Outdoorová kampaň značky prémiových pneumatik Continental

se rozjíždí paralelně s losováním pro Mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006

Continental AG, Oficiální Partner Mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006, rozjíždí outdoorovou propagační kampaň, kterou by chtěl v Lipsku přivítat hvězdy světového fotbalu.


Outdoorová kampaň značky prémiových pneumatik Continental

Od 2. prosince jsou na trase mezi letištěm Halle-Lipsko a lipským výstavištěm bannery vítající kapitána anglického národního mužstva Davida Beckama a francouzskou fotbalovou superstar Zidaneho. Totéž se připravuje i pro Naohiru Takahara z Japonska, Zlatana Ibrahimovice ze Švédska a německého fotbalistu Lukase Podolskeho, stejně jako pro Franze Beckenbauera, prezidenta organizačního výboru MS ve fotbale FIFA 2006.

Po dobu 90 minut se bude celý svět soustředit na fotbal, Lipsko a Lothara Matthäuse: Mobilní panely ponesou i slogan „Nejlepší fotbalisté světa se budou před naším Lotharem opět třást strachy“. Lothar Matthäus je bývalý německý fotbalový reprezentant, držitel rekordu, který se bude pátečního rozlosování osmi skupin osobně účastnit.


Rozlosování bude zítra – v pátek 9. prosince od 20:30 do 22:00 v Lipsku a bude přenášeno do více než 130 zemí.


Pro Continental je tato kampaň součástí outdoorové iniciativy, která byla odstartovaná v prosinci 2003 v souvislosti s rozlosováním kvalifikačním skupin ve Frankfurtu. Očekává se, že los bude sledovat více než 300 milionů diváků, což by mohlo opět přispět k dalšímu propojení značky prémiových pneumatik Continental s fotbalem. Finální los je také velmi důležitý pro interní přípravu v koncernu Continental, protože pro kvalitní zajištění průběhu návštěv hostů koncernu (z více než 100 zemí) na fotbalových utkáních bude potřeba zajistit mnoho detailů a informací.


Koncern Continental je předním dodavatelem brzdových systémů, komponentů podvozků, elektronického zařízení vozidel, pneumatik a technických elastomerů. Společnost v roce 2004 dosáhla obratu 12,6 miliard eur a v současné době po celém světě zaměstnává přibližně 81.000 lidí.


Continental je oficiálním partnerem Mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006TM, které se bude konat v Německu. Další informace najdete na adrese www.conti-online.com a www.ContiFanWorld.com.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA vyrobila svůj miliontý vůz: Je to víc než jen číslo

CUPRA vyrobila svůj miliontý vůz: Je to...

CUPRA dosáhla nového milníku. Ve svém výrobním závodě Martorell vyrobila svůj 1 000 000. vůz. Stala se jím CUPRA Formentor, nejikoničtější a nejúspěšnější model značky. CUPRA s duchem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vlajková loď značky DS překonala 500 kilometrů po dálnici na jedno nabití

Vlajková loď značky DS překonala 500...

Nová DS N°8, stoprocentně elektrická vlajková loď značky DS Automobiles, potvrzuje svou výjimečnou efektivitu. V testech uskutečněných v několika evropských zemích zvládla po dálnicích...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Poloviční vsetínská radost

Poloviční vsetínská radost

Letošní ročník Carlson–PARTR Rally Vsetín uzavřel sezónu jednodenních soutěží v celkové klasifikaci Poháru 2+. Posádka týmu ACCR Lak Racing21 Vojtěch Štajf a František Rajnoha bohužel...

Přijíždí nový francouzský hatchback...

Značka DS znovu dokazovala, že automobil může být víc než jen dopravní prostředek. Nový model DS N°4 kombinuje tři typy elektrifikace, chytrou konektivitu a interiér navržený jako salón na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota testuje, jestli její auta správně voní/hqdefault.jpg">

Toyota testuje, jestli její auta...

Automobilka Toyota je známa svou precizností a důrazem na kvalitu. Své vozy podrobuje různým testům, které mají ověřit jejich bezpečnost, spolehlivost nebo uživatelský komfort, přesto asi...