Nový Volkswagen Transporter T6 míří na Rallye Dakar 2016 – odstartuje 2.ledna 2016 v argentinském v Buenos Aires

Volkswagen Užitkové vozy podporuje tým BARTH Racing v jeho účasti na Rallye Dakar 2016 novým vozem Volkswagen Transporter TDI s pohonem všech kol 4Motion.

1vwdakartransnovy975

Šestá generace modelové řady Transporter

– bude jako doprovodné vozidlo českého týmu BARTH Racing zajišťovat přepravu vedení týmu a mediální servis.

Jan Procházka, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy říká:

„Krátce po uvedení šesté generace modelové řady Transporter na český trh posíláme tento vůz ve verzi s dlouhým rozvorem a pohonem všech kol 4Motion do extrémních podmínek legendární Rallye Dakar. Jsme přesvědčeni, že nový Transporter ukáže v Argentině a Bolívii všechny své přednosti – od robustnosti a spolehlivosti, přes kvalitu, až po vynikající průchodnost terénem díky vyspělému pohonu všech kol 4Motion. Jsme moc rádi, že tímto způsobem můžeme podpořit účast českého týmu BARTH Racing na Rallye Dakar 2016 a přejeme jeho posádkám co nejlepší výsledky.“

Nový Volkswagen jako doprovodné vozidlo týmu BARTH Racing

Pardubický závodní tým vznikl v roce 2014 jako divize společnosti Autocentrum BARTH a.s., prodejce osobních i užitkových vozů Volkswagen. Tým BARTH Racing se poprvé zúčastnil Rallye Dakar v roce 2015 a hned dosáhl vynikajícího výsledku. Ondřej Klimčiw obsadil v kategorii motocyklů vynikající 20. místo v celkovém pořadí a byl nejlepším českým jezdcem na motocyklu a druhým nejlepším nováčkem na Dakaru.

Doprovodný Transporter pojede po trase pro asistenční vozidla a jeho posádku bude tvořit šéf týmu BARTH Racing Michal Burkoň se synem Richardem. Primárním úkolem Transporteru bude zajišťování mediálního servisu týmu – za tím účelem je vybaven mimo jiné dronem s kamerou. Doprovodné vozidlo se bude potkávat s týmem v bivaku.

Na závodní týmy i nový Transporter čekají v Jižní Americe

– pouště s vysokými teplotami, horské etapy v nadmořských výškách přes 4000 metrů i přejezdy solných plání v Bolívii. Tým BARTH Racing představil svou závodní techniku i jezdce společně s dakarským týmem MRG 17. listopadu 2015 v Autocentru BARTH v Pardubicích, v novém autosalonu Volkswagen. Po této akci zamířila veškerá technika včetně nové generace modelu Transporter do francouzského přístavu Le Havre. Tam tým BARTH Racing čekala 20. listopadu technická a administrativní přejímka a poté nalodění veškeré techniky na cestu do Jižní Ameriky. Samotný tým odlétá na Rallye Dakar 29. prosince. V sobotu 2. ledna 2016 bude odstartován nový ročník legendární vytrvalostní soutěže v argentinské metropoli Buenos Aires.

BARTH Racing míří na Dakar se speciálními motocykly KTM a kompletně přepracovanou buginou Optimus

Největší hvězdou závodního týmu BARTH Racing je legenda Dakaru David Pabiška, který pojede na motocyklu svou jubilejní desátou Rallye Dakar. Ostříleným účastníkem dakarské rallye je také Josef Macháček, který bude řídit buginu Optimus podle pokynů svého navigátora Martina Plechatého. Dalším jezdcem týmu BARTH Racing je nováček na Dakaru Rudolf Lhotský.

Šestá generace modelové řady Volkswagen Transporter

– stanovuje ve své třídě nová měřítka, o čemž svědčí i nejnovější prestižní ocenění International Van of the Year 2016. Tým BARTH Racing vsadil na Volkswagen Transporter pro jeho legendární spolehlivost i vynikající průchodnost terénem ve verzi s pohonem všech kol 4Motion, podvozkem pro špatné cesty a mechanickou uzávěrkou zadního diferenciálu. Doprovodné vozidlo je poháněno nejvýkonnějším vznětovým motorem TDI (150 kW/204 k), ale zákazníci si mohou zvolit modely Transporter, Multivan, Caravelle a California s pohonem všech kol 4Motion také v kombinaci s motorem 2.0 TSI o výkonu 150 kW (204 k) nebo s turbodiesely 2.0 TDI ve výkonových variantách 103 kW (140 k), 110 kW (150 k) a 132 kW (180 k). Zážehový motor TSI se dodává výhradně s převodovkou DSG, u vznětových motorů mají zákazníci na výběr šestistupňovou mechanickou převodovku nebo sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku DSG. Ceny modelu Transporter 4Motion začínají již od 680 324 Kč bez DPH (823 192 Kč s DPH).

Více na:

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
HAVEX-auto s.r.o.
Pražská 782/IV, 503 51 - Chlumec nad Cidlinou
495 221 256
ch.nv@havex.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Trh s ojetými vozy v květnu navázal na nízké dubnové ceny

Trh s ojetými vozy v květnu navázal na...

Kromě příznivých cen roste počet inzerovaných ojetin a zvyšuje se počet dieselových automobilů dovážených k nám ze zahraničí Aktuální ceny ojetých automobilů, které v dubnu zaznamenaly...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nová aplikace Volkswagen Connect přináší konektivitu majitelům starších vozů

Nová aplikace Volkswagen Connect...

Jediným hardwarovým požadavkem je zařízení DataPlug Užitečné funkce pro cestování, nouzové situace i servis Snadné a levné řešení konektivity pro starší vozy Volkswagen nabízí svým...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrobní milník: 100 000 kempinkových vozů California „Made in Hannover“

Výrobní milník: 100 000 kempinkových...

Nejúspěšnější kempinkový vůz ve své třídě Výroba v roce 2018 směřuje k dalšímu rekordu Eckhard Scholz: „Tento úspěšný příběh by sotva mohl být lepší!“ Volkswagen Užitkové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Technické inovace pro nový Touareg – 3. díl: Technicky vyspělý podvozek s inovativní stabilizací náklonu

Technické inovace pro nový Touareg –...

Podvozek z hliníku: Vzduchové odpružení se systémem pro stabilizaci náklonu karoserie umožňuje novému modelu Touareg dosáhnout nové úrovně komfortu v kategorii SUV Systém pro stabilizaci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Každý gram se počítá – lehká konstrukce určuje koncept závodního vozu I.D. R Pikes Peak

Každý gram se počítá – lehká...

Čistě elektricky poháněný vůz pro nejslavnější závod do vrchu na světě má hmotnost pod 1100 kg včetně jezdce Vývoj urychlily rozsáhlé počítačové simulace Nízká hmotnost akumulátorů...