Nový Dacia Logan MCV – velké kombi za mini cenu – v prodeji na našem trhu

Nový model nabízí komfort, bezpečnost, 5 pohodlných míst a zavazadlový prostor objemu 573 litrů a bohatou nejmodernější výbavu.

1dnovmpc800

Od první úrovně výbavy nabízí elektronický stabilizační systém ESC, posilovač řízení, boční airbagy a nejnovější prvky výbavy: multimediální a navigační systém MEDIA NAV, tempomat s omezovačem rychlosti, zadní parkovací senzory a funkci Eco Mode. Hospodárné používání je zajištěno novými motory, zážehovým motorem TCe 90 a vznětovým motorem, které poskytují radost z řízení a zároveň značně snižují spotřebu paliva i emise CO2.

Robustní a elegantní design

Nový Logan MCV získává na dynamičnosti, zejména pokud jde o zadní okno, které je lehce skloněné, ale i pokud jde o zpracování bočních linií, charakteristických prvků poprvé použitých u vozů Lodgy a Duster. Se svými velkými rozměry 4,49 m na délku a 573 litry zavazadlového prostoru nabízí Logan MCV rekordní přepravní kapacitu. Je o 43 cm delší než nové Sandero a nabízí možnost přepravovat předměty o délce 2,7 m.

Prostorný, funkční a racionální interiér

Vnitřnímu prostoru nového Loganu MCV byla věnována zvláštní pozornost, jejímž cílem bylo, aby odpovídal očekávání klientů vyhledávajících snadnou obsluhu. Místo řidiče je pohodlné, s možností nastavení sedadla i volantu (dle verze). Ergonomie je posílena díky praktičnosti a snadnosti používání vozu: všechny ovládací prvky jsou řidiči snadno přístupné, jsou v okamžité blízkosti nebo přímo na volantu. V interiéru je řada praktických úložných prostorů, jako přihrádky v předních a zadních dveřích, kapsy nebo úložný prostor na palubní desce: celkem 16 litrů vnitřního úložného prostoru. Kryt zavazadlového prostoru (k dispozici dle verze) je navíc vybaven jednou pevnou částí s odkládací zónou nabízející další úložný prostor. Standardní zadní lavicové sedadlo je jednoduše sklopné v poměru 1/3-2/3.

Více 100% funkčních prvků výbavy za stejnou cenu:

  • MEDIA NAV, komplexní multimediální systém (dle verze). Používá se jednoduše a intuitivně a jeho velká barevná dotyková obrazovka o velikosti 7 palců (18 cm) a domovská stránka „Menu“ umožňují snadný pohyb mezi jednotlivými funkcemi. Do těchto funkcí patří i technologie Bluetooth® handsfree pro bezpečné volání a navigační systém se zobrazením ve formátu 2D nebo 3D (ptačí perspektiva). Přenosná zařízení se připojí k zásuvkám typu USB nebo jack, které jsou z důvodu větší ergonomičnosti umístěny na čelní straně panelu.
  • nebo Dacia Plug&Radio, základní multimediální systém (dle verze), nabízí jednoduché a účinné multimediální řešení. Je vybaven obrazovkou plně integrovanou do středové čelní části, dostatečně velkou pro zobrazení informace ve třech řádcích. Dacia Plug&Radio zahrnuje rádio, mechaniku CD kompatibilní s formátem MP3, technologii Bluetooth® handsfree pro bezpečné volání a zásuvky typu USB a jack umístěné na čelní straně.
  • Tempomat a omezovač rychlosti (dle verze): obě funkce a uložená rychlost se ovládají přímo na volantu.
  • Zadní parkovací senzory (dle verze): díky snímačům umístěným v zadním nárazníku indikuje akustický signál řidiči blízkost překážky za vozem.
  • Posilovač řízení, ve standardu od první úrovně výbavy, zajišťuje komfort a radost z řízení.

Obnovená řada motorů pro lepší poměr hospodárnosti a výkonu

Stejně jako pro nové vozy Logan a Sandero jsou dostupné dva zážehové motory: motor 1.2 16v 75, univerzální a hospodárný při koupi i při provozu, a zcela nový tříválcový zážehový přeplňovaný motor TCe 90, symbol vynikající mechaniky skupiny Renault. Tento motor je výkonný a lehký, neboť jeho hmotnost je o 15 kg nižší než u motorů stejného výkonu. Rozběh a akcelerace jsou pružné a přímé. Daří se mu spojovat radost z řízení, hospodárnou spotřebu paliva 5 l/100 km a nízké emise CO2: 116 g/km2.

Nabídku doplňuje optimalizováný vznětový motor 1.5 dCi skupiny Renault, který je k dispozici s výkonem 66 kW nebo 55 kW. Motor 1.5 dCi se projevuje kvalitnější akcelerací, nízkou spotřebou 3,8 l/100 km a omezeným dopadem na životní prostředí 99 g/km.

Navíc Dacia pokračuje v podpoře LPG motorem 1.2 16v 75  ve dvoupalivové verzi benzin/LPG s nižšími provozními náklady. Stejně jako u všech vozů Dacia LPG si řidič volí jízdu v režimu benzin nebo LPG díky velmi jednoduché manipulaci. Používání LPG je výrazně levnější než používání benzinu. Vozidla na LPG – modely vyrobené v Pitesti – představují desetinu prodaných vozů Dacia.

Snížení spotřeby pomocí funkce Eco Mode

– umožňuje (dle motoru) řidiči, aby optimalizoval spotřebu paliva. Je-li tato funkce aktivní, upravuje některé parametry řízení, přičemž modifikuje fungování motoru a tepelný komfort v poměru akceptovatelném pro řidiče a cestující. Eco Mode zaručuje úsporu paliva a nižší emise CO2, což může podle stylu řízení a jízdních podmínek představovat až 10 %.

Bezpečnost: nevyhnutelný faktor

– u nového Loganu MCV navýšena úroveň bezpečnosti.

Aktivní bezpečnost

Elektronický stabilizační systém (ESC) je nabízen již od první úrovně výbavy. Zajišťuje stabilitu vozidla v náročných podmínkách, jakými jsou objíždění překážky, ztráta adheze v zatáčce nebo jízda po kluzké vozovce. Pomoc při nouzovém brzdění AFU doplňuje antiblokovací systém brzd ABS. V případě nouzového brzdění systém AFU působí na hydraulický systém za účelem vyvinutí maximálního tlaku na brzdy od samého počátku brzdění až po dosažení prahu spuštění ABS.

Pasivní bezpečnost

Za účelem zajištění maximální ochrany svých cestujících disponuje nový Logan MCV od první úrovně výbavy také čelními airbagy řidiče a spolujezdce a nyní i bočními airbagy v přední části. V případě opomenutí zapnutí bezpečnostního pásu je řidič a spolujezdec upozorněn vizuálním i akustickým signálem. Upevňovací body ISOFIX se nachází na obou zadních bočních sedadlech. Tento systém usnadňuje bezpečné upevnění dětské sedačky.

Konstrukce karoserie obsahuje zesílené zóny s naprogramovanou deformací.

Nárazník a oblast kapoty jsou, pokud jde o tvar, pevnost a tloušťku, zkonstruovány tak, aby umožnily co nejlepší absorpci nárazů a zejména pak ochranu chodce v případě čelního nárazu.

Dacia  využívá know-how skupiny Renault

– v oblasti kvality, přičemž se opírá o procesy a standardy posílené aliancí Renault-Nissan. Nový vůz Dacia Logan MCV bude vyráběn v závodě v rumunské Pitesti. Stejně jako všechny závody skupiny, uplatňuje i závod v Pitesti systém SPR (výrobní systém Renault). Tento postup, společný pro všechny závody skupiny Renault, umožňuje splňovat nejvyšší požadavek: vyrábět kvalitní produkty. Dacia rovněž těží ze spolehlivosti motorů aliance, vyzkoušených na vozech Renault a Nissan např. nejprodávanější motor aliance 1.5 dCi.

Časem prověřené motory

Stejně jako vozy Renault jsou i vozy Dacia testovány v nejextrémnějších situacích. Kromě klasických testů ve zkušebních podmínkách podrobuje skupina Renault své nové vozy extrémním testům v reálných podmínkách ujetím až1,9 miliónů testovacích kilometrů!

Kvalitní servis díky ověřené síti

Záruka výrobce na 3 roky/100 000 km platí pro všechny modely řady. Zajišťuje přijetí v jakékoliv části sítě a opravu na nejvyšší úrovni.

Dacia převrátila stávající pořádek

– zákazníci s malým rozpočtem se již nemusí spokojit s ojetými vozy. Strategie společnosti Dacia byla odměněna v prosinci 2012 cenou za strategii časopisu Automobile Magazine, která oceňuje dynamiku značky a prezentaci nových modelů za stále atraktivní ceny.

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Borská 59, 301 00 - Plzeň-Karlov
800 900 701
plzen@smucler.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

Kontakt:
ARAVER CZ s.r.o.
Na Zerzavici 1946, 686 01 - Uherské Hradiště
572 433 315
dostalek.jiri@araver.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Cena čtyřletých ojetin začíná stagnovat. Nová auta však stále zdražují

Cena čtyřletých ojetin začíná...

Ceny ojetých vozidel rostly v posledním roce rychleji než ceny nových. Zatímco nové vozy zdražily o 3,57 %, cena čtyřletých ojetin se v posledních čtyřech kvartálech zvýšila o 9,14 %. V...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ojetý vůz jako vánoční dárek? Proč ne, v prosinci jsou nejnižší ceny v roce

Ojetý vůz jako vánoční dárek? Proč...

Praktický dárek pro studenty, partnerky, rodiče v důchodovém věku, nebo i pro sebe   Nevěřte dědečkovi, že na popojíždění na chalupu je jeho stará stodvacítka ještě dost dobrá, ani...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala loňské celoroční prodeje

Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala...

Letos plánuje prodat až 12 000 zánovních aut Více než dva měsíce před koncem roku se povedlo značce Mototechna, která se orientuje na prodej zánovních aut v České republice a na Slovensku,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna navýšila prodej aut o třetinu, sází na inovace a širší záběr podnikání

Mototechna navýšila prodej aut o...

Za poslední rok díky Mototechně vznikla kromě inovační laboratoře AuresLab i značka pro prodej investičních vozů Mototechna Classic či autopůjčovna Mototechna Drive Před šesti lety byla znovu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...