Porsche 911 Carrera 4 a 911 Targa 4 s novými přeplňovanými motory a možností s pohonem všech kol

Nové sportovní Porsche s pohonem všech kol jsou úspornější a dosahují vyšší výkon – třetina zákazníků Porsche 911 volí pohon všech kol.

1porschskupina997

1porschpallll1999

U nové generace 911 Carrera 4 a 911 Targa 4

– mohou zákazníci těžit z větší sportovnosti a komfortu, než tomu bylo v případě té předchozí: nové inovativní přeplňované motory nyní disponují vyšším výkonem a nižší spotřebu paliva, přičemž pohon všech kol současně nabízí lepší jízdní dynamiku a vyšší úroveň bezpečnosti. Navíc, adaptivní podvozek PASM (Porsche Active Suspension Management) je nyní o 10 mm nižší a nabízí větší rozpětí mezi sportovním a komfortním nastavením pro cestování na delší vzdálenosti. Natáčení zadní nápravy, které je nyní pro model Carrera 4S k dispozici jako součást volitelné výbavy, znatelně zlepšuje jízdní vlastnosti. Funkčnost interiéru zvyšuje standardně dodávaný zábavní a komunikační systém Porsche Communication Management (PCM) se zjednodušeným ovládáním a multidotykovým displejem.

Vozy s pohonem všech kol

– nejsou vybaveny pouze optickými prvky nové generace 911, ale disponují také vlastními charakteristickými odlišnostmi. Například světelný pruh mezi zadními světly se díky použitému trojrozměrnému designu vyznačuje ob-zvláště osobitým vzhledem. Jsou-li světla zapnuta, zadní svítilny zdůrazňují dojem hloubky. Světelný pruh rovněž podtrhuje typický vzhled vozů 911 s pohonem všech kol, přičemž rozchod zadních kol je nyní o 44 milimetrů širší než v případě předchozího modelu. Mezi další designové změny nové generace 911 patří světlomety se čtyřbodovými světly pro denní svícení, pozměněná madla dveří, nové zadní víko motoru a nová zadní světla – včetně charakteristických čtyřbodových brzdových světel.

Nové designové změny rovněž podtrhují sofistikovanou eleganci modelu 911 Targa

Díky svému inovativnímu designu se 911 Targa i nadále liší od karosářských verzí Coupé a Cabriolet. Úžasným způsobem kombinuje myšlenku karoserie Targa s pro-myšleným stylem otevřeného vozu. Stejně jako původní Targa, i tento model má místo B-sloupků charakteristický široký oblouk a odnímatelný střešní panel nad předními sedadly a dvojitě vybouleným zadním oknem bez C-sloupků. Střešní díl lze otevřít a zavřít stiskem tlačítka, přičemž plátěná část střechy se skládá za sedadla.

Lepší zrychlení s o 12 % nižší spotřebou

Za přepracovanými motory s protiběžnými písty se ukrývá více, než pouze čtyři desetiletí zkušeností značky Porsche s přeplňovanými motory, získanými v oblasti motorsportu a při výrobě sportovních vozů. Zcela nové Porsche 911 Carrera ohromuje špičkovými hodnotami v oblasti výkonů, radosti z jízdy a také hospodárnosti. Díky dvojitému přeplňování dosahují třílitrové motory v modelech 911 Carrera 4 a 911 Targa 4 výkonu 370 k (272 kW) a točivého momentu 450 Nm, zatímco výkon modelů S se zvýšil na 420 k (309 kW) a 500 Nm točivého momentu. Řidiči tak mají o 20 k navíc, které mohou přetavit v radost z řízení. Větší výkon modelů Carrera S pramení z vyššího plnicího tlaku turbodmychadla, specificky upraveného výfukového systému a přepracované elektronické řídicí jednotky motoru.

V kombinaci s elektrohydraulicky ovládaným pohonem všech kol

– se model 911 Carrera 4 vůbec poprvé vyznačuje lepšími časy zrychlení než vozy s pohonem pouze zadní nápravy. Porsche Carrera 4 s dvouspojkovou převodovkou PDK a paketem Sport Chrono zrychluje z 0 na 100 km/h za 4,1 s (o 0,4 s rychleji než předchozí mo-del), zatímco výkonnější model S to samé zvládne za 3,8 s, tedy o 0,3 s rychleji. Otevřené modely S a 911 Targa potřebují o 0,2 s více času. Maximální rychlost se liší podle modelu a výbavy a osciluje mezi 287 a 305 km/h.

Všechny nové generace nového Porsche tradičně nabízejí vyšší výkon a nižší spotřebu paliva

Díky tomu se spotřeba modelu 911 Carrera 4 Cabriolet s převodovkou PDK snížila o 0,8 litru na 7,8 l/100 km. Nejvýraznější pokles spotřeby zaznamenaly 911 Carrera S Cabriolet a 911 Targa 4S s převodovkou PDK, přičemž jejich spotřeba klesla o 1,2 litru na 8,0 l/100 km.

Dědictví modelu 918 Spyder: paket Sport Chrono s přepínatelnými režimy

Ve spojení s volitelným paketem Sport Chrono lze nyní objednat modely 911 s voli-čem jízdních režimů na volantu, které mají svůj původ v supersportovním modelu 918 Spyder. Otočný volič nabízí čtyři jízdní režimy – „Normal“, „Sport“, „Sport Plus“ a „Individual“. Posledně jmenovaný režim řidiči umožňuje například upravit systém PASM, aktivní uložení motoru, řazení převodovky PDK a také nastavení sportovního výfukového systému, pokud jsou součástí výbavy. Ve spojení s převodovkou PDK se volič jízdních režimů vyznačuje dalším ovladačem – „Sport Response Button“. Po zmáčknutí tohoto tlačítka je pohon vozu po dobu 20 sekund připraven na maximální akceleraci, například pro předjíždění. V tomto případě je zařazen nejoptimálnější rychlostní stupeň a řídicí jednotka motoru je krátkodobě připravena na spontánnější reakce.

Přepracovaný podvozek PASM se standardně nižší světlou výškou o deset milimetrů

Porsche 911 s pohonem všech kol je synonymem pro ovladatelnost a vysokou bez-pečnost, kombinovanou s vysokými výkony. V případě nové generace posouvá značka Porsche tyto přednosti o další kus dál. Elektrohydraulický pohon všech kol reaguje díky technologii převzaté z modelu 911 Turbo ještě rychleji a citlivěji. To zlepšuje zejména směrovou stabilitu během sportovní jízdy, aniž by byla ovlivněna ovladatelnost vozu. Díky tomu se zlepšilo sladění přepracovaného pohonu všech kol a podvozku PASM s o deset milimetrů nižší světlou výškou. Tato výbava je standardem všech modelů Carrera a zvyšuje stabilitu vozu při rychlém průjezdu zatáčkami. Jízdní komfort současně zvyšuje nová, lépe reagující generace tlumičů s rozšířenou charakteristikou tlumení, která zlepšuje chování vozu při rychlém průjezdu zatáčka-mi.

Technologii přejatou z modelu 911 Turbo a 911 GT3 ztělesňuje aktivní řízení kol zadní nápravy

To je nyní volitelně k dispozici pro modely Carrera S. Tento systém zvětšuje schopnost modelu 911 zatáčet. Kromě toho zlepšuje stabilitu vozu při změ-ně jízdních pruhů ve vysokých rychlostech. Díky o 0,4 metru menšímu průměru otá-čení současně zaručuje lepší manévrovatelnost. Lepší ovladatelnost zajišťuje volant nové generace, pocházející z modelu 918 Spyder. Standardně nabízený volant má průměr 375 milimetrů, volitelný volant GT 360 milimetrů. Pro neomezenou každo-denní využitelnost nabízí značka Porsche hydraulický zvedací systém s pohyblivými válci na přední nápravě. Stiskem jediného tlačítka se během pěti sekund zvýší vpře-du světlá výška vozu o 40 mm, což předchází odření spodní část vozu, například při výjezdu z garáží.

Konektivita a multimediální systém: PCM s multidotykovým displejem a novými funkcemi

Zcela nový, standardně dodávaný 7palcový systém PCM je nyní vybaven novými funkcemi. Standardem je také navigační systém, který lze nyní ovládat podobně jako chytrý telefon a je schopen zpracovat rukou psané údaje. Řidiči mají přístup k do-pravním informacím v reálném čase, jež jim dodávají přehled nad dopravou v jejich okolí a na jejich plánované cestě. Kromě toho lze pomocí Wi-Fi a Bluetooth lépe a snadněji připojit mobilní a chytré telefony. To znamenaná, že nyní jsou lépe do-stupné s vozem spjaté služby, například v podobě Google Street View, a internetové rádio. Tyto služby jsou neustále rozšiřovány a vylepšovány.

Nové Porsche 911 Carrera 4 a 911 Targa 4 se s danou výbavou začnou prodávat od ledna 2016 za následující ceny včetně DPH:

  • 911 Carrera 4 – 103 983 eur
  • 911 Carrera 4S – 118 144 eur
  • 911 Carrera 4 Cabriolet – 117 073 eur
  • 911 Carrera 4S Cabriolet – 131 234 eur
  • 911 Targa 4 – 117 073 eur
  • 911 Targa 4S – 131 234 eur

Údaje o jednotlivých modelech modelové řady Porsche 911:

911 Carrera 4:

Kombinovaná spotřeba paliva 8,7–7,7 l/100 km, město 12,2–10,1 l/100 km, mimo město 6,7–6,3 l/100 km; emise CO2 201–177 g/km; energetická třída (Německo) F–E

911 Targa 4:

Kombinovaná spotřeba paliva 8,9–7,9 l/100 km, město 12,4–10,3 l/100 km, mimo město 6,9–6,5 l/100 km; emise CO2 206–182 g/km; emisní třída (Německo) F–D

911 Carrera 4S:

Kombinovaná spotřeba paliva 8,9–7,9 l/100 km, město 12,4–10,3 l/100 km, mimo město 6,8–6,6 l/100 km; emise CO2 204–180 g/km; energetická třída (Německo) F–E

911 Carrera 4 Cabriolet:

Kombinovaná spotřeba paliva 8,9–7,9 l/100 km, město 12,4–10,3 l/100 km, mimo město 6,9–6,5 l/100 km; emise CO2 206–182 g/km; energetická třída (Německo) F–D

911 Carrera 4 S Cabriolet:

Kombinovaná spotřeba paliva 9,0–8,0 l/100 km, město 12,6–10,4 l/100 km, mimo město 6,8–6,7 l/100 km; emise CO2 208–184 g/km; energetická třída (Německo) F–E

911 Targa 4S:

Kombinovaná spotřeba paliva 9,0–8,0 l/100 km, město 12,6–10,4 l/100 km, mimo město 6,8–6,7 l/100 km; emise CO2 208–184 g/km; energetická třída (Německo) F–D

918 Spyder:

Kombinovaná spotřeba paliva 3,1–3,0 l/100 km; spotřeba elektrické energie: 12,7 kWh/100 km; emise CO2 72–70 g/km; energetická třída (Německo) A+

911 Turbo a 911 Turbo S Coupé/Cabriolet:

Kombinovaná spotřeba paliva 9,9–9,7 l/100 km; město 13,4–13,2 l/100 km, mimo město 7,8–7,7 l/100 km; emise CO2 231–227 g/km; energetická třída (Německo) G

911 GT3:

Kombinovaná spotřeba paliva 12,4 l/100 km; město 18,9 l/100 km; mimo město 8,9 l/100 km; emise CO2 289 g/km; energetická třída (Německo) G

 

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Dvořákova 304, 346 01 - Horšovský Týn
379 412 279
plzen@smucler.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Das WeltAuto dosáhlo od ledna do září více než 8% růstu prodeje

Das WeltAuto dosáhlo od ledna do září...

V síti Das WeltAuto se v prvních devíti měsících letošního roku prodalo 15 464 ojetých vozů V porovnání se stejným obdobím loňského roku vzrostl prodej o 8,2 % Největší zájem je o velmi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vzdělávací projekt QHERO společnosti Porsche Česká republika se rozšiřuje na čtrnáct odborných škol

Vzdělávací projekt QHERO společnosti...

Projekt QHERO společnosti Porsche Česká republika na podporu vzdělávání v automobilových školách se po velmi úspěšné pilotní fázi rozšiřuje na 14 škol v celé České republice. Porsche...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Porsche zvyšuje investice do start-upů o 150 milionů eur

Porsche zvyšuje investice do start-upů o...

Porsche otvírá další brány k novým technologiím a pro nadcházejících pět let zvyšuje částku investic do rizikového kapitálu o 150 milionů eur. „Porsche Ventures“ si klade za cíl...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Aktuálně nejlepší česká tenistka Karolína Plíšková se spolu se sestrou Kristýnou stala novou tváří značky Mototechna

Aktuálně nejlepší česká tenistka...

Nejlepší současná tenistka Češka Karolína Plíšková se dnešním podpisem smlouvy se společností AURES Holdings stala jednou z tváří značky zánovních vozů Mototechna. Mototechna poskytne...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vstup značky Porsche do Formule E je již oficiální

Vstup značky Porsche do Formule E je již...

Mezinárodní automobilová federace FIA (Fédération Internationale de l’Automobile) přijala v úterý 10. dubna 2018 přihlášku společnosti Porsche k účasti ve Formuli E v roli výrobce. To...