdě připsal o uplynulém víkendu na své konto Jan Kopecký. Je to zároveň jeho třetí vítězství v řadě se spolujezdcem...