Škoda Auto otevřela Zákaznické centrum v Mladé Boleslavi

Zákaznické centrum bude dodávat automobily Škoda pro velkoodběratele a zaměstnance s předpokládanou kapacitou 10 000 vozů ročně. Auto Škoda vynaložila na jeho vybudování 116 milionů Kč.

Tak, jak je již standardně vnímána špičková kvalita automobilů Škoda, tak také rostou nároky zákazníků na veškeré služby. Výrazem takové péče o zákazníky je také nové Zákaznické centrum, které bylo 13. prosince 1999 slavnostně otevřeno v centru Mladé Boleslavi. V těsném sousedství Škoda Auto Muzea tak vznikly reprezentativní prodejna a showroom značky Škoda pro velkoodběratele a zaměstnance automobilky.


V úvodním slovu předseda představenstva Vratislav Kulhánek zdůraznil význam Zákaznického centra v rámci současných a budoucích investic Škoda Auto, které přispívají k obohacení nejen samotné firmy Škoda Auto, ale také města Mladé Boleslavi a celého regionu. Dále zdůraznil, že automobily Škoda nabízejí nejen vynikající a pokrokovou techniku, ale současně nesou v sobě silný emocionální náboj, který hraje stále větší roli v rozhodování zákazníků, kterou značku si vyberou. Proto musí být pozitivně emotivní také zážitek při převzetí automobilu, který je často vnímán jako „nový přírůstek do rodiny“.


Moderní a architektonicky mimořádně zajímavý projekt zákaznického centra se stane součástí útvaru, který bude v Mladá Boleslavi utvářet image automobilky a ponese jméno Škoda Auto City. Kromě zaměstnanců automobilky, kteří si zde mohou auta kupovat, zde budou nové vozy přebírat především velkoodběratelé jako např. Ministerstvo vnitra, Telecom, Coca Cola, Česká pošta a další firmy.


V roce 1999 automobilka kromě dokončení výstavby Zákaznického centra pokračuje ve výstavbě Centra náhradních dílů, zahájila výstavbu nového závodu na výrobu motorů a převodovek a připravuje se na další investice v roce 2000. Letos Škoda Auto obdržela prestižní ocenění Stavba roku za nové Konstrukční centrum ve vývojovém středisku.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jozef Kabaň se podepíše pod design nových MG

Jozef Kabaň se podepíše pod design...

Slovenská designová star Jozef Kabaň má novou práci. Světoznámý automobilový tvůrce se stal 22. dubna 2024 oficiálně novým členem rodiny MG na pozici Vice President of Global Design Center....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Francouzské otevření nové sezony

Francouzské otevření nové sezony

Tým Rabbit Czech Racing otevřel letošní sezónu prvním podnikem mezinárodního seriálu FIA International Hill Climb Cup ve francouzském St Jean du Gard. Jezdec Adam Králík obsadil na této trati...

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...