Oproti průměrné denní návštěvnosti od začátku letošního roku se jednalo o 14ti násobný nárůst. Po dobu 14ti denní internetové kampaně si tuto prezentaci prohlédlo 308.427 návštěvníků, což je desetinásobek průměrné návštěvnosti.
Internet Team za podpory našich importérů vytvořil prezentaci současně ve 23 jazykových mutacích. Jednou ze zajímavostí webové prezentace je jedinečné 360° panorama interiéru s možností přiblížení detailů. Možnost posadit se do Octavie měli tedy nejen návštěvníci autosalonu, ale také weboví příznivci. Celá prezentace se snaží zákazníkům přiblížit zajímavým poutavým způsobem hlavní přednosti vozu.
Další verze webu bude spuštěna k datu zahájení prodeje nové Octavie v ČR, své stránky bude mít i verze Combi, která se představí na podzimním autosalonu v Paříži.