Škoda Auto otevřela Zákaznické centrum v Mladé Boleslavi

Zákaznické centrum bude dodávat automobily Škoda pro velkoodběratele a zaměstnance s předpokládanou kapacitou 10 000 vozů ročně. Auto Škoda vynaložila na jeho vybudování 116 milionů Kč.

Tak, jak je již standardně vnímána špičková kvalita automobilů Škoda, tak také rostou nároky zákazníků na veškeré služby. Výrazem takové péče o zákazníky je také nové Zákaznické centrum, které bylo 13. prosince 1999 slavnostně otevřeno v centru Mladé Boleslavi. V těsném sousedství Škoda Auto Muzea tak vznikly reprezentativní prodejna a showroom značky Škoda pro velkoodběratele a zaměstnance automobilky.


V úvodním slovu předseda představenstva Vratislav Kulhánek zdůraznil význam Zákaznického centra v rámci současných a budoucích investic Škoda Auto, které přispívají k obohacení nejen samotné firmy Škoda Auto, ale také města Mladé Boleslavi a celého regionu. Dále zdůraznil, že automobily Škoda nabízejí nejen vynikající a pokrokovou techniku, ale současně nesou v sobě silný emocionální náboj, který hraje stále větší roli v rozhodování zákazníků, kterou značku si vyberou. Proto musí být pozitivně emotivní také zážitek při převzetí automobilu, který je často vnímán jako „nový přírůstek do rodiny“.


Moderní a architektonicky mimořádně zajímavý projekt zákaznického centra se stane součástí útvaru, který bude v Mladá Boleslavi utvářet image automobilky a ponese jméno Škoda Auto City. Kromě zaměstnanců automobilky, kteří si zde mohou auta kupovat, zde budou nové vozy přebírat především velkoodběratelé jako např. Ministerstvo vnitra, Telecom, Coca Cola, Česká pošta a další firmy.


V roce 1999 automobilka kromě dokončení výstavby Zákaznického centra pokračuje ve výstavbě Centra náhradních dílů, zahájila výstavbu nového závodu na výrobu motorů a převodovek a připravuje se na další investice v roce 2000. Letos Škoda Auto obdržela prestižní ocenění Stavba roku za nové Konstrukční centrum ve vývojovém středisku.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA na IAA 2019: Fotografie

ŠKODA na IAA 2019: Fotografie

Modely SUPERB iV a CITIGOe iV zahajují éru elektromobility značky ŠKODA ŠKODA iV: Automobilka představuje elektrifikované vozy a řešení mobility pod zvláštní značkou Nové modely MONTE CARLO:...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nová výstava ve ŠKODA Muzeu: ŠKODA OCTAVIA & ŠKODA FELICIA „60“

Nová výstava ve ŠKODA Muzeu: ŠKODA...

Tematická výstava připomíná legendární modely ŠKODA OCTAVIA a FELICIA, jejichž výroba byla zahájena v roce 1959 Jedinečné fotografie a artefakty, videoprojekce původních reklam a historické...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA dodala v srpnu zákazníkům 88 100 vozů

ŠKODA dodala v srpnu zákazníkům 88 100...

Trhy: Růst v západní (+6,7 %), střední (+2,4 %) a východní Evropě (+13,9 %) a v Rusku (+3,9 %) Modely: Nadále vysoká poptávka po SUV modelech KODIAQ a KAROQ Světové premiéry na autosalonu IAA:...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Podpora špičkové kultury: Partnerství ŠKODA AUTO a České filharmonie

Podpora špičkové kultury: Partnerství...

Česká filharmonie s podporou ŠKODA AUTO i v nové koncertní sezoně 2019/2020 Vozy ŠKODA SUPERB a KODIAQ zajišťují mobilitu prémiového tělesa ŠKODA AUTO partnerem špičkové české kultury Do...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nadační fond ŠKODA AUTO přispívá ke zlepšení kvality života v Mladé Boleslavi

Nadační fond ŠKODA AUTO přispívá ke...

Představitelé Nadačního fondu ŠKODA AUTO předali finanční dar 4 004 000 Kč Klaudiánově nemocnici v Mladé Boleslavi Významný úspěch v rámci 10 provozovaných měst v projektu sdílených kol...