Opel CS má za sebou další kolo kampaně „Opel 24 hodin“

1150 vozů Opel prodaných v ČR během 24 hodin – největší zájem byl o Merivy a Astry, skvěle zabodovala i Mokka.

1dvacetctyrhodopel1000

Rekord odolal, ale o fous:

Celkem 1150 nových vozů se podařilo prodat dealerům značky Opel během letošního ročníku tradiční kampaně „Opel 24 hodin“. „Vloni jsme sice prodali o pět desítek vozů víc a ustavili tak tuzemský rekord v počtu aut prodaných během 24 hodin, ale letošní výsledek považuji za možná ještě cennější – začínali jsme dříve než vloni a prodat v tak cenově agresivním prostředí v polovině února za jediný den a noc hodně přes tisícovku nových aut – to je obrovský výkon,“ hodnotí letošní „čtyřiadvacetihodinovku“ Pavel Šilha, generální ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel.

Už jedenáct let vždy jednou ročně

– mají zákazníci možnost získat nové modely Opel za bezkonkurenční ceny – podle zvoleného modelu bylo letos možné koupit vozy Opel až o čtvrt milionu levněji. A kromě toho na zákazníky čekala řada dalších bonusů v podobě pojištění, zimních pneumatik či střešních nosičů…

Mezi zákazníky byl největší zájem o praktické kompaktní MPV Meriva

Bylo jich prodáno 324. „Meriva už jasně dokládá, že počáteční „opatrnost“ konzervativnějších zákazníků je ta tam a chytrá koncepce jednoprostorového modelu s neuvěřitelně variabilním interiérem a originálními protisměrnými dveřmi boduje především u racionálních klientů,“ říká Josef Šopík, prodejní ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel.

Na druhé místě skončila celkem očekávaně Astra

– 272 prodaných vozů.

Třetí místo kompaktního SUV modelu Mokka

– bylo velmi příjemným překvapením je, který si objednalo 238 zájemců. „Zatímco v západní Evropě je Mokka hitem, u nás se „rozjížděla“ trochu pomaleji. Teď už je ale Mokka prodejně velmi silným modelem a věříme, že s blížícím se nástupem nových turbodieselů 1.6 CDTI i do této modelové řady budou výsledky ještě lepší,“ předpovídá Josef Šopík.

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA přichází s novou generací víceúčelových vozů  pro své značky Peugeot, Citroën a Opel/Vauxhall

Skupina PSA přichází s novou generací...

Pokračování produktové ofenzívy skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass; Jeden program vyvinutý pro tři různé vozy odpovídající různým postavením jednotlivých značek...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina Auto Palace dosáhla v ČR v roce 2017 rekordního obratu a opět překročila hranici 10 tisíc prodaných nových vozů

Skupina Auto Palace dosáhla v ČR v roce...

 Celkem v roce 2017 prodala skupina 10 392 nových vozů a 2 917 ojetých vozů! Obrat dealerské skupiny dosáhl výše 5,95 mld. Kč. Celkově bylo za všechny značky skupiny prodáno 10 392 nových...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Opel/Vauxhall vyráží s plánem PACE! směrem k ziskové, elektrické a globální budoucnosti

Opel/Vauxhall vyráží s plánem PACE!...

Michael Lohscheller, generální ředitel společnosti Opel Automobile, včera oznámil strategický plán PACE!, jehož cílem je obnovit finanční základy podniku a zajistit udržitelnou...

VIDEO – Opel GSI, Opel rodina X,...

Moderátor Viktor Tamayo se svým štábem představuje novinky pořízené u automobilky Opel přímo z autosalonu ve Frankfurtu.