Servisní centra Delphi a společnost TAD Praha, která společnost Delphi v plném rozsahu v České republice zastupuje

Tento článek z Magazínu Delphi pro čtenáře Periskopu vybrala společnost TAD Praha, která dbá na vysokou odbornou kvalitu celé servisní sítě Delphi v ČR a komplexně jí v tom pomáhá tak, aby i oprava vašeho vozu byla provedena v servisních střediscích Delphi na nejvyšší úrovni.

Hlavní problémy, které řeší dnešní autoservisy…

  • 1. Složitost vozidla
  • 2. Nalezení kvalifikovaných pracovníků
  • 3. Průběžné vzdělávání a školení
  • 4. Diagnostické nástroje
  • 5. Kvalitní OEM produkty
  • 6. Technická podpora
  • 7. Marketingová podpora

Servisní centra Delphi zaručují kvalitu díky:

  • 1. Vyspělé diagnostice Delphi na bázi řady nástrojů „DS“
  • 2. Přístupu ke kvalitním OEM dílům
  • 3. Hloubkovému školení v nejnovějších technologiích vozidel
  • 4. Technickým znalostem svých pracovníků
  • 5. Specializovaným nástrojům pro demontáž a opětovnou montáž
  • 6. Komplexní marketingové podpoře pro propagaci sítě

DSC = Delphi Service Centre

= servisní středisko Delphi nebo servisní centrum Delphi  – tento typ servisu řeší automobily, jejich diagnostiku a opravy

DDC = Delphi Diesel Centre

= diesel centrum Delphi – vyšší typ servisu, řeší pouze diesel, opravy komponentů jako jsou čerpadla, vstřikovače a vysokotlaké zásobníky = raily, také komponenty do nákladních vozidel – sdružené elektronicky ovládané vstřikovače a čerpadla označované jako EUI / EUP (německy PD / PLD)

Seznam všech DSC (Delphi Service Centre) v ČR

– na www.tadpraha.cz  po kliknutí na opravny na horní liště a další kliknutí na  Servisní střediska DSC Delphi ČR ve sloupci vlevo Naše opravny  po volbě zobrazení seznamu ve větší   mapě získáte seznamy DSC včetně adres, tel. atd.

Servisní centrum Delphi se zabývá především těmito oblastmi

VZNĚTOVÉ MOTORY

Nástup technologie Common Rail způsobil revoluci v přijatelnosti vznětových motorů v osobních vozidlech, nabídl srovnatelný výkon a chování jako mnoho zážehových alternativ a přispěl k mimořádnému rozmachu vozidel se vznětovými motory na celém světě. Systém vstřikování paliva Common Rail, pracující s extrémními tlaky až 2 000 barů, zajišťuje přesné řízení procesu spalování. Rozhodujícím prvkem je vstřikovač. Každému vstřikovači je přidělen individuální charakterizační kód týkající se jeho specifických průtoků, reakčních dob a chování za různých tlaků.

Tyto údaje musí být naprogramovány do jednotky ECU vždy, když se do vozidla nainstaluje náhradní vstřikovač. Jednotka ECU bude poté řídit dodávky paliva ke každému vstřikovači, aby zajistila, že motor běží s optimální efektivitou. Tato technologická vylepšení znamenají, že pouze servisy disponující správnými nástroji, dovednostmi a znalostmi budou schopny využít tuto rychle rostoucí příležitost k servisu vznětových motorů.

ZÁŽEHOVÉ MOTORY

Zavedení vyspělých technologií, jako je přímé vstřikování benzínu (Gasoline Direct Injection – GDI), které umožnilo vrstvené spalování paliva pro zvýšení účinnosti, vedlo k tomu, že vozidla se zážehovými motory jsou nyní mnohem složitější. A navíc, stačí vám jen jeden pohled na multifunkční displej na palubní desce moderního vozidla a uvidíte, že elektronikou je řízeno stále větší množství automobilových systémů… dnes je to více než 40 % a tato hodnota stále roste.

Výsledkem je to, že systémy řízení motoru představují více než 60 % diagnostických chybových kódů. Tato technologická vylepšení představují pro servisy nové nároky. Je nezbytné, aby každá fi rma investovala do správných nástrojů a dílů, aby mohla provádět servis na těchto stále složitějších vozidlech.

BRZDĚNÍ, ŘÍZENÍ A ZAVĚŠENÍ NÁPRAV //

Není to tak dávno, co brzdění, řízení a zavěšení náprav byly zcela samostatné, neintegrované systémy ve vozidle. Technologie za těmito systémy se od té doby vyvinula natolik, že vznikl jednotný všezahrnující systém označovaný jako jednotné řízení podvozku (Unifi ed Chassis Control – UCC). Zavedení reaktivních tlumičů, senzorů úhlu natočení volantu a brzdových asistentů pomohlo zvýšit bezpečnost, řízení a ovladatelnost vozidla. To znamená, že servis dílů podvozku již nadále nelze provádět jen s diagnostickým nástrojem. Elektricky ovládané hřebeny řízení musí být po instalaci znovu kalibrovány, elektrické parkovací brzdy musí být navinuty zpět a vozidla s pneumatickým odpružením vyžadují před prováděním údržby přepnutí do „servisního režimu“.

Inovace pro běžný provoz

Servisní centrum Delphi je inovativním programem, který pomáhá nezávislým servisům na celém světě vstupovat do partnerství se společností Delphi a využívat výhod její komplexní nabídky dílů, nástrojů, diagnostiky, školení a technické a marketingové podpory.

KLIMATIZACE

Klimatizace se již nepovažuje za luxusní doplněk. Díky poptávce řidičů po větším pohodlí a praktičnosti je u většiny nových vozidel součástí základní výbavy. Vzhledem k 15 let trvajícímu neustálému růstu objemu montovaných systémů a rychle rostoucímu vozovému parku je trh s klimatizací velmi silný.

A protože tyto systémy vyžadují pravidelnou údržbu zajišťující jejich účinnost, poptávka po servisu a opravách je značná. Je překvapující, že mnoho servisů stále tyto úkony zadává externě. Aby servisy uchopily tuto lukrativní příležitost k servisu, technici musí být proškoleni v nejnovějších technologiích, respektovat nejnovější předpisy a mít přístup ke správným nástrojům a dílům.

Společnost Delphi, jakožto výrobce originálních dílů (Original Equipment Manufacturer – OEM), má jedinečné předpoklady k tomu, aby poskytovala cenné znalosti o technologiích, které se ve vozidlech na trhu objeví dnes, zítra… a za deset let. Připojení servisů Delphi k síti Servisního centra Delphi a získání přístupu ke všem nástrojům, dovednostem a znalostem, které jsou nutné, aby si i váš servis udržel technologický náskok.

Více o společnosti TAD Praha na www.tadpraha.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai odhaluje druhou generaci revolučních modelů IONIQ

Hyundai odhaluje druhou generaci...

Telematické služby Bluelink®, dostupné na 10,25“ displeji, funkce nouzového volání a nový vnitřní design patří mezi největší změny komplexní modelové řady IONIQ 2019 Verze IONIQ Hybrid a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Luxusní Hyundai Santa Fe získal prestižní ocenění „Redesign of the Year“

Luxusní Hyundai Santa Fe získal...

Zcela nový Hyundai Santa Fe pro modelový rok 2019 obdržel ocenění „Redesign of the Year“ (Modernizace roku) od společnosti ALG. Model Santa Fe získal prestižní ocenění mimo jiné na základě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Bridgestone vybrán jako dodavatel prvovýbavy pro nové zcela elektrické SUV Audi e-tron

Bridgestone vybrán jako dodavatel...

Nejnovější krok v rámci úzké spolupráce, díky níž je Bridgestone největším dodavatelem pneumatik pro vozy Audi Bridgestone, největší společnost na světě pro výrobu pneumatik a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Tipy pro zimní období: Jezděte na sněhu jako profesionál

Tipy pro zimní období: Jezděte na...

Závodní jezdec a odborník na řízení Jordi Gené nabízí několik praktických tipů pro bezpečnou jízdu na sněhu Řidič si udrží kontrolu nad vozidlem předvídavým stylem řízení a plynulou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil. prodaných vozů a nárůst prodejů na mezinárodních trzích o 6,8 %

Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil....

Růst objemů prodeje již 5. rok po sobě, a to i přes nepříznivé ekonomické a geopolitické podmínky; Posílení „Princing power“ (strategie tvorby cen); Core Model Strategy (skladba modelové...