Profesionalita pracovníků je silnou stránkou ČSOB Leasing

ČSOB Leasing, leasingová jednička českého trhu, realizoval satisfakční studii zaměřenou na koncové zákazníky s vysoce pozitivním výsledkem. Cílem studie bylo zjistit úroveň spokojenosti klientů s poskytováním služeb a produkty společnosti.

Podle výsledků průzkumu jsou zákazníci ČSOB Leasing více spokojení a více loajální než zákazníci konkurenčních společností i ve srovnání se zahraničními podniky z oboru v Evropě a ve světě. Silnými stránkami společnosti ČSOB Leasing jsou především vstřícný přístup k zákazníkům, péče o ně, nabídka produktů, odbornost a profesionalita pracovníků.

Profesionalita pracovníků je silnou stránkou ČSOB Leasing

V rámci výzkumu bylo provedeno celkem 726 rozhovorů se zákazníky ČSOB Leasing i konkurenčních společností. Z dotazovaných zákazníků ČSOB Leasing bylo 89 % zákazníků spokojených a téměř 70 % zákazníků potvrdilo zájem služeb ČSOB Leasing znovu využít. Hlavními atributy spokojenosti zákazníků ČSOB Leasing jsou přístup pracovníků leasingové společnosti při uzavírání smlouvy, profesionalita a vstřícnost pracovníků při řešení požadavku klienta. Důvěryhodnost a stabilita ČSOB Leasing, banky a celé skupiny ČSOB jsou dalším pozitivním faktorem.

„Význam vlastních silných a slabých stránek často vynikne až při srovnání se silnými a slabými stránkami konkurenta. Porovnáme-li ČSOB Leasing s konkurencí, je patrný velký odstup v objemu obchodů, který se rok od roku zvětšuje. Výzkum potvrdil správnost naší obchodní strategie postavené na znalosti potřeb zákazníka a nastavení produktů a procesů tak, abychom tyto potřeby naplnili. Díky tomu jsou naši zákazníci spokojeni a společnost dosahuje výborných obchodních výsledků,“ řekl Josef Bezpalec, marketingový ředitel společnosti ČSOB Leasing. „Studie bude využita jako zdroj informací pro přípravu nových produktů a služeb a napomůže tak dalšímu úspěšnému rozvoji ČSOB Leasing,“ doplnil Josef Bezpalec.

Studii realizovala renomovaná společnost TNS AISA, která má s obdobnými průzkumy mezinárodní zkušenosti. „Při výzkumu pro ČSOB Leasing jsme použili metodu TRIM, která je standardem v různých odvětvích, např. v telekomunikacích, informačních technologiích, průmyslu služeb, bankovnictví, pojišťovnictví a zdravotnictví. TRIM systém se liší od tradičních výzkumů spokojenosti zákazníků v tom, že se kromě spokojenosti zákazníků soustřeďuje také na posouzení loajality a pevnosti vazby zákazníka na danou firmu. Proto se v terminologii častěji užívá termín „retence“, kterým rozumíme jak spokojenost, tak loajalitu zákazníků,“ řekl Jiří Svoboda ze společnosti TNS AISA. „Zajímavým zjištěním průzkumu je skutečnost, že čeští klienti hodnotí leasingové společnosti všeobecně lépe než klienti finančních institucí, především bank na Západě. Svědčí to o popularitě a dlouhodobě dobré reputaci leasingu a leasingových společností v ČR,“ dodal Jiří Svoboda.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Akce „Hyundai odměňuje české řidiče“ oslovila Česko

Akce „Hyundai odměňuje české...

Hyundai je dlouhodobě jediným opravdovým partnerem českých řidičů, nabízejícím za nedostižné ceny špičkové služby a produkty, vynikající výbavu, inovativní technologie, vrcholnou kvalitu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový vrcholný model rodiny Q: Audi Q8 zná českou cenu

Nový vrcholný model rodiny Q: Audi Q8...

Luxusně vybavené SUV ve stylu kupé pro podnikání i volný čas Audi Q8 50 TDI v České republice od 1 945 900 Kč; uvedení na trh v srpnu Atraktivní balíčky výbav Gravity a Technology Audi Q8...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai je podle J.D. Power nejspolehlivější značkou v automobilovém průmyslu

Hyundai je podle J.D. Power...

Nezávislá organizace J.D. Power zveřejnila studii spolehlivosti automobilů na území Velké Británie. Výzkum označil Hyundai jako nejspolehlivější značku na trhu. Automobilka v provedeném...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značku Audi povede Marcel Archleb

Značku Audi povede Marcel Archleb

Novým vedoucím divize Audi společnosti Porsche Česká republika s.r.o. bude od 27. srpna 2018 Marcel Archleb a obsadí tak pozici ve vedení, která byla od května volná. „V panu Marcelu Archlebovi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ondřej Pavlík přechází z české a slovenské pobočky DKV řídit region severní, střední a východní Evropy i Turecka

Ondřej Pavlík přechází z české a...

„Jedním z mých hlavních úkolů bude v regionu úspěšně zavést DKV Box Europe,“ říká O. Pavlík. Dosavadní ředitel české a slovenské pobočky DKV Ondřej Pavlík od 1. 7. 2018 přechází...