Servisní centra Delphi a společnost TAD Praha, která společnost Delphi v plném rozsahu v České republice zastupuje

Tento článek z Magazínu Delphi pro čtenáře Periskopu vybrala společnost TAD Praha, která dbá na vysokou odbornou kvalitu celé servisní sítě Delphi v ČR a komplexně jí v tom pomáhá tak, aby i oprava vašeho vozu byla provedena v servisních střediscích Delphi na nejvyšší úrovni.

Hlavní problémy, které řeší dnešní autoservisy…

  • 1. Složitost vozidla
  • 2. Nalezení kvalifikovaných pracovníků
  • 3. Průběžné vzdělávání a školení
  • 4. Diagnostické nástroje
  • 5. Kvalitní OEM produkty
  • 6. Technická podpora
  • 7. Marketingová podpora

Servisní centra Delphi zaručují kvalitu díky:

  • 1. Vyspělé diagnostice Delphi na bázi řady nástrojů „DS“
  • 2. Přístupu ke kvalitním OEM dílům
  • 3. Hloubkovému školení v nejnovějších technologiích vozidel
  • 4. Technickým znalostem svých pracovníků
  • 5. Specializovaným nástrojům pro demontáž a opětovnou montáž
  • 6. Komplexní marketingové podpoře pro propagaci sítě

DSC = Delphi Service Centre

= servisní středisko Delphi nebo servisní centrum Delphi  – tento typ servisu řeší automobily, jejich diagnostiku a opravy

DDC = Delphi Diesel Centre

= diesel centrum Delphi – vyšší typ servisu, řeší pouze diesel, opravy komponentů jako jsou čerpadla, vstřikovače a vysokotlaké zásobníky = raily, také komponenty do nákladních vozidel – sdružené elektronicky ovládané vstřikovače a čerpadla označované jako EUI / EUP (německy PD / PLD)

Seznam všech DSC (Delphi Service Centre) v ČR

– na www.tadpraha.cz  po kliknutí na opravny na horní liště a další kliknutí na  Servisní střediska DSC Delphi ČR ve sloupci vlevo Naše opravny  po volbě zobrazení seznamu ve větší   mapě získáte seznamy DSC včetně adres, tel. atd.

Servisní centrum Delphi se zabývá především těmito oblastmi

VZNĚTOVÉ MOTORY

Nástup technologie Common Rail způsobil revoluci v přijatelnosti vznětových motorů v osobních vozidlech, nabídl srovnatelný výkon a chování jako mnoho zážehových alternativ a přispěl k mimořádnému rozmachu vozidel se vznětovými motory na celém světě. Systém vstřikování paliva Common Rail, pracující s extrémními tlaky až 2 000 barů, zajišťuje přesné řízení procesu spalování. Rozhodujícím prvkem je vstřikovač. Každému vstřikovači je přidělen individuální charakterizační kód týkající se jeho specifických průtoků, reakčních dob a chování za různých tlaků.

Tyto údaje musí být naprogramovány do jednotky ECU vždy, když se do vozidla nainstaluje náhradní vstřikovač. Jednotka ECU bude poté řídit dodávky paliva ke každému vstřikovači, aby zajistila, že motor běží s optimální efektivitou. Tato technologická vylepšení znamenají, že pouze servisy disponující správnými nástroji, dovednostmi a znalostmi budou schopny využít tuto rychle rostoucí příležitost k servisu vznětových motorů.

ZÁŽEHOVÉ MOTORY

Zavedení vyspělých technologií, jako je přímé vstřikování benzínu (Gasoline Direct Injection – GDI), které umožnilo vrstvené spalování paliva pro zvýšení účinnosti, vedlo k tomu, že vozidla se zážehovými motory jsou nyní mnohem složitější. A navíc, stačí vám jen jeden pohled na multifunkční displej na palubní desce moderního vozidla a uvidíte, že elektronikou je řízeno stále větší množství automobilových systémů… dnes je to více než 40 % a tato hodnota stále roste.

Výsledkem je to, že systémy řízení motoru představují více než 60 % diagnostických chybových kódů. Tato technologická vylepšení představují pro servisy nové nároky. Je nezbytné, aby každá fi rma investovala do správných nástrojů a dílů, aby mohla provádět servis na těchto stále složitějších vozidlech.

BRZDĚNÍ, ŘÍZENÍ A ZAVĚŠENÍ NÁPRAV //

Není to tak dávno, co brzdění, řízení a zavěšení náprav byly zcela samostatné, neintegrované systémy ve vozidle. Technologie za těmito systémy se od té doby vyvinula natolik, že vznikl jednotný všezahrnující systém označovaný jako jednotné řízení podvozku (Unifi ed Chassis Control – UCC). Zavedení reaktivních tlumičů, senzorů úhlu natočení volantu a brzdových asistentů pomohlo zvýšit bezpečnost, řízení a ovladatelnost vozidla. To znamená, že servis dílů podvozku již nadále nelze provádět jen s diagnostickým nástrojem. Elektricky ovládané hřebeny řízení musí být po instalaci znovu kalibrovány, elektrické parkovací brzdy musí být navinuty zpět a vozidla s pneumatickým odpružením vyžadují před prováděním údržby přepnutí do „servisního režimu“.

Inovace pro běžný provoz

Servisní centrum Delphi je inovativním programem, který pomáhá nezávislým servisům na celém světě vstupovat do partnerství se společností Delphi a využívat výhod její komplexní nabídky dílů, nástrojů, diagnostiky, školení a technické a marketingové podpory.

KLIMATIZACE

Klimatizace se již nepovažuje za luxusní doplněk. Díky poptávce řidičů po větším pohodlí a praktičnosti je u většiny nových vozidel součástí základní výbavy. Vzhledem k 15 let trvajícímu neustálému růstu objemu montovaných systémů a rychle rostoucímu vozovému parku je trh s klimatizací velmi silný.

A protože tyto systémy vyžadují pravidelnou údržbu zajišťující jejich účinnost, poptávka po servisu a opravách je značná. Je překvapující, že mnoho servisů stále tyto úkony zadává externě. Aby servisy uchopily tuto lukrativní příležitost k servisu, technici musí být proškoleni v nejnovějších technologiích, respektovat nejnovější předpisy a mít přístup ke správným nástrojům a dílům.

Společnost Delphi, jakožto výrobce originálních dílů (Original Equipment Manufacturer – OEM), má jedinečné předpoklady k tomu, aby poskytovala cenné znalosti o technologiích, které se ve vozidlech na trhu objeví dnes, zítra… a za deset let. Připojení servisů Delphi k síti Servisního centra Delphi a získání přístupu ke všem nástrojům, dovednostem a znalostem, které jsou nutné, aby si i váš servis udržel technologický náskok.

Více o společnosti TAD Praha na www.tadpraha.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - PEUGEOTy 3008DKR Max po  13.etapě Rallye Dakaru 2018 Sainz/Cruz přesvědčivě vedou

PEUGEOTy 3008DKR Max po 13.etapě Rallye...

Závěr soutěže je na dohled! 13. ETAPA SAN JUAN – CÓRDOBA Posádka Carlos Sainz/Lucas Cruz za volantem svého vozu PEUGEOT 3008DKR Maxi v průběhu předposlední etapy, sestávající ze dvou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - 11. ETAPA BELÉN – CHILECITO: Status quo při Rallye Dakaru zatímco Peugeot posiluje své vítězné vedoucí pozice

11. ETAPA BELÉN – CHILECITO: Status...

Na Dakaru zbývají už jen tři dny soutěžních jízd. Team PEUGEOT Total se drží na prvním a druhém místě – i po včerejší 280 km dlouhé etapě, jedné z nejkratších v letošní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost KIA MOTORS CZECH ocenila ve středu 17. ledna své nejlepší dealery za rok 2017

Společnost KIA MOTORS CZECH ocenila ve...

Slavnostní vyhlášení proběhlo v pražském Mánesu a kromě vítěze hlavní ceny za Nejlepšího dealera byli vyhlášeni vítězové v dalších šesti kategoriích. Zaslouženého ocenění se tak...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT Leon CUPRA bude znovu oficiálním vozem týmu Ducati, který byl včera představen v Boloni

SEAT Leon CUPRA bude znovu oficiálním...

Jezdci Jorge Lorenzo a Andrea Dovizioso, tváře značky SEAT a modelu Leon CUPRA, budou bojovat o titul.   Značky SEAT a Ducati prodloužily své partnerství – , založené na společné účasti...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značka Land Rover uvedla limitovanou edici 150 kusů vysoce výkonné verze ikonického Defenderu

Značka Land Rover uvedla limitovanou...

Nový model s osmiválcovým motorem byl speciálně vyroben k oslavě 70. výročí značky Land Rover v roce 2018. Defender Works V8 je poctou – všem předchozím výkonným verzím, jak Series...